Skocz do zawartości
GT Force
Przez Qba66, 08.01.2012
  • 3 753 wyświetleń
  • 9 komentarzy
  • Kolor Biały
  • Rocznik 2009
  • Waga --
  • Jednostka wagi g
  • Skradziony --
  • Numer seryjny ramy --
  • Opis Customowy Gt Force poskładany przez moją skromną osobę w 2009r. Obecnie trochę zmian na nowy sezon 2013 ;)<br />

Komentarze

Dzięki :),

Jak w specyfikacji - hamulce to Formule Oro - po wizycie u Andrewa na serwisie - nie mam zamiaru ich zmieniać na inne w najbliższym czasie. :)

Odnośnik do komentarza

W dalekiej przyszłości myślę o GT ale raczej Sanction :)

A jak z czułością zawieszenia ?? Możesz do czegoś porównać ??

Odnośnik do komentarza

Ja docelowo myślę o wstawieniu haków tylnej osi z sanctiona i na przód coś o skoku regulowanym typu talas (max 160mm) i sztywną ośką :) Ale to daleka droga.. może kiedyś. A zawieszenie - jest wg mnie czułe. Tak na małych jak i większych nierównościach. Mam porównanie do Autora A-Ray (chyba zwykły 4-ro zawias bez horsta) oraz do ghosta AMR - czyli horst linka o skoku 130mm. Mimo iż dwa pozostałe rowery mają lepsze dampery to GT przy zwykłym float'ie działa zdecydowanie lepiej. Może to być subiektywne odczucie bo skok jest większy (152mm) :) Kusi mnie wstawienie dampera foxa rp23 z boost valve'm, ale to wszystko is about money..

Odnośnik do komentarza

Ja bym na twoim miejscu zapiął w 2 stronę zacisk przedniego koła bo teraz byle patyk i może Ci się odpiąć na jakims zjeździe :P

Odnośnik do komentarza

Na zdjęciu rower był po gruntownym czyszczeniu i zakładając koło tak zapiąłem. W innych przypadkach zawsze zaciskam w dobrą stronę. ;)

Odnośnik do komentarza


IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Trek Mountaintrack 800
      Przez: KrissDeValnor · 09.11.2024
      Nie no, jak ma być siła, to od razu 42, albo i 44 
    • BIG NINE 500 LITE
      Przez: Michal2008 · 08.11.2024
      rama ma boosta, przód miałem fabrycznie markhora pod szybkozamykacz QR 😮  złożyłem zestaw kół pod ten amor z adapterem 15x100 wiec przy wymianie amora nie chwiałem już zmieniać piasty czy dawać jakiś adapterów dlatego mam rebę 15x100. co do dętek to mam mieszane uczucia, akurat wczoraj oglądałem dętki schwalbe extra light 140g  mam już łatki itd. w butylu więc teraz znowu bawić się w tpu... ale jest to do rozważenia. Jakie dętki polecasz TPU?
    • BIG NINE 500 LITE
      Przez: michalr75 · 07.11.2024
      Twój nie ma boosta? Jak chcesz zbijać na kołach to może zamiast mleka dętki TPU po 60g sztuka, względem mleka to jakieś 100-150g zysku na obu kołach.
    • Trek Mountaintrack 800
      Przez: michalr75 · 07.11.2024
      Zobaczymy jak to będzie jeździć z blacikiem 40T (na razie jest mizerne 36T).
    • Trek Mountaintrack 800
      Przez: KrissDeValnor · 07.11.2024
      Tylko uważaj, żebyś za szybko do ultra nie doszedł 
    • Trek Mountaintrack 800
      Przez: michalr75 · 07.11.2024
      @KrissDeValnor jak się okazuje dystans pod 30km tez jest do ogarnięcia bez boleści całego ciała
    • BIG NINE 500 LITE
      Przez: Michal2008 · 05.11.2024
      no to by się mniej więcej zgadzało,  jeszcze ja mam rebe 15x100, boost tam pewnie minimalnie cięższy jest jak już szukamy gramów. zakupiłem też na przyszły sezon sztycę karbonową merida expert to się urwie kolejne 100-150g. Zastanowię się może nad tubeless-em 😮 fajnie żeby pojawił się wynik poniżej 11 kg  
    • BIG NINE 500 LITE
      Przez: michalr75 · 05.11.2024
      2x11, XTM8000 Koła +200, rama +300, Korba +200, przerzutka + 150 = w sumie prawie kg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...