Skocz do zawartości

Beton

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    181
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    radek
  • Skąd
    gliwice

Osiągnięcia użytkownika Beton

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Bar Ends: (Rogi) 0g Bar Plugs: (Korki do kierownicy) 5g Brake (Front): (Hamulec przedni) avid ultimate 214g+klocki kool stop 270a 10g Brake (Rear): (Hamulec tylny) avid ultimate 252g+klocki kool stop 270a 10g Cables: (Pancerz) jagvire 48g Cassette: (Kaseta) XT 261g Chain: (Lancuch) XTR 271g Crankset: (Korby) FSA k-force lite 653g (srodkowa zebatka kcnc) -Bottom Bracket: (Suport) XTR + rurka accent 93g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) X-9 166g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) X-0 200g Fork: (Widelec) r7 mrd absolute 1340g Frame: (Rama) merida flx carbon 2008 1254g Grips: (Gripy) accent lite 12g Handlebar: (Kierownica) FSA carbonpro 31,8x600mm 125g Headset: (Stery) FSA 40g Pedals: (Pedaly) LOOK quartz 271g rotor front: alligator aries 160mm 82g+sruby Ti 7g rotor rear: dartmoor nano 140mm 68g+sruby Ti 7g Seat: (Siodlo) sella italia SLR 2009 120g Seatpost: (Sztyca) FSA k force 185g ti sruby, mack walki Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) KCNC 15g Shifters: (Manetki) X-0 grip+linki 195g Skewers: (Zaciski kol) mavic SLR 88g Spacers: (Podkladki pod mostek) luxtech carbon 3g Stem: (Mostek) FSA OS99 120g Tire (Front): (Opona przednia) racing ralph 2,1 UST 637g Tire (Rear): (Opona tylna) racing ralph 2,1 UST 641g Top Cap: (Top cap) boplight 4g Wheel Front: (Kolo przednie) mavic SLR 695+wentyl 6g Wheel Rear: (Kolo tylne) mavic SLR 851+wentyl 6g 8955g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) X-mission 31g ze srubami Smud-carbon 10g ze srubami z koszykami 8996g -na zdeciach opony continental MK i RK 2,2 w wersi tubeless racing ralphy trzymam na zawody. -waga ramy z bike shieldami, na dolnej rurze, na kazdym tylnym widelku(ochrona przed upadkiem) i podwojny na prawej dolnej widelku gdzie obija lancuch okolo 45g - siodlo SLR obdarte ze skory i wysciolