Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Chwyć za obie ramiona korby i spróbuj ją przekręcić prostopadle do osi. Jak wyczujesz luz, to masz prawdopodobnego winowajcę. Podobnie do sprawdzenia pedały, kaseta czy nie ma luzu. Siodło, sztycę eliminuje się jadąc na stojąco.
  3. Fc-m675 to korba 2x bez boosta. Niby można w miejsce blatu zamontować tarczę NW, linia łańcucha będzie w okolicy 51-52 więc się powinno zmieścić. Do wymiany również suport rzecz jasna.
  4. Nie mam 100% pewności, ale mam wrażenie że to tylko przy pedałowaniu prawym pedałem, bo przy lewym tego nie ma (o ile da się rzetelnie zweryfikować używając tylko jednej nogi)
  5. W carbonie trzeba stosować pastę montażową do carbonu, która zabezpieczy też przed ew. zapieczeniem. W alu zawsze stosuje pastę montażową ogólnego przeznaczenia (np. shimano antiseize). Na sucho w rowerówce montuje sie tylko plastik w każdy inny materiał (np. shimanowskie pressfity).
  6. To może być przysłowiowy milion rzeczy. Równie dobrze mogą to być pedały.
  7. Czasem nawet sztyca w ramie może dawać taki odgłos. Wyciągnąć, nasmarować. Jarzmo siodełka też.
  8. Póki co demontuje wszystkie części bo to elektryk, niestety imadła nie mam, ale spróbuję jeszcze zanieść do serwisu rowerowego może tam coś poradzą, cholera szkoda sztycy zrobiłem z nią gdzieś 1200 km i fajnie się sprawowała. Jasny gwint to mam nauczkę na przyszłość. Myślałem że da się sztyce uratować a tu lipa.
  9. Skoro występuje co pół obrotu korbą, to skąd wniosek, że winna jest kaseta? A co należy zrobić? Sprawdzić połączenia, podokręcać.
  10. Mogę powiedzieć, że przemakają. Schowałem jak należy pod mankiet, ale przemokly. Szukam czegoś innego.
  11. A czemu po prostu nie zmienisz zębatki w korbie na większą?
  12. A jak wygląda sytuacja sztyca alu w karbonowe ramie? I alu w aluminiowym rowerze? Tez mogą się zapiec?
  13. Dzisiaj
  14. No i ten plus że możesz przekładać między rowerami. Na stałe mam w gravelu, ale czasem jadę jakiś maraton na MTB i wtedy przerzucam. Parę minut roboty
  15. Mi nawet ostatnio chodzi po głowie jednak ruszenie tematu wymiany suportu i korby. Ale to trzeba mufe zmierzyć i co tam wejdzie. Muszę do gościa podjechać do serwisu i zapytać o koszty. Samemu niby można,ale to klucze musiałbym kupić albo kombinować...Jak koszty wyjdą dużo taniej niż pedały to myślę że będzie warto. Pedały ten plus że sprzedając rower,ściągamy pedały,zakładamy stare i po temacie.
  16. Tez się nad tym zastanawiałem i mimo że mam sporo rzeczy od Garmina i cały ten ekosystem, to zdecydowałem się na Assiomy. Cena, lepsze opinie. Nie musiałem kombinować z wysokością siodełka. Te garminy są wyższe. W zasadzie nie wiem jaka jest tutaj przewaga Garmina, bo oba mierniki pokazują różne statystyki, które później można przeglądać w G Connect
  17. Kaseta.. oddaj na serwis, sprawdź czy nie ma luzu
  18. Rower obecnie posiada napęd Korba: Sram NX1 GXP Boost PF 30T Kaseta: Sram NX1 / 11 Speed W terenie sprawdza się to poprawnie, na asfalcie jest za wolny. Chciałbym zmienić korbę na SHIMANO SLX FC-M675 będzie z tym jakaś kolizja przy montażu ? Specyfikacja roweru: https://www.runandride.co.uk/bikes/mountain-bikes/2018-scott-scale-930-carbon-hardtail-mountain-bike__9174
  19. Część, Proszę o pomoc. Kupiłem nowy rower, przesłano mi go złożony (wykupiłem usługę). Po wybraniu się na pierwszą jazdę na początku było ok, po kilku kilometrach zaczęło się takie stukanie jak na filmie. Mam wrażenie że dźwięk jest z prawej strony okolic pedału, korby. Co lepsze na samym początku po przerwie jest jakby cisza, zaczyna się to po np. kilometrze. Gdy nie pedałuję jest cisza. A tak to właściwie stuka przy każdym obrocie pedału. Rower to Kellys Gate 30. https://youtu.be/2-muRg60MLg?feature=shared
  20. Bo dawno mnie nie było, a działo się, pierwszy urlop z rowerami, Góry Stołowe, Orlickie Hory, okolice Kędzierzyna-Koźla, fotek sporo, ale postanowiłem wrzucić sztukę współczesną
  21. Maciorra

    [mostek] Cannondale 4 HT

    Regulowany mostek ma sens, żeby ulatwić sobie znalezienie poprawnej pozycji i następnie kupić już normalny mostek o odpowiednich parametrach, nie kupowałbym nowego regulowanego tylko poszukał używki, żeby ograniczyć koszty. Możliwe, że wala mi się jeszcze regulowany mostek w piwnicy, jeśli się wala i jesteś zainteresowany mogę Ci go podesłać za zwrot kosztów przesyłki.
  22. Geometria ramy jest inna, która jest bardziej nastawiona na szybkość? Dodam, że jestem zielony w temacie 🙂
  23. Korozja elektrochemiczna między stalą i alu. To może być już na zawsze połączone bo korodujące alu mocno puchnie.
  24. Jego na dłuższą metę wnerwiały policzki, które jednak mocno przylegają do twarzy. Jak piszę wszystko komplikuje styl jazdy bo jak w ciepły dzień ci przyjdzie lecieć od przykładowo Rycerzowych na Raczę czy nawet Przegibek gdzie jest srogi interwał albo taki podjazd nawet na Raczę to nie wiem czy będziesz miał cierpliwość i wytrzymasz. Z plecakiem też chować czy przypinać nie jest kolorowo więc wszystko w odpowiednim patencie bo tu nie ma super rozwiązań. On miał Uvexa Revolta głownie z powodu tych sporych "dziur" po bokach szczęki. Natomiast jak widzę inny temat bo jesteś po ostrej glebie czyli w głowie jest nie za ciekawie co z czasem raczej u doświadczonych a taki jesteś przechodzi. Sam po czasie wpadniesz w razie czego, że tylko w grę wchodzi odpinana szczena. Serio jak masz nerkę to idzie to wszystko fajnie zorganizować tylko trzeba na spokojnie przemyśleć. Zapięcia są teraz tak super, że nie ma co narzekać na spięcie szczeny z resztą. 10-15 sek i masz wszystko razem.
  25. Czesc Szukam zamiennika mostka do https://www.cannondale.com/en/bikes/mountain/cross-country/scalpel-ht/scalpel-ht-carbon-4 aby podniesc kierownice. Znalazlem to https://www.centrumrowerowe.pl/mostek-regulowany-pro-lt-pd17928/ Macie może inne rekomandacje, które nie wymagają przeróbek ? Dzięki wielkie za podpowiedzi!
  26. @KSikorski przeglądałem, jakoś mnie nie urzekły.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...