Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. To much details 🤣 Nie wiem czy jest sens przechodzić z 2x9 na 2x10, lepiej od razu na 2x11 tak jak pisał ktoś powyżej bo koszta podobne. Lewa manetka może ogarniać nowy napęd więc najpierw sprawdź czy będzie działało. Tzn. nie jestem pewien czy w mtb też tak działa ale jak w fitnessie zmieniałem napęd szosowy z Claris 2x8 na Tiagra 2x10 to lewa manetka działała i nie musiałem jej wymieniać
  3. Dzisiaj
  4. Nie, skok to jest ile górna laga wysuwa się z dolnej.
  5. Bo mostek na Kisielinie. Mostek taki se , ale Kisielina ładna.
  6. Skok to jest to ile się wysuwa nad ramę? To jak obecna sztyca wysuwa się nad ramę 200mm to chyba powinienem kupić sztyce o skoku 200mm ???
  7. Nie tylko DT , mam 28 w RF , i o zgrozo karbonowe obrecze . W enduraku .
  8. Masz na myśli to https://mapy.com/s/colepekege ? Bo na Stravie to kiepsko wygląda 🤔. To chyba prawie wszędzie tak jest. W sobotę na Szyndzielni była katastrofa...
  9. Bo zabrnąłem w ślepą uliczkę
  10. Magurski wrzuciłem tutaj dla osób, które będą czytać i może przypadkiem natkną się na to, miejsce bardzo mało znane, totalne odludzia, przypadkiem tam trafiłem a pod kątem rowerowym (od XC po enduro) jest super, może nie ma widoków, ale profile tras są świetne. Gorce to przede wszystkim widoki i mocno popularne miejsce, tak masz rację moja jazda zdecydowanie bardziej skupia się ta technicznych odcinkach niż na tym czy trasa oferuje jakieś walory widokowe, jak dla mnie minus gorców to masa ludzi w sezonie. Przy schronisku na turbaczu w weekendy problem z przejazdem przez ilość turystów, zjazd z czoła turbacza w kierunku schroniska mega zatłoczony. Jako samo miejsce na pewno warto przyjechać w Gorce, ale pod samym aspektem czerpania przyjemność ze zjazdów po szlakach to nie do końca najlepszy kierunek. Na trasie z gorca w kierunku turbacza jest super singiel, zaczyna się zaraz za wieżą na Gorcu, ma może ok 500m może ciut więcej, fajny techniczny odcinek, ale potem w drodze na Turbacz niestety atrakcji brak No i podjazd na turbacz poza żółtym to generalnie srogi wypych, jeśli mówimy o rozpoczęciu do strony ochotnicy, czy szczawy, także to też średnio przyjemna forma na turystyczną trasę, nie wiem jak jest od drugiej strony tj. Rabki czy obidowej, natomiast jedyny ludzki podjazd z tych stron to właśnie ten żółty z Lubomierza.
  11. Mam napęd XT Di2. W ustawieniach multishift w apce E-Tube widzę możliwość ustawienia czy tryb zmiany wielu biegów ma działać przy lekkim dotknięciu dźwigni w manetce czy przy mocniejszym kliku. U mnie to nie działa, działa tylko przy lekkim kliknięciu. Po mocnym wciśnięciu dźwigni następuje zmiana o jeden bieg. Czy to tak powinno działać czy u mnie coś jest nie tak?
  12. Ja wiem, że każdy, na tym czy innym forum, jakoś zaczyna, ale to już kolejny temat gdzie zupełnie nowy użytkownik z marszu obsmarowuje jakiś sklep i to na dodatek nie potrafiąc opisać problemu... Jeżeli jest w tym temacie coś prawdy to szacun dla pracowników sklepu za cierpliwość 😉.
  13. Czyli ten cały napęd będzie działał?
  14. @Xzc, dzięki, ale odnoszę wrażenie, że Twoja jazda jest zgoła odmienna od mojej 😀. Niemniej przeanalizuję sobie to co napisałeś, bo póki co to dla mnie czarna magia. Magurski póki co za daleko, objeżdżamy bliższe okolice.
  15. W postaci nienaturalnej również:
  16. Dziękuję głównie chodziło mi o to czy korba 38 28 i kaseta 11-42 czy to będzie współ grało bo się martwiłem że morze coś się stać z łańcuchem ok to jesze dopytam jakiej długości łańcuch do tej kombinacji ile linków jeszcze nawet nie mam żadnej części ale w piątek zaczynam od kupowania na pierwszy rzut idzie korba FC M6000 38T 28T IMcena to 100£ reszta części jest o wiele tańsza naprawdę od kilku dni staranie dobierałem części przestudiowałem o przedniej przerzutce (naciągu linek gór duł i zanocowanie😂😂😂😂itp ale doszedłem 😇) jeszcze raz dziękuję za pomoc
  17. No ale w czym jest problem, bo opis sytuacji jest tak napisany, że nie do końca wiadomo o co chodzi. Znalazłeś w kartonie nie pasujące do niczego klucze od zapięcia ABUS ? Skoro zapięcia nie ma w kartonie i go nie zamawiałeś, a rower nie posiada jakiegoś zamykanego schowka czy blokady, to obstawiam, że komuś podczas pakowania po prostu tam omyłkowo wpadły.
  18. Czego dotyczyła reklamacja? jaki to rower? Abus to producent róznego rodzaju blokad, łańcuchów, u-locków itp Czy coś takiego zostało również zakupione? Rower może mieć zamontowaną blokadę tylnego koła w takiej formie (przykład) (przykład
  19. W zeszłym roku sporo jeździłem po gorcach, od Gorca w stronę Turbacza nie ma "legalnej"" trasy rowerowe, inna sprawa, że dużo osób i tak tam jedzie, pod koniec lipca zatrzymał mnie strażnik informując, że jest tutaj zakaz poruszania się rowerem, na jakieś 6-7 jazd jakie tam byłem raz miałem taką sytuację, znajomi, którzy jeżdżą nigdy nie spotkali się z kontrolą, nie mniej jednak pod kątem zjazdów, chyba najciekawsza opcja to niebieski z Gorca w stronę szczawy. Reszta tych szlaków dosyć monotonna, na spokojną :turystyczną" jazdę chyba najlepsza opcja z lubomierza żółtym na Turbacz (trasa rowerowa - więc legalna), szeroka szutrówka z miejscami stromszymi odcinkami, nic specjalnego ale jak ktoś chce wyjechać na Turbacz chyba najprościej. Nie jestem pewny co do legalności szlaku z Turbacza w stronę przełęczy knurowskiej (część GSB) do Kiczory na pewno legalny potem ciężko powiedzieć, zjeźdżałem kilkukrotnie i poza krótkim odcinkiem 300-400 m z ścianką, dosyć łagodny i prosty szlak. Jeśli by ktoś szukał ciekawej alternatywy rowerowej, super miejscem jest Magurski Park Narodowy, start w Foluszu, dojazd od polany świerzowej i stamtąd już wbijamy się w las, czy to w stronę Świerzowej a dalej kolanina czy w stronę Magury wątkowskiej a dalej kornut. Sytuacja ta sam co w gorcach, wyznaczone szlaki rowerowe ale super alternatywy po szlakach, zjazdy miejscami wymagające (kolanin) czy bardziej flow zielony do kornut + łączenie z zółtym na folusz.
  20. Ja jeszcze tylko podpowiem że podpórki w terenie często gęsto występują w postaci naturalnej.
  21. W Polsce może nawet taniej, na allegro na ten moment kaseta m5100 111PLN M4100 128PLN....
  22. W takim DT w gotowych kołach 28 szprych to standard nie tylko w XC ale i w enduro...
  23. Tak, tylna przerzutka rd-m5120 spokojnie to ogarnie. Nie zapomnij o nowym łańcuchu. BTW: w tej samej cenie miałbyś 2x11.
  24. Produkcja tego samego w 2 miejscach byłaby dziwna dość, może rzeczywiście przenieśli do Indonezji a te 138 to jeszcze zapas ze starych dobruch japońskich czasów. Może uda mi się wpaść przejazdem w tym tygodniu do Centrum Rowerowego we Wrocławu, wg. strony mają tam lg500 w wersjach BOX w różnych długościach i obadam kraj pochodzenia... Co do lepszego łańcucha to o tym właśnie były raczej dobre opinie, poza tym to element systemu Linkglide który co jak co ale miał się w dużej mierze wyróżniać właśnie żywotnością...
  25. spidelli

    [FAT Bike] Warto?

    Tak i sucho było, bo sierpień 😃 A po plaży brzegiem morza, piach jak beton 😉
  26. Witam serdecznie z tej strony Wojtek na wstępie chciał bym zaznaczyć że mieszkam w UK ale nie do końca rozumiem języka angielskiego a zwracam się ze sprawą którą wam poniżej wam opiszę i w sklepach rowerowych w moim mieście których jest niewiele nie do końca rozumiem Otóż chcę przejść z napędu 2x9 (korba 36t 26t I kaseta 9 rzędowa 11-36) na napęd 2x10 (korba 38t 28t I kasta 10 rzędowa 11-42) Prawa menetka SL M4100 10 rzędów Lewa MANETKA SL M5100 Przednia Przezutka M6025-H przerzutka tylna Shimano Deore RD-M5120 sgs Korba 2x FC M6000 38T 28T Kaseta CS-M4100 11-42 I tu mam pytanie bo wszystko należy do Deore 10 rzędów ale czy kaseta 11-42 będzie działać skoro korba będzie 38 28 czy kupić kasetę 11-36 Bardzo proszę o odpowiedź bardzo mi zależy na tej wiedzy bo w jednym sklepie gdzie widziałem że właściciel naprawia rowery mtb po 4000£ powiedział mi że zadziała tylko muszę kupić przezutke SGS ale wolę mieć pewność Dziękuję I pozdrawiam serdecznie Wojciech
  27. @lewocz, tą, te czy tą trzecią? 🙂
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...