Skocz do zawartości

[ 9719,8g ] Pinnacle Team HT by lukas_t1


lukas_t1

Rekomendowane odpowiedzi

Bar Ends: (Rogi) Pro SL w/alubolts 59,4

Brake (Front): (Hamulec przedni) incl.

Brake (Rear): (Hamulec tylny) incl.

Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Shimano XTR w/XTR Rotors 160/160 w/adapter & alubolts 765,1

Cables: (Pancerze i linki) Shimano 46,6

Cassette: (Kaseta) Shimano XT 263,6

Chain: (łanńuch) Shimano XTR (106pins) + spinka sram 267,6

Crankset: (Korby) Shimano XT 865,9

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT w/alubolts 159,8

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XT w/alubolts 221,9

Fork: (Widelec) Rock Shox Sid Team 06 w/poplock & starnut 1405,3

Frame: (Rama) Pinnacle Team HT w/hanger & alubolts 1635,4

Grips: (Gripy) BBB foam 22,6

Handlebar: (Kierownica) Ritchey WCS wet-black OS 150,3

Headset: (Stery) FSA carbon 49,8

Pedals: (Pedały) Exustar E-PM25 275,4

Seat: (Siodło) Velo carbon 134,8

Seatpost: (Sztyca) Ritchey WCS wet-black 27,2x350 220

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Pinnacle w/alubolt 17,4

Shifters: (Manetki) Shimano XT w/alubolts 250,3

Skewers: (Zaciski koł) Shimano XTR 118,3

Spacers: (Podkładki pod mostek) Pinnacle carbon 6,6

Starnut: (Gwiazdka) incl.

Stem: (Mostek) Ritchey WCS wet-black 4-axis 100mm 119,8

Tire (Front): (Opona przednia) Shwalbe Nobby Nic 1.8 438,8

Tire (Rear): (Opona tylna) Shwalbe Racing Ralph 2.1 473,1

Top Cap: (Top cap) Syntace topcup + alubolt 9,3

Tubes: (Dętki) Maxxis Flywieght 177,6

Wheel Front: (Koło przednie) Shimano XTR 709,3

Wheel Rear: (Koło tylne) Shimano XTR 830,9

 

Misc : (Inne)

uchwyty przewodów hamulcowych: Pinnacle 1,7

gumowe nakładki pancerzy: Jagwire 4,3

neopren: Pinnacle 18,9

 

RAZEM: 9719,8

 

Kilka słów komentarza...Rower miał być z założenia ładny i bezawaryjny dlatego próżno tu szukać skrajnie wylajtowanych czesci, chociaz za podobne pieniądze można by mieć rower o dobre pół kilo lżejszy...Rama miała być wyjątkowa i myśle że taka właśnie jest...Pinnacle daje dożywotnią gwarancję i mase ciekawych dodatków...masa ramy nie powala, ale przynajmniej bedzie sztywna :confused: Jeśli chodzi o zbijanie wagi to raczej pozostanie tak jak jest...do skrócenia nadaje sie sterówka i kierownica więc tu pare gram ubędzie natomiast nie wchodzi w gre wymiana podzespołów bazowych..ewentualnie naped, gdy go zajade wymienie na pełnego XTRa, myślę, ze nie bede żałował żadnej wydaniej na niego złotówki ;)

 

Nie mogłbym tu wspomnieć o koledzie Snuffim, dla którego słowa podzięki i uznania za cierpliwe i fachowe dobieranie komponentów, pomoc w złożeniu i załatwianie masy czesci :rolleyes:

 

 

Poniżej fotki ENJOY!

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

 

 

zdjęcia w lepszej jakości na http://picasaweb.google.pl/niemogewymyslecinnejnazwy/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem w skrócie. Mega! Tylko kolor śrubek bym ujednolicił na złoty albo czerwony ;) jak złote to i w mostek i sztycę walnąć tytanowe w tym też kolorze ;) No i zmienić zaciski w sumie.

 

Z całości najbardziej podoba mi się rama i dbałość o detale ;) Cieszy tu oczy bardzo wiele rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, praktycznie zerowym kosztem można wymienić zaciski na 50g lżejsze, kolorowe.

