Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Tak. Jesteśmy forum rowerów analogowych. Po prostu się na tym nie znamy dobrze.
  3. Nie wiem co dokładnie chce uzyskać autor, bo na razie cicho siedzi... Ja wiem, że mi prędkości nie brakuje (przedział 25 -30 km/h na kilkukilometrowych odcinkach pożarówkami, lub od biedy dojazd w teren DDR, lub ulicą) - gdybym jej szukał, to kupiłbym szosę (to mi już nie grozi). Mam blaty 32 i 36, gdzie jadąc w taki sposób używam najczęściej biegów 9 i 10 (kasety 10 -51). 12 bieg w moim przypadku jest sporadycznie wrzucany - albo na jakimś asfaltowym zjeździe (w terenie to się raczej hamuje, a nie bezmyślnie rozpędza), albo od wielkiego dzwona na płaskim w sprzyjających warunkach wiatrowych, i jak mnie wyjątkowo najdzie - jak niedawno, ale wtedy i tak w okolicach 40 km/h uznałem, że nie mam ochoty na tym jechać, bo wygodniej i sensowniej obrotowo było na 11 -tce (wyszło 37 km/h średniej na 1.3 km po wyjeździe z polnej drogi i rozpędzaniu). Ale co ja tam wiem - żółw na MTB
  4. Dziś teścik. Nie musiałem usunąć parowania. Aplikacja wystarczyła. Teraz jest baja. No i jest kafelek którego mi brakowało. Prędkość zbliżającego się pojazdu 😎
  5. Chodzi ci o zupełną zmianę forum? Nie chodzi o wątek? Wiesz może gdzie się wypowiedzą ludzie o elektrykach? @smw44199akurat kradzieżą się nie przejmuje, bo mam dobre ubezpieczenie
  6. Ale po co węższą? Tam jest 40c, optymalny rozmiar do rekreacyjnej jazdy po mieście
  7. @smw44199 mz922 vs 926 różnią się dokładnie tak jak masz w opisie u tego sprzedawcy - korpusem, osią i łożyskowaniem. Moje wszystkie mz926 są zbudowane dokładnie jak pokazuje to to opis w twoim linku - 3 łożyska - 2 większe i jedno mini na końcu osi.
  8. Chwytną częścią kończyny górnej u człowieka jest dłoń, a nie łokieć.
  9. Dętkę oraz łatkę musisz zmatowić papierem ściernym (gradacja np. 120 lub 200) po tym zabiegu łatka powinna się dobrze trzymać Bardzo ważny jest też klej, którego się używa - do łatek dołączony jest klej dedykowany do TPU, alternatywnie można kupić u chińczyków taki klej
  10. Jak jesteś kurierem, to zamontuj jakiegoś tongshenga tsz2b do starego roweru, to przynajmniej nikt tego nie będzie chciał ukraść.
  11. Teraz rozumiem. Jednak zupełnie nie o tym rozmawiamy. Nie jest to temat o wyższości napędu 2x na nad1x. Jest to temat o tym jak wydusić jakąś normalną prędkość z roweru przystosowanego do jazdy 12km/h.
  12. В данной обзорной статье представлены интригующие факты, которые не оставят вас равнодушными. Мы критикуем и анализируем события, которые изменили наше восприятие мира. Узнайте, что стоит за новыми открытиями и как они могут изменить ваше восприятие реальности. Получить дополнительную информацию - https://vyvod-iz-zapoya-1.ru/
  13. Ta manipulacja polega na tym, że wybrałem napęd z NAJWIĘKSZĄ rozpiętością dla napędów dwurzędowych w MTB. Szczyt popularności 2x to były kasety 11-36. Właśnie dlatego zrezygnowano z niepotrzebnej przedniej koronki i przerzutki, manetki, bo 1x12 całkowicie zastąpił przełożeniami 2x10 z kasetą 11-36 za którym niektórzy tutaj tak płaczą. Zakładanie młynka 24T do kasety z 51 ząbkami potrzebne jest do czego, do wciągania samochodów na Śnieżkę?
  14. Dzisiaj
  15. Wyczytałem w necie - to chyba w ramach tzw. przeglądu zerowego konieczność. Wtedy zakupy on - line można prawie wszystkie wykluczyć z gwarancji. Pewno każda firma ma swoje ograniczenia. Tu kolejny problem: Przy zakupie roweru w internecie będziesz miał z tym problem. Większość sklepów wysyła rowery z odkręconymi kołami i kierownicą, po to, żeby zmieścić je w kartonach. Z naszym pakietem montażowym, twój nowy rower zostanie dostarczony prawie całkowicie przygotowany i gotowy do użycia. Będziesz musiał tylko: Montować/prostować kierownicę. Zainstalować przednie koło. Umieść siodło i dostosuj jego wysokość według własnych upodobań. Co zawiera montaż roweru: Przygotowanie tubeless dla E-MTB i MTB z oponami już przystosowanymi. Personalizacja mocowania kierownicy w celu zapewnienia optymalnej pozycji. Cięcie widelca w celu idealnego dopasowania do twojej konfiguracji. Montaż taśmy na kierownicę do rowerów szosowych lub gravelowych. Sprawdzenie centrowania kół dla płynnej i bezpiecznej jazdy. Kontrola układu hamulcowego dla doskonałych osiągów. Regulacja zmiany biegów dla precyzyjnej i płynnej zmiany biegów. Wybierając tę usługę, uzyskasz bezstresowe doświadczenie: twój rower przyjedzie prawie gotowy do akcji, z wszystkimi regulacjami wykonanymi przez doświadczonych mechaników, aby zapewnić ci maksymalną jakość i bezpieczeństwo. Nota bene: Z powodów związanych z pakowaniem, rower może być dostarczony w pudełku innym niż oryginalne pudełko zakupionej marki. Kupując usługę "Montaż roweru", czas przygotowania zamówienia może wydłużyć się do 7 dni roboczych. Także Spec bardzo szybko to podważy gdyż 98 % to nigdy 100%. Nie byłoby to wszystko takie ważne jak fakt że ramy rowerowe karbonowe są coraz niższej jakości - produkcja gdzieś w Azji nawet renomowanych marek . Także zakup za granicą nawet markowego i znacznie tańszego roweru niż w Polsce może być ryzykowny, chyba że ktoś ma szczęście i trafi idealnie a zignoruje zapisy gwarancji dotyczące obowiązkowych przeglądów. Bo zapewne czego też nie wiem- nawet mając gwarancję dożywotnią na ramę- nadal należy wykonywać po 2 latach przeglądy obowiązkowe /płatne w serwisie by tę usługę zachować- choć przegląd pogwarancyjny komponentów (są już zużyte i po gwarancji) nie ma nic wspólnego z jakością ramy/widelca - która albo jest cała i zachowuje swoje parametry lub wykrzywiona lub pęknięta co można stwierdzić absolutnie samemu. Prześlij opinię
  16. Tak to jest, jak się nie trzyma kierownicy:
  17. https://www.youtube.com/@Taba Posłuchaj tego gościa. I zmień forum, tutaj mało elektryków, ciężko podpowiedzieć coś rozsądnego.
  18. Chłopaki z podlasia mają spory wybór rozmiarów: https://sprint-rowery.pl/rower-fitness-trek-fx-3 -> ja wziąłem od nich Na Good-sport został chyba tylko rozmiar S... https://goodsport.pl/rowery/turystyczne/crossowe/trek-fx-3-disc-2025/ jeszcze niedawno było więcej rozmiarów.. Dokładnie tak jak piszesz @radoo: https://sprint-rowery.pl/rower-fitness-trek-fx-3-gen-4-1x10 Można już zamawiać modele na 2026 ale z tego co rozmawiałem z przedstawicielem sprint-rowery, to różnica jest wyłącznie w malowaniu względem poprzedniego roku modelowego - przynajmniej jeżeli chodzi o model FX3 https://sprint-rowery.pl/rower-fitness-trek-fx-3
  19. Koszt dętki to ok 15-18zł w sumie grosze, ale wkurza mnie to, że nie mogę sobie poradzić z klejeniem. Teraz przemyłem miejsce klejenia acetonem i na to łatka, zobaczymy, czy będzie trzymać.
  20. Komfortowy i możliwie lekki to dobry kierunek. Jeżeli macie jakieś konkretne propozycje to chętnie przejrzę. oglądam wlaśnie: https://www.merida-bikes.com/pl-pl/bike/3203/bignine-500-lite-2223
  21. W tym porównaniu jest manipulacja gdyż porównujesz do innej kasety, z węższym zakresem. Zresztą przecież ja nie doradzam, żeby przesiadać się na napęd 2x. Tylko wstawić korbę 2x. Nie montować przerzutki, i niech sobie te mała zębatka tam tylko dla picu siedzi. Chodzi, żeby odsunąć blat od ramy. Można alternatywnie podkładek pod suport naładować. Inna kwestia, że pewno faktycznie łańcucha nie starczy, żeby objąć 51kę z tyłu - no ale cóż, coś za coś. No i dym z uda gwarantowany - mie ostatnie w stopie coś chrupnęło. 😛
  22. Z napędem 2x jest jeszcze ten problem, że do nowszych i lepszych rowerów nie zostały w większości przypadków przewidziane konstrukcyjnie (być może czasem wchodzi w grę druciarstwo). Wśród nowych rowerów, wybór takiego napędu można pewnie policzyć na palcach jednej ręki.
  23. Cześć, Moim pierwszym a zarazem obecnym rowerem górskim jest ten NORTHTEC z ramą S i kołami 29": https://nrowery.pl/crossowe/148-1189-caledon-db-ac.html#/86-kolor-grafitowo_niebieski/129-rozmiar_ramy-23 Jeżdżę nim od 14 roku życia, dziś mam 20. Mam 180 cm wzrostu i ważę 83 kg — potęga głównie w nogach (; Wydaje mi się, że jest on na mnie już za mały, za co pewnie odpowiada rozmiar ramy, a jednocześnie chce górski rower elektryczny, więc chce sobie zrobić napęd na tylne koło, chociaż pewnie lepszym pomysłem byłoby go sprzedać i kupić a) gotowy rower elektryczny, model typu wbudowany silnik, prawie przypominajacy motorower (grube koła, miganie tylnym świateł przy hamowaniu, duża przednia lampa, itp) b) podobny ale bardziej dostosowany pod mój obecny wzrost i wagę, przed ulepszeniem lub do samodzielnego zainstalowania napędu Głównie rower jest dla mnie środkiem miejskiego transportu, ewentualnie pracy jako kurier żywności, często więc jeżdżę na różnych podwyższeniach także potrzeba napędu elektrycznego samoistnie się narzuciła. Grube koła są mi potrzebne bo lubię szarżować i skracać trasy agresywnym off roadem (; Długo jeżdżę rowerem i ogarniam technikę ale jestem laikiem co do anatomii. Mając to na uwadze proszę o porady, opinie i wskazówki. Dzięki!
  24. Dostałeś lepsze propozycje mieszczące się w budżecie - masochista z wyboru ?
  25. Tak naprawdę wybory masz dwa, Radon deft 8.0 800 vs Cube, bo są na nowym boschu. Cube ma lepszy zawias i prosta podsiodłówkę, dlatego cube.
  26. Nie ma co się bawić w klejenie, lepiej wymienić dętkę.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...