OpisOGÓLNIE: Rower złożony od podstaw na ramie karbonowej Kellys iCAD i grupie Shimano Deore XT/XTR z napędem 1X11. Cały projekt budowałem i w miedzy czasie testowałem przejezdzajac 8k km przez ok 2 lata. <br /><br />RAMA: Jak widać jest to karbonowy Kellys iCad w rozmiarze 17". Rama zakupiona lekko używana (jeszcze na gwarancji) z pełna dokumentacja. Założyłem nowa folie ochronna BBP-60, suport XTR Sm-BB93 i stery 40-Series Tapered Tall CANE CREEK.<br /><br />NAPĘD: 1x11 od Shimano Deore XT M8000. Z przodu zębatka Narrow Wide 36T ACC na tyle kaseta 11-40 oraz przerzutka Shimano Deore XT M8000 SG. Manetka XT M8000 w systemie mocowania i-spec II. Łancuch HG701+spinka oraz Sram PC-X1 na zmianę. Korba Shimano Deore XT + pedała Shimano SPD<br /><br />AMORTYZATOR: Rock Shock Reba Solo AIR 2016 z blokada skoku w manetce. Skok ustawiony na 120mm. Rura sterowa taperowana. OŚ QR15<br /><br />KOŁA: 26" kompletne koła Shimano Deore XT w systemie bezdętkowym UST z oponami Continental Race King 2,2 UST <br /><br />HAMULCE: Komplet od Shimano Deore XT M8000, tarcze przod 180 tył 160. Klocki ceramiczne EBC.<br /><br />RESZTA: Sztyca, kierownica FSA Karbon. Chwyty ESI, pancerz przerzutki Shimano XTR.
Takie były czasy, że producenci kombinowali i chcieli się wyróżniać. Ten Centurion to w zasadzie to samo, co Merida LRS. Specialized Epic też miał w tym miejscu damper, tyle że kinematyka zawieszenia była inna. Tak czy inaczej - działa lepiej, niż wygląda
Wszedłem na peppera szukając hulajnogi, kupiłem następny rower
Oczywiście zanim jeszcze wyjechał na drogę już zamówiłem części do podmiany. Karbonowa kiera, sztyca, lepsze tarcze. Zobaczymy co dalej