Rower i zdjęcia powalają na kolana, wszystko nowiutkie. :D

wiedzialem ze pierwsze powiecie ze zaciski do wymiany, ja bede twardy, nie i koniec, chociaz pomaranczowe dartmoory by tu ładnie pasowały, jednak wyglad zaciskow xtra rekompensuje ich gigantyczna mase

 

Z całości najbardziej podoba mi się rama i dbałość o detale ;) Cieszy tu oczy bardzo wiele rzeczy.

no starałem się ;)

 

Sid nie jest nowiutki (fota nr 12), a o oponach to nawet nie wspomnę ;)

ze stargeo bika jest sid, rogi, pedały i opony z dętkami

 

 

Generalnie wypas sprzęt, ale wg mnie za dużo shimano :P

W myślęcinku mam nadzieje że dasz się przejechać

pewnie:D ja jednak jestem wierny japońcom

 

Diabełek. A czy diabełki nie mają czasami czerwonych rogów? -widze że też mam mały wkład w budowe roweru..

tak? nic mi o tym nie wiadomo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rama konkretna:) masz jakies namiary gdzie można ja w RP kupic? czy tylko sprowadzanie wchodzi w gre?

 

całość wygląda świetnie i pewnie tak samo jeździ. Waga bardzo ładna jak na rower który spokojnie dużo zniesie.

Widziałbym tutaj zaciski kcnc i uszczelniacz zamiast dętek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiedziałem, że takie maszyny jeżdżą po Winogradach ;)

 

Bardzo fajny stylistycznie, wg mnie pomysł z różnokolorowymi śrubkami jest jak najbardziej trafny. A i osprzęt godny ;)

Wiem, wiem to brzydkie skojarzenie ale górne łączenie alu-karbon przypomina A10 ;)

 

Mam nadzieję, że kiedyś zobaczę go na żywca ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rama konkretna:) masz jakies namiary gdzie można ja w RP kupic? czy tylko sprowadzanie wchodzi w gre?

 

całość wygląda świetnie i pewnie tak samo jeździ. Waga bardzo ładna jak na rower który spokojnie dużo zniesie.

Widziałbym tutaj zaciski kcnc i uszczelniacz zamiast dętek.

na 99% mozna ja kupic tylko i wyłącznie w UK, śmiem twierdzić że to jedyna rama pinnacle HT w Polsce, bo na 100 sztuk wyprodukowanych ja zająłem dwie

 

uszczelniacz bedzie w dętkach, przyszłościowo tubelessy

 

 

Czyli gdy rama zakonczy swoj żywot = cos sie w niej zlamie, to gwarancja przepada...? ;)

lifetime warranty, interpretuj jak chcesz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo mnie interesują dwie rzeczy:

1. jak sprawdzą sie te gumowe kondoniki zakładane na pancerze do ochrony ramy - w tym przypadku te co masz założone z przodu przy głowce - zdaj relację z eksploatacji po jakimś czasie szczególnie po jeździe w błocie - ciekawe na ile się to sprawdza.

2. ciekawe czy tylna piasta w tych kołach będzie strzelać jak moja. wrzuć uwagi z testów.

 

na 99% mozna ja kupic tylko i wyłącznie w UK, śmiem twierdzić że to jedyna rama pinnacle HT w Polsce, bo na 100 sztuk wyprodukowanych ja zająłem dwie

 

uszczelniacz bedzie w dętkach, przyszłościowo tubelessy

 

 

 

lifetime warranty, interpretuj jak chcesz ;)

nie wiem czy w dętkach to dobry i sensowny pomysł - wg informacji od osób które tak jeżdżą metoda z dętką nie sprawdza się wogóle bo uszczelniacz nie ma jak wystrzelić. ja miałem ten dylemat i zdecydowałem się na wersję bez dętek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładny, naprawdę ładny ;)

dobrze skomponowany, choć ja osobiście w śrubkach też zdecydowałbym się na jeden kolor, jak już ktoś doradził.

kozacka rama, do tego okraszony pięknym komponentami XTRa - zaciski świetnie tu pasują ;)

jeszcze gdyby była przerzutka XTRa z tyłu... to już byłoby cudnie ;)

 

przyjemnego użytkowania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja czytałem że się nie sprawdza.

