Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Z opisów na stronie Elite wynika że wszystkie interaktywne trenażery bez prądu można ustawić tylko na stały opór, więc nic fajnego z tego. Natomiast są zasilane 12v 1.5A więc może jakiś powerbank ? lub popularny akumulator agm 12v
  3. @bashey_pl też zerkam. Rok temu kupiłem z Deca i są słabe. Więc liczę, że coś fajnego od YKYW kupię ale jeszcze nie wiem co.
  4. Opony zostały, sprzedałem koła z tarczami. Te opony siadły mi jako idealne do mtb użytkowanego w gravelowy sposób w warunkach kaszubskich. Przykładowa trasa, która moim zdaniem jest skrojona pod ten sprzęt: https://www.strava.com/activities/15470157671 Niemniej ścieżki ujęte na poniższych filmach mam po drodze do biura i w warunkach suchych opony na nich mi nie przeszkadzały. Ni Kupujący się rozmyślił, więc koła są wciąż aktualne.
  5. Że ja wcześniej nie widziałem tych kółek... @KSikorski, a z ciekawości - na jakich trasach używałeś tych opon?
  6. Używam od kilku tygodni dwóch par Inbikeów z kieszeniami z szelkami i dwóch Rionów z HP Paris. Na dłuższą jazdę >3h wygrywają Riony. Inbiki, tu muszę lepiej się postarać przy zakładaniu aby dobrze wkładka do dupy przylegała bo inaczej zaczyna pojawiać się mały dyskomfort z klejnotami. I najważniejsze to dobrze dobrać rozmiar. Riony wziąłem sugerowane prze nich XL i tu nie ma problemu. Przy Inbikach mam XL i XXL i tu większe robią lepszą robotę. Ale ogólnie polecam tak jedne jak i drugie. Czaję się na jakieś YKYWy na zimę. Może coś polecicie???
  7. Nieaktualne.
  8. Na krótsze trasy dają radę, aczkolwiek faktycznie jeśli chodzi o Riony to w mojej ocenie najlepsza jest wkładka Paris (niebieska), później RiPad (czerwona) a na końcu Dolomiti (zielona). Natomiast InBike ma jakieś inne wkładki, nie sprawdzałem dokładnie jakiej produkcji, ale wystarczająco wygodne nawet na długich dystansach. Dużo też zależy od tyłka i siodła.
  9. Wg moich testów zielone RIONY są DUŻO gorsze od YKYWBike.
  10. A ja mam właśnie podejście odwrotne, a mianowicie że niska cena i pozytywne komentarze zachęcają do sprawdzenia. W efekcie mam 3 pary InBike'ów, jedne bez szelek i dwie z szelkami, jakość bardzo dobra, wkładki wygodne, za te pieniądze nie ma się czego czepić. Jeździłem w nich powyżej 150km na MTB i się sprawdziły więc po co przepłacać? Mam też RIONy za około 100 za parę, wkładki czerwona, zielona i niebieska i też dają radę. 250 czy powyżej 300 za kawałek szmaty to grube przegięcie w mojej opinii.
  11. @michalr75 nie znam InBike i sam fakt niskiej ceny nie zachęca do sprawdzenia. Znam YKYWBike i wiem, że są naprawdę dobre. Znam też produkty MartomBike (i kilka innych) a obecnie Inoni i moim zdaniem YKY niczym im nie ustępuje a nawet jest lepsze. W MB napisy i loga nie wytrzymywały nawet jednego sezonu. Wkładki po sezonie mocno odstawały od stanu z dnia zakupu. w YKY nie masz tego problemu. Katuje ich spodenki za 250 zł regularnie i nie ma się do czego przyczepić. PS Nawet polubiłem te ich szelki. Nauczyłem się je sprawnie zakładać bez "sznurków"
  12. Dzisiaj
  13. @wojtasin, nie wiem czy to ironia 🙂, ale ma tą samą. @magda1626, Unibike nie podaje jednego istotnego szczegółu w geometrii, ale zakładając, że ta Merida i ten Unibike jest podobny to jest dokładnie tak jak piszesz - Rove jest pośrodku jeżeli chodzi o samą ramę. Możesz się przymierzyć do innego modelu Rove.
  14. Dzieki za wszelkie info. Ciekawe jest to, że jeżdząc na Zethosie czułam, że jest lżejszy niż Merida, choć waga mówi coś innego Niesttey nie mam aboslutnie nigdzie w promieniu 100 km gdzie tgo Rove 1 przymierzyć, ale też jakoś strasznie nie boję się go kupić online. To co mnie niepokoi : - jak jeździłam na DSX FS to zupełnie nie była moja bajka a mam wrażenie , że Rove 1 jest czymś pomiędzy Marin DSX a np. Zethosem... Czy jesteście mi w stanie powiedzieć, czy chociażby pozycja jazdy i komfort będzie porównywalny do Zethosa czy Meridy, przy cyzm rower jest po prostu lżejszy i zwinniejszy ? Czy jest to jednak zupłenie coś innego ?
