Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. @Dokumosa trailhead bez problemu mi znajduje po numerze seryjnym i wyświetla custom tune dampera robionego dla YT, więc chyba nie jest to regułą
  3. Jeśli jest to customowy tune to w trailhead nie będzie info w tym temacie. O ile w ogóle będzie trailhead znajdował taki damper bo np. mi nie znajdował współczesnych gratów RS robionych pod SPECa (brain).
  4. Aż spytałem się znajomego krawężnika. Wg niego przejazd jest specyficznym odcinkiem drogi dla rowerów na którym obowiązuje szczególny przepis o braku pierwszeństwa przed pojazdem. Dodatkowo znak A-7 ustawiony za przejazdem a przed skrzyżowaniem z jezdnią obowiązuje od miejsca wyrysowania pomocniczej "linii" na drodze.
  5. Dzisiaj
  6. @Tomek595 Nie wiem co bierzesz, twoja sprawa ale pokaż takie samo 🤣 Ja rozumiem że lubisz palić gumę na asfalcie ale są też tacy których interesują fotki z Parku Narodowego.
  7. @dfq Ile razy jeszcze to samo zdjecie .Juz to widzielismy 😅
  8. Witajcie. Całe życie przejeździłem na Crossach. W tym momencie posiadam Unibike Viper GTS i jeździ mi się nim fantastycznie. Jako, że zmieniam miejsce zamieszkania i będę miał dłuższe dojazdy do pracy, szukam swojego pierwszego e-bike'a. Będę nim jeździł około 25 km dziennie total, 70% utwardzone / miejskie drogi + 30 % las. Przewyższenie w jedną stronę to około 200m. Mam 192 cm wzrostu / 100 kg. budżet w okolicach 8-10K PLN. Zacząłem się jakiś czas temu rozglądać za rowerem i w oko wpadł mi RADON JALEOUS HYBRID 8.0 (HARDTRAIL). Czy w takiej geometrii ramy, na głównie utwardzony teren, hardtrail to wygodna opcja? Wyczytałem, że może być różnie i teraz nie wiem czy szukać czegoś w bardziej crossowym stylu. Nie interesują mnie trekkingi i rowery miejskie. W związku z tym, że mamy tutaj dużo doświadczonych "zawodników", to czy jesteście w stanie mi doradzić jakiś wybór? Jeżeli ten Radon nie jest najlepszą opcją, to co byście na moim miejscu rozważyli? Patrzyłem na Romety / Kellysy / Krossy, ale mam wrażenie, że ceny są trochę wystrzelone w stosunku do części z jakich są zbudowane. dzięki !
  9. Mój gravel king slick, też zaliczył szkło na pierwszej jezdzie. Tylko była to mała dziura na grzbiecie. Zalepiłem od dołu jakims tiptopem na sztukę, przejechała 5tyś km. Jak masz rozcięcie 1cm, tp raczej smietnik, będą tam włazić smieci...no chyba że lubisz pchać:-))
  10. To jest lewa, prawa wyglada jak klasyczny dystans. Otwórz pdf shimano do fc 4703.
  11. Bo takie jeszcze z szuflandii .
  12. Mi się marzy by właśnie każdy mógł sobie wszystkie potrzebne wydatki odliczyc od podatku. Albo nie płacić podatku dwa razy... Najpierw, że śmiałeś cokolwiek zarobić, a potem, że jeszcze śmiesz cokolwiek kupić Póki mamy co mamy, możesz założyć JDG czy inną spółkę i sobie jak piszesz "wszystko" wrzucać w VAT.
  13. To nieprawda, że masz pierwszeństwo DOPIERO na przejeździe rowerowym:
  14. Ta na zdjęciu to właśnie prawa podkładka, lewa pękła ale wyglądała praktycznie tak samo tylko była węższa z tego co pamiętam.
  15. Skończyło się zakupem Eskera FL ponieważ brak ofert w pobliżu na Marina. Jak do tej pory jestem zadowolony z zakupu, napęd Cues daje zadziwiająco radę, w MTB używam XT i Cues naprawdę wypada w porównania do wyższej grupy lepiej niż dobrze. Na dzień dobry wymieniłem gripy i dołożyłem na testy wewnętrzne rogi.
  16. Marzy mi się czas, gdy najbardziej poszkodowana grupa przedsiębiorców w Polsce nie będzie mogła sobie "wrzucać" w VAT wszystkiego co im się podoba.
  17. Nie wiem czy w każdej działalności, ale są takie gdzie nie można odliczyć VATu.
  18. Tubeless, popołudniu wstawie zdjecie
  19. porównanie pd eh 500 z pedałami z temu, dzisiaj będę testował.
  20. Sam wróciłem na rower pięć lat temu po długim rozwodzie. Początek miałem podobny - czyli przełaj i teren na sztywnym widelcu. Dzisiejsze hardtaile + opony 2.0'' są na tyle miękkie, że wystarczą dla 99% polskich rowerzystów. Jeśli zachowasz minimum jazdy technicznej to pojedziesz po każdym skalniaku. Nie to, żebym przekreślał fulle - dla mnie to po prostu rowery dla zawodowców którzy dokładnie wiedzę czego chcą od roweru. Na zimę też schodzę do lasów - bo mimo, że błoto to przynajmniej drzewa rozbijają trochę wiatr i jest przyjemniej niż na szosie. Co do tematu - jakbym miał brać typowo zimowy rower to brałbym budżetowca. Czyli - aluminiowa rama, napęd w okolicach deore x10 (co by nie przepłacać przy wymianie części eksploatacyjnych) i jakiś amor powietrzny ze średniej półki.
  21. Cześć, Masz dętkę czy tubeless? Jeżeli dętkę, to bez problemu klej łatką do dętek. Mi nieco mniejsze rozcięcie udało się zakleić łatką samoprzylepną. Potem kolega zrobił jeszcze z tych opon tubeless i też wszystko było dobrze. Jeżeli to jest w miarę czyste cięcie, to nie powinno być problemu.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...