Brake (hamulec przód i tył) - Shimano XTR BR-M975 232g przód + 251g tył, tarcze:
Shimano XTR Centerlock: 125g , Shimano XTR Centerlock 132g - 736g
Brake Levers (klamki) - wliczone w hamulce
Cables (linki i pancerze) Nokon 69g
Casette (kaseta) - Shimano XT M760 11-32 - 259g
Chain (łańcuch) Shimano XTR 283g
Crankset (korba + suport) - Shimano XT 175mm FC-M770 544g zębatki+pająk, 87g łożyska i 225g lewe ramię = 856g
Derlr Front (przerzutka przód) - Shimano XTR 960 34.9mm Top Swing 131g
Derlr Rear (przerzutka tył) - Shimano XTR krótki wózek - 195g
Fork (amortyzator) - Rock Shox Reba SL - 1682g z manetką
Frame + Headset (rama + stery) - Merida HFS 3000-D 1583g rama + stery 120g - 1703g
Grips (chwyty) - Setlaz - 46g
Handlebar (kierownica) - Truvativ Team 31,8 580mm - 151
Pedals (pedały) - Exustar PM-25 274g
Seat Binder (zacisk sztycy) - Merida - 57g
Seat (siodło) - Selle Italia SLR XP red - 179g
Seatpost (sztyca) - Pro Bart Brentjens 410mm - 262g
Shifters (manetki) - Deore XT ? 249g, bez jednego monitorka
Skewers (zaciski piast) Accent Carbon Series/Mavic 96g
Stem (mostek) - Truvativ Team wet 110mm - 155g
Tire Front (opona przód) - IRC Mythos XC II Front 519g
Tire Rear (opona tył) IRC Mythos XC II Rear 1.95 525g
Tubes (dętki) ? Maxxis Ultralight 2x128g
Wheelset Rear (koło tył) DT Swiss 240s 28h, DT Swiss 4.2d, DT Swiss Competition, alu nyple -844g
Wheelset Front (koło przód) Shimano XTR Centerlock, Mavic XC717 disc, DT Swiss Competition, nyple stalowe - 792g
Waga całkowita: 10319g
Rocket Rony wywalone ze względu na to, że nie nadają się w żaden konkretny teren, o czym dobitnie przekonałem się w Głuszycy, udało się dosyć okazyjnie nabyć Mythosy, które oprócz grzęźnięcia w piachu sprawują się znakomicie.
Zacisk Accenta carbon front pękł przy dokręcaniu, więc musiałem Mavica zamontować, tył też pójdzie w odstawkę, przydałyby się jakieś czerwone, ładne zaciski, ale nie za 180zł, jak KCNC...
Łańcuch Wippermana też wywaliłem, po tym jak pękł na maratonie i się jakoś wygiął w dodatku...
Dzisiaj doszła nowa korba XT, jutro przejdzie pierwzy porządny test
Ogólnie na razie zbyt dużych zmian nie przewiduje, pewnie w przyszłym roku przejdę na NoTubes, bo chciałbym wystartować w MTB Trophy.
Sprzęt mnie nie zawodzi, dostaje w kość w górach solidnie, co ważne koła przy stosunkowo delikatnych obręczach wytrzymują baaardzo dużo, nie były jeszcze ani razu centrowane od początku sezonu
Zdjęcia będą prawdopodobnie po niedzieli, gdyż szykuję się tradycyjny, weekendowy wypad w góry, więc okazja idealna, a nie jakieś zdjęciu na ponurym tle