Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Ta baryłka od strony wyzwalacza w sztycy nie jest konieczna. Sam łepek linki wystarczy żeby to poprawnie zamontować.
  3. Austriacka renomowana firma czyli światowa marka w strefie Euro, dlatego taka cena. A powiedz mi jeszcze jak to z bateriami jest, chodzi mi o trwałość. Widziałem ceny nowych baterii w razie czego i jest to spory wydatek.
  4. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  5. Jest to do zrobienia. Trochę mi się forma przesunęła, będę musiał powtórzyć.
  6. Mam 12 biegowy KMC właśnie na Deorce i jest ok, ale np. na szosie zmieniłem z 11 biegowego KMC na Shimano i wydaje mi się że biegi na przedniej przerzutce lepiej wchodzą. Jeśli już kupujesz nowe to weź Shimano.
  7. Czesc, Od dluzszego czasu szukam jakiegos porownania jak zachowa sie kazda nawigacja przy paru scenariuszach jesli chodzi mi o rerouting. Niestety poszczegolne testy czy recenzje nie posiadaja tego elementu albo sa nie przetestowane rzetelnie tzn np reroute na nawigacji do adresu i brak pokazania reroutu na wgranej trasie. Wiem ze Garmin rozroznia dwa typu rerouta ale mnie chodzi o kwestie reroutingu/rekalkulacji sciezki (wgranego GPX bez cuepoints/waypoints) Co do wahoo nie wiem jak to działa ale z tego co slyszalem jest zdecydowanie szybszy reroute niz w garminie i nie pokazuje U turn/zawroc tylko juz wytyczona dalsza sciezke mimo zaladowanej trasy. (W ostatniej recenzji miesiac temu temat reroutu byl pominiety a wazniejszy byl czas uruchamiania sie nowego roam v3 badz tez jego waga (sic!)) W chinskich wiem powiedzmy jak sprawa sie odbywa i niezbyt mnie to satysfakcjonuje. Pisze tutaj poniewaz moze ktos ma obycie na jezdzeniu po trasach i np planowaniu trasy z wyprzedzeniem a w trakcie jazdy zdarzaja sie niespodzianki. Jezdze glownie po lesie i czesto zdarza sie ze wczesniej zaplanowana czesc trasy jest nieprzejezdna i z tego powodu poszukuje jakiegos dobrego reroutu ktory znajdzie sciezke bo patrzac po mapie widze ze sciezki lacza sie gdzies dalej i jest alternatywa a nie typu U Turn/Zawroc i kontynuuj trase tak jak zalecana. Dodatkowo tez jestem ciekawy czy jesli calkowicie zbocze z kursu bo naprzyklad chce uzupelnic plyny czy znalezc jakis sklep na wsi to czy doprowadzi mnie do najblizszego punktu wczesniej wytyczonej trasy (preloaded) czy tam gdzie z niej wyjechalem. &nbsp Inny scenariusz to w drodze powrotnej musze zahaczyc o jeszcze jedna rzecz i wyjechac ze sciezki i wrocic do domu inna, czy w tym momencie tez reroute bedzie usilnie kierowal do punktu wyjechania z trasy czy juz znajdzie polaczenie do blizszego punktu jej przelotu. (Punkt koncowy jest 1.5km a miejsce gdzie wyjechalem z trasy to 7km i czy dolaczy mnie blizej?) Czy pokaze skomplikowane objazdy zeby dojechac do trasy zamiast do punktu styku zaraz przed punktem koncowym? Dziekuje za jakies komentarze czy opisy, bo jestem rozczarowany poziomem tych co nagrywaja recenzje ze nie potrafia pokazac czegos co jest ciekawe tylko najczesciej opowiadaja o tej nawigacji a jej nie pokazujac… Szkoda ze nikt nie bierze przykladu z Szaja i jego recenzji sprzetowych gdzie wszystko bylo pokazane na milion sposobow, ale mozliwe ze niektorzy sa zbyt malo kreatywni i nie wiedza co moze zainteresowac czlowieka.
  8. Cześć wszystkim, od niedawna jeżdżę na Scott Scale 899, rama L. Tu jest specyfikacja, w razie potrzeby https://scott.pl/archiwum/product.php?id_cat=387&id_prod=1991 Rower ma dość szerokie terenowe opony Schwalbe Rocket Ron HS 438 (26 x 2,1 / 54-559), o wadze 480g, z wyraźnym bieżnikiem. Jako że jeżdżę 90% po asfalcie oraz chciałbym jeździć trochę szybciej, postanowiłem zmienić opony na szybsze i węższe. Oraz być może i ciut lżejsze, jeśli budżet pozwoli. Chciałbym dać 100-150zł za sztukę, z lekką negocjacją w górę. Obecnie w średnich warunkach pogodowych jeżdżę średnio około 26-27kmh na 50km, jeśli to ma jakieś znaczenie przy wyborze opon. Przy dystansach 100-150km prędkość mi trochę spada. Nie znam się na kompatybilności opon i obręczy. To co wiem, to że rower ma obręcze DT Swiss XR-SL 300, widzę na nich oznaczenia: ETRTO 559 x 17 ERD 541mm waga: 300g max tire pressure: 3 bar max spoke tension: 1700 N Będę wdzięczny za propozycje. Po lekturze forum mój strzał to Schwalbe Marathon Racer. https://www.rowerystylowe.pl/p-5763/opona-rowerowa-schwalbe-marathon-racer-26-x-150-40-559-performance Widzę, że jest węższa od mojej obecnej i ma bieżnik bardziej szosowy, waga podobna. Opona drutowana, czyli po ścieżce w lesie chyba da się na niej przejechać raz na czas? Ale może istnieją jakieś jeszcze lżejsze opcje w budżecie? Oraz czy do takiego roweru ma sens opona typu slick, lub może raczej semi-slick? Dzięki z góry za pomoc, pozdrówki.
  9. Dzisiaj
  10. A jakość łańcuchów firmy Shimano i KMC jak wypada? To porównywalne jakoś?
  11. Jeśli to jest 12 biegowe deore (6100) to będą pasowały te same łańcuchy. Zwróć tylko uwagę na instrukcje doboru długości, są odmienne dla deore i dla 105.
  12. Nie ma to żadnego uzasadnienia.
  13. Kupić wymienne elementy kasety 12 i 10 zębów i wymienić. Kod producenta Y1X498030 Wymieniać te elementy po zużyciu, czyli zapewne co 2 miesiące. Nominalnie te biegi służą do dokręcania podczas zjazdu z góry, ten rower nie jest zaprojektowany do jazdy po płaskich drogach. Do tej ramy nie wejdzie zębatka większa niż 32t z seryjną korbą. Można rozważyć wymianę korby na taką z linią łańcucha 55mm i wtedy zapewne 36t wejdzie. Wtedy jest szansa, że nie będzie tak zjadało kasety.
  14. Dzień dobry. Pierwszy raz wymieniam łańcuch nie w serwisie i stąd pytanie laika, ale chcę się upewnić. Potrzebuje kupić dwa łańcuchy rowerowe: 1. do MTB, kaseta Deore (aktualnie posiadam KMC X12) 2. do do szosy Shimano na Di2 105// 12s // 11-34. Czy do tych dwóch rowerów mogę kupić Łańcuch SHIMANO 105 / GRX / SLX CN-M7100 i będzie pasowało? Czy szukać czegoś innego. Pozdrawiam
  15. KSikorski

    [Porada] Damper fox

    Zmierzyć dystans między osiami otworów na śruby by uzyskać długość montażową (np. 190mm) i zmierzyć zakres ruchu tłoka po spuszczeniu ciśnienia (np. 45mm).
  16. Może czegoś nie rozumiem, ale ta baryłka powinna przyjść ze sztycą i jest używana do instalacji linki po stronie sztycy, a nie manetki?
  17. Ja bym zalecał bardziej jazdę na progu (próg mlecanowy). Co stanowi +/- 86% HRmax. Oczywiście podstawa jest określenie tętna spoczynkowego i tętna maksymalnego.
  18. ... A może konkretyzując temat: cross Riverside 920 SRAM NX (4000 zł) czy turystyczny mtb Rockrider EXPL 540 (przecena!: 3000 zł). Co byście wybrali? Relacja jakość/cena wskazuje na 540, bo osprzęt chyba podobny? Masa też. Jak interpretować tę różnicę w cenie?
  19. Witam chciałym zamówić Amortyzator FOX Float DPS Performance, 190 x 45 mm do ramy Ghost kato fs base 2021 tylko nie mam pojecia czy będzie pasował czy ktoś wie jak mogę to sprawdzić
  20. Posiadam scalpela 4. Nowy zakup także na razie jeżdżę na zestawie oryginalnym to co mi tam założyli z korba od shimano. Jak padnie to bede kupował ten dokladnie suport.
  21. Dzień dobry, do tematu zakupów chciałem jeszcze dodać rower mojej mamy, zakupiony przez nią w zeszłym tygodniu. Rower to Kettler Alu Rad. Przepłacone było, ale mama powiedziała, że ten rower tak się jej podoba, że nawet gdyby coś z nim było nie tak, to ona i tak go kupuje. I kupiła za 800 zł z koszykiem w gratisie, porysowaną ramą wraz z odpryskami i syfem w okolicach napędu, którego sprzedający nawet nie wyczyścił. Coś tam poczyściłem gdy zobaczyłem ten brud, ale chyba nie udało się wszystkiego wyczyścić, gdyż łańcuch jest tam sztywny. Widać, że sprzedawca wcisnął rower, który w razie konieczności wymiany dętki, będzie potrzebował jechać do serwisu, gdyż tam są jakieś kable od prądnicy do zasilania lampek. Chyba że w razie czego to poodłączam i się wymieni bez kombinowania. Gdybym ktoś chciał, to mogę powiedzieć co to za sprzedawca w Opolskim sprzedaje takie rowery. Pozdrawiam
  22. Hejka, Szukam roweru drugiego na zmianę. Mam już wysłużonego jednego crossa Lazaro. Chciałbym teraz coś ze sztywnym widelcem i cieńszymi oponami (do 35 mm). Głównie na asfalt i szutry. Przegapiłem ofertę od FELTa Verza Speed. Szukam czegoś na prostej kierownicy. Myślałem nad Trekiem Fx Disc. Może ktoś podrzuci jakiś dobry pomysł.
  23. Bagażnik rowerowy tylny Accent RC-23. Bagażnik jest używany ale w bardzo dobrym stanie. Bez peknięć czy uszkodzeń. Bagażnik był porysany w miejscach styku z sakwami. W tym momencie został odmalowany metodą natryskową. W zestawie brak zacisku mocującego na koło. Przystosowany jest do kół o średnicy 26”, 27.5" , 28”. Wykonany został z aluminiowych rurek. Posiada sprężynę mocującą. Montaż odbywa się w tylnej piaście za pomocą zacisku mimośrodowego. Dobre rozwiązanie w rowerach które nie mają mocowań na bagażnik. Cena nowego w sklepie to ok. 170zł. Moja cena to 79zł
  24. Przymiar mi się kończy na 1,5, więc więcej z niego nie wycisnę, ale zęby się pokrywają
  25. Czym zastąpić (poza oryginalnymi częściami ) element blokujący sterów Across Block-Lock ZS56/ZS56, żeby stery miały pełny zakres obrotu? Może ktoś to już ćwiczył i ma "gotowca"?
  26. No to szanse na kupienie nowego, oryginalnego sterownika są pewnie bliskie zeru 😕 Sprawdź czy ten silnik ma czujniki halla albo może lepiej od razu wybierz zewnętrzny kontroler, który obsługuje silniki bez czujników halla.
  27. Wygląda fajnie... Ale bez przymiarki już nie popełnię tego błędu i nie kupię roweru. Komfort jest najważniejszy. Widzę, że bardzo niszowe rowery, byłem już w kilku sklepach i nikt takich nie ma. Ktoś kojarzy gdzie na Śląsku mógłby te rowery zobaczyć na żywo??
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...