 

wg osoby która to pisała miała najpierw zestaw dętka/opona/lateks a później opona/lateks. wg tamtejszej informacji na pierwszym zestawie nadal łapała kapcie na drugim nie.

wg tego co pisała ta osoba ciśnienie nie ma jak wypchnąć mleka przez otwór, bo znajduje sie w tym miejscu opona - a normalnie ciśnienie popycha mleko na zewnatrz z dużą siłą zaklejąjąc "śmieciami" otwór. wydaje się to logiczne dlatego wolałem nie próbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mialem pytac o te kondonki :) a dokladnie o ich rozmiar.

 

Wiem ze sa dostepne w dwoch rozmiarach, ja niestety mialem ten mniejszy. Uzywalem je do zabezpieczenia przewodu tylnego hamulca prowadzonego na gorze rury.

 

Lubialy sie gubic, moze dlatego ze byly troche za male i zamocowane w miejscu gdzie czesto wchodzily w kontakt z moimi nogami i nie tylko...

Przez srodek oklejalem je tasma.

 

Ale z tego co widze te twoje siedza duzo lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to w takim razie jestem w kropce z tymi dętkami :) Chciałem zastosować ten patent ponieważ lubie sobie czasem zmienić opony na maraton, bo RoRO nie sprawdzą się raczej w błocie itp, a nie chcę mi się bawić w zalewanie opon co troche :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

?? nie kumam ani diabelka ani wkładu w moj rower :mellow:

 

 

bardzo mnie interesują dwie rzeczy:

1. jak sprawdzą sie te gumowe kondoniki zakładane na pancerze do ochrony ramy - w tym przypadku te co masz założone z przodu przy głowce - zdaj relację z eksploatacji po jakimś czasie szczególnie po jeździe w błocie - ciekawe na ile się to sprawdza.

2. ciekawe czy tylna piasta w tych kołach będzie strzelać jak moja. wrzuć uwagi z testów.

 

nie wiem czy w dętkach to dobry i sensowny pomysł - wg informacji od osób które tak jeżdżą metoda z dętką nie sprawdza się wogóle bo uszczelniacz nie ma jak wystrzelić. ja miałem ten dylemat i zdecydowałem się na wersję bez dętek.

1. jak sie sprawdza to sie okaze, na razie ładnie wygladają i chronią ramę :)

2. oby nie!

3. caly poprzedni sezon śmigałem na flywieghtach z uszczelniaczem i ani jednego kapcia nie bylo, a pare razy uszczelniacz musial działać, bo przy zmianie opon płyn byl na zewnatrz detki, miedzy opona, wiec sprawdzone i działa

 

 

jeszcze gdyby była przerzutka XTRa z tyłu... to już byłoby cudnie :)

 

przyjemnego użytkowania :)

też żałuje...mogłem sie skusić na xtr shadow, no ale jakos tak stwierdzilem ze sie nie opłaca...teraz jednak ładnie by wygladał :confused:

 

 

czy mi się wydaję czy siodło jest tak trochę krzywo ? ;)

wydaje Ci się, jest idealnie prosto

 

Tez mialem pytac o te kondonki ;) a dokladnie o ich rozmiar.

 

Wiem ze sa dostepne w dwoch rozmiarach, ja niestety mialem ten mniejszy. Uzywalem je do zabezpieczenia przewodu tylnego hamulca prowadzonego na gorze rury.

 

Lubialy sie gubic, moze dlatego ze byly troche za male i zamocowane w miejscu gdzie czesto wchodzily w kontakt z moimi nogami i nie tylko...

Przez srodek oklejalem je tasma.

 

Ale z tego co widze te twoje siedza duzo lepiej.

są dwa rozmiary, do ramy dostałem kilka(nascie), wieksze do przedu ham. mniejsze do pancerza przerzutkowego, rzeczywiscie mniejsze z przewodu hamulcowego mogą spadać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...