Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Tak wracając uważam bardzo dobry pomysł, ale może nie do XC , chociaż do 26? W każdym bądź razie baranek dziala i się cziśnie 😁XD
  3. Dzisiaj
  4. Ja podobnie. Jak nie ma drzewa pod ręka, kładę na ziemi. Na ziemi jest bezpieczniejszy, bo się nie przewróci.
  5. Właśnie Cuesy maja kiepskie mocowanie, to w Deorce jest dużo lepsze. Tu masz jeszcze tańszą Deorkę: https://allegro.pl/oferta/mechanizm-korbowy-korba-2x10s-shimano-deore-fc-m4100-36x26-175mm-17897339935?reco_id=bbd2e4fc-9fb6-11f0-8ea0-c6aecb12fad0&sid=1147bbb04b955b96a226cab2e664258d9124ef0862320b2d7366fdd6604cf017
  6. Jak jest o co oprzeć, to opieram, jak nie ma delikutaśnie kładę na glebę.
  7. Można kombinować z osią, piastą, czy sterami, chyba gorzej, że 27.5"...
  8. qr się trafia, prosta sterówka to trudniejsza sprawa. Sam szukałem kiedyś (ze 2 lata temu) dla syna i skończyło się na Rekonie Silver. tutaj oferta na qr i taper : https://www.gt2.bike/product-page/rockshox-judy-gold-rl-a3-27-5-120-mm Upustczasowo ograniczony dziś i jutro.
  9. Cześć, Planuję zmienić korbę noname na coś pewniejszego i nie jestem pewien, co wybrać. Najlepiej 36/22 lub 36/26. Suport BB-MT800 Myślałem nad CUES, ze względu na teoretycznie lepszą żywotność i mocowanie korby, które wydaje się być bardziej idiotoodporne bez klucza dynamometrycznego Co z poniższych będzie lepszym wyborem jeśli chodzi o trwałość? i czy warto dopłacać 100zł do deore zamiast cues Najchętniej zamknąłbym się w granicach 300zł razem z nowym suportem https://allegro.pl/.../korba-shimano-cues-fc-u6000-2-36... https://allegro.pl/.../korba-mechanizm-korbowy-shimano... https://allegro.pl/.../smechanizm-korbowy-shimano-cues-fc... https://allegro.pl/.../likwidacja-korba-sram-gx-1000-36... (nie wiem jak by było z montażem ze względu na potrzebę dołożenia adaptera, a dedykowane suporty są droższe i chyba mniej trwałe od mt800)
  10. Jak sobie radzicie Fullami MTB podczas postojów, w rowerach w których domyślnie nie instaluje się nóżki? Szukacie drzewa, dajecie na glebę, czy macie jakiś lepszy sposób aby nie uszkodzić roweru?
  11. Nowe Cranki do Unibajka na sezon jesień/zima
  12. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  13. Podstawowy Fox Rhythm jest dość czuły, tyle że anoda delikatna, więc trzeba dbać.
  14. Nieaktualne, kupiłem ramę ktm scarp.
  15. Im więcej skoku, tym lepiej. Zwłaszcza jak są jakieś hopy czy dropy w planach.
  16. To będzie uszosowiony gravel, który nadal nie będzie szosą. Dla mnie szosa ma być odpowiednio zwarta, sztywna i aerodynamiczna, a to jest odpowiednia rama o odpowiedniej geometrii, koła, kiera i siodło.Gravel taki nie będzie pomimo że będzie na pierwszy rzut przypominał nawet endurance, bo założenie tego roweru jest zupełnie inne, ale na zasadzie przejechać to tylko może być, tylko to nie jest to co nadal da MPP na szosie. Napęd dostosowujesz do imprezy i profilu, MPP 50/34 11-40.
  17. Np.: TranzX 30.9 Sztyca podsiodłowa 400mm długość 120mm skok z pilotem zdalnym YSP18JL-OE Bez pudełka detalicznego - AliExpress Niemniej, jeśli możesz schować obecną sztycę jeszcze kilka cm to brałbym ze skokiem 150 albo nawet 170mm. Polecam tranz-x bo są tanie, bezproblemowe i serwisowalne. Musisz zwrócić uwagę na średnicę (30,9mm).
  18. @kaido2 czyli wg Ciebie dostosowanie gravela do warunków szosowych czyli wymiana kół i opon na szosowe oraz zmiana korby na 50/34 przy kasecie 11-32 lub 11-34 nie bedzie nadal bliskie szosy tylko jej nieudaną podróbą? Jak przegladam to właśnie często takie napędy są: korba 50/34 kaseta 11/34 w tych endurance. Z resztą na twardszy bym się nie rzucił. I takie pytanie jeszcze w szosie warto mieć węższą kierownicę niż w gravelu?
  19. Ja niczego nie neguję, bo wszystko jest dla ludzi, tylko po prostu pewne rzeczy zaczynają wybiegać poniżej ramy dobrego smaku I tylko tyle, ktoś chce niech sobie robi tam nawet striptiz Bez przesady , w mojej okolicy po górach spotykam wielu delikwentów z takimi setami i na szosach, gdzie wielu szosiarzy już nie pamięta że jeszcze niedawno były takie standardy Bo najwięcej się słyszy, że żarcie jak dla świń i mało, a oni płacą tyle kasiory i jaki to w ogóle jest skok na kasę XD . Dlatego już nawet takie akcje.
  20. Jest taki kanał na YT, gdzie kolega poleca zakładanie baranka do rowerów XC bo się naoglądał Atlas Mountain Race czy innych Across Andes Myślałem że do tego nawiązujesz
  21. Dlatego pisałem o limicie na sezon, w końcu rowery też chcą "jeść"😁 akurat na aspekty żywieniowe nie patrze,bo się raczej nie zatrzymuje a przynajmniej staram się nie zatrzymywać, a bomba i tak jak się trafia to gdzieś w plenerze. Organizatorzy wyczuli,że to przyciąga i muszę przyznać, że tak jest, bo z kim nie gadam to zawsze o tym wspomina, kolega którego wkręciłem pierwsze o co pyta to: "a co będzie na bufetach?" 😄
  22. Na takie MPP mam starego Trybsona enduransiaka modyfikowanego, który jest bardziej sportowy od obecnych, jest sztywny tam gdzie ma być, są prędkości jakie mają być. Jedyny kompromis to ta geometria, bo na zjeździe jest taczka, ale po 8-miu stówach dalej łapię dolny chwyt. Na zjęździe przy ultra nie ma potrzeby łamania sekund, bo końcówa rozbija się o zupełnie co innego, więc ok . Gravel ma dłuższą baze kół, więc podjazdy już nie tak, dynamika( rozkręcanie) już nie tak, no i jest miękki w porównaniu do szosy. Druga sprawa ogumienie. Między 700x23c, a 700x28 jest już różnica. Konkretne 23, klei i jest komfortowo, i będzie szybciej o czym się wielu przekonuje. Jak chcesz jechać komfortowa wycieczkę to zmieniasz tylko koła, ale jak chcesz sobie pojechać szosowo w pełnym tego słowa znaczeniu i na prędkościach bierzesz odpowiednio przygotowaną do tematu szosę. Tak, do tych wszystkich misiów co " w niedziele kupiłem rower, a nie wiedziałem, że tu będzie takie błoto" w sumie na suchej łące
  23. U mnie jeszcze duże znaczenie ma aspekt finansowy - nie to że mnie nie stać, tylko po prostu jakoś mi się nie spina że muszę wypakować 4 stówy żeby mieć gpx, tracker, medal i jakieś nie zawsze sensowne jedzenie na mecie. Na jednym z kanałów FB ostatnio organizator pewnej imprezy zachwalał ją ze względu na świetne bufety, tony jedzenia no limit, zapominając chyba że nie po to się jedzie na taką imprezę, żeby obżerać się na before/after i pit stopach, tylko czerpać radość z jazdy na fajnej trasie w pięknych okolicznościach przyrody i to jest najważniejsze. Przy tak dużej ilości imprez tego typu, koszty robią się niestety zaporowe, więc ja przynajmniej staram się to ograniczać do minimum.
  24. Dzięki. A znasz może wymiary dolnej uszczelki tłumika charger?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...