Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Ta... Jeszcze jakieś 14 lat temu klasyczne fora były w cenie (miałem jedno spore i popularne, sprzedałem).
  3. @Eathan Korzystanie w 2000tych nie wyklucza używania wcześniej Jednak 2000-ne to złota era klasycznych forów, przed "twarzoksiążką" itp....
  4. @wr81 ja to sobie wypraszam. Zaczynałem w czasach usenet, irc i takich tam wynalazków (np. modemów 9600)
  5. To kwestia wieku, na forach dominują dinozaury korzystające z netu 2 latach 2000-ych aka zgryźliwi tetrycy... Z plusów to za rok "przestarzałe" widelce o skoku 30-40mm trafią do outletów i więcej chętnych będzie mogło ich popróbować a "nowe" o skoku 60mm poszerzą opcje dla rowerów crossowych/trekingowych (alternatywa dla Paragona)..
  6. Wasz uzurpator, jak zwykle kating edż.
  7. Dzisiaj
  8. A tu jak zawsze znajduje się gniazdo środowiska, które aż dziw że uznaje coś innego niż bicykl, bo reszta to po co to komu i dlaczego 😂
  9. A potem pójdzie już z górki... większy skok, szersze gumy, progresywna geo. Docelowo wyjdzie typowy scieżkowiec mtb
  10. Zapomniałeś o gravelu TT z zawieszeniem o skoku 5mm, z lemondką i monoblatem 62T.
  11. Równolegle ewolucja średnicy goleni gdzie Fox wyznacza trendy a RS trzyma się skostniałych standardów gravel właściwy 32 mm (gravel) XC 34mm (gravel) downcountry- 36mm (Fox 36SL) itp itd Powstaje również pytanie czy do gravel fs zakłada się lajkrę czy nie..
  12. @wr81 no to czeka nas kolejna ewolucja: gravel XC - skok 100 a potem 120 mm gravel trial - skok 130-150mm gravel enduro skok 160-180mm gravel dh - skok powyżej 190mm gravel adventure - skok do 40-90mm
  13. Najistotniejszy jest chyba w tym wszystkim "nowy" RS Rudy XL - 60mm. Wróciliśmy do RS Indy...
  14. Dlatego poprzerabiałem wszystkie crossy i trekkingi na gravele, by móc sobie siekać takie Wisły1200 Dokładnie, to usiadłszy na moment , odciążył ciągle tak samo obciążone plecy i znalazł lekarstwo którego nie doszukał się jak dotąd żaden specjalista
  15. W których konkretnie i jak się to ma do 5 poprawki konstytucji?
  16. ...powoduje konieczność wymiany blatu...
  17. True, Ninery jakoś tak urodą nie grzeszą za bardzo...
  18. Facet chce gravela bo go na crossie plecy bolą.
  19. Wiem że było, 5 lat temu był taki zielony. Ale wtedy był dostępny tylko w stanach i chyba nawet jeszcze drożej niż ten Trek dzisiaj. Nadal jest to niegłupi model, choć nie najpiękniejszy.
  20. Facet chce gravela, a mu wiercicie głowę jakimiś bzdurami. Gravel jest skokiem do przodu wglądem crossa, zwłaszcza gdy chce się robić więcej km.
  21. Witam, Jaki polecacie blat ovalny do korby SRAMA 30 t, nie ukrywam, że zależy mi na czerwonym kolorze. Do tej pory używałem allugear ale może jest jakaś lepsza alternatywa ?
  22. spinka i skuwacz w kieszeni i można jeździć
  23. Powoduje. Siła nie rozkłada się równomiernie na ogniwach zazębionych z blatem.
  24. ale poza strzelaniem nie powoduje to jakiegoś zagrożenia w postaci zerwania łańcucha ? W zeszłym roku miałem sytuację, że zerwałem łańcuch gdzieś na zjeździe zostając bez a byłem ponad 20 km od samochodu i w konsekwencji musiałem prowadzić rower pieszo do niego. Więc wole unikać sytuacji, które mogą powodować takie coś i jeśli jest na to szansa to wole zmienić blat.
  25. No to sobie w obecnym rowerze obniż kierownicę i sprawdź. Bo założę się, że masz mostek na plus i komin podkładek pod nim.
  26. Niekoniecznie inna rozmiarówka, natomiast wersje skórzane mają tendencję do naciągania się i dopasowania do stopy, np. w zeszłym sezonie, kupiłem la ######vy, które w wersji syntetycznej w 47 były za ciasne, natomiast w wersji nubukowej pasowały bardzo dobrze, ale to właśnie kwestią rozciągliwości i dopasowania materiału do stopy.
  27. Zwarcie styków ma rozładować kondensatory.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...