  15. Są spodenki z jedną kieszenią w okolicach 100 pln, marka InBike.
  16. Rowerek teściowi pasuje jak ulał. Jeździ się dobrze, cicho, szybko. Ładne malowanie. Nawet błotniki plastikowe z imitacją takiej szczotkowanej stali nie wyglądają tanio. Z mojego punktu widzenia jak za taką cenę to naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Oby posłużył. Dzięki raz jeszcze za pomoc!
  17. dzięki Krzysztof ale z chłopakami lecimy na Szrenicę w piątek i do piętku muszę to załatwić.
  18. Jeśli chcesz to Ci to ogarnę za friko, tylko musiałbyś wysłać do trójmiasta.
  19. Szkoda, że skończyłeś czytać na przecinku Liv fajny i co miłe - nie ma tego dziadowskiego profilu sztycy, jak w toughroad.
  20. Unibike; 14,3 https://www.unibike.pl/zethos.html Merida; 13,6kg https://www.merida-bikes.com/pl-pl/bike/4098/crossway-300 czyli 700g różnicy. Info, jak widać ze stron producentów. Ale i tak najładniejszy i wyraźnie lżejszy (12,4kg).
  21. Myślałem, że jestem świadkiem narodzin nowego mistrza świata w kolarstwie, a okazało się, że pod drzewem znalazłem jedynie garniec pełen złota.
  22. Ostatecznie wziąłem na jakiś czas sigma 11.1. Idzie ustawić profil bez nagrywania śladu gps. Szkoda jednak, że za każdym razem trzeba włączyć nagrywanie jazdy, nie da się wsiąść na rower i jechać freeride tylko z wyświetlaniem prędkości i pomiarem dystansu, bez przypominania o rozpoczęciu nagrywania. Z komoota nie idzie bez planu pro synchronizować tras (trzeba pobrać gpx), idzie tylko wysyłać nagrane ślady. Ale ustawianie nawigacji w aplikacji sigma też jest wystarczające na jakieś mniejsze trasy.
  23. Tak informacyjnie - te modele mają takie same ramy. Twoje odczucia wynikają wyłącznie z elementów wymiennych, czyli mostka i być może kierownicy. W Viper zastosowali mostek regulowany robiąc z niego taką poczwarę 🙂. A jeżeli mowa o tym Rove https://www.liv-cycling.com/pl/rove-1 to wg mnie zdecydowanie najlepszy wybór.
  24. Trochę czasu minęło, ale udało mi się zajrzeć do paru sklepów. Gravel - chętnie bym kupił, przejechałem się na meridzie silex 400. Jednak jak wspomniano na grupie - nie wykorzystałbym potencjału, ponieważ aktualnie tyle nie jeżdżę a koszt sensownego modelu jest wyższy niż zakładałem na ten zakup. Aktualnie zaczynam skłaniać się ku crossowi, chociaż szkoda, że dopiero powyżej 5000 są modele z powietrznym amortyzatorem (z drugiej strony ciągnąć przyczepkę, nie odczułbym raczej różnicy w wadze między sprężynowym a powietrznym). We dwóch sklepach polecili mi unibike viper (cena może do lekkiej negocjacji), 19". Jechało się na nim całkiem dobrze, chociaż pierwsze co bym zrobił to obniżył mostek (pozycja była dla mnie zbyt wyprostowana). Osprzęt wydaje się być sensowny. Waga trochę wysoka w porównaniu do konkurencji. Amortyzator sprężynowy, z tego co się zorientowałem - żaden specjalny, na krawężnikach działał . Problem, że nie mieli na miejscu ramy 17", a taka ze względu na przekrok by musiała być. No i ostatecznie nie przejechałem się na takiej i nie wiem, jakie byłyby odczucia. Poza tym aspektem - co o nim sądzicie? Jechałem też chwilę na Giancie, coś mi nie podpasowało, był to chyba roam 3. Tylko dla przypasowania ramy przejechałem się na meridzie crossway 100 - pozycja tak samo zbyt wyprostowana, obniżenie mostka dało już lepsze odczucia. Na cube nature pro (nie wiem dokładnie jaki) na szybko wskoczyłem - jakoś "gorsze" wrażenia niż jak na unibike viper. Przejechałem się też na dwóch MTB scotta i ghosta - fajnie szły, przełożenia, jak już tu wspomniano, miększe, jednak mimo to 1x jakoś mnie nie przekonał do jazdy, jaką planuję. Chcę jeszcze podjechać do sklepu, gdzie mają mieć głównie rowery ze sztywnymi widelcami, może tam będzie coś więcej do przymierzenie poza gravelem. Ponoć KTM ma wysyłać już do sklepów nową serię, może coś ciekawego też będzie. Będę wdzięczny za opinie i propozycje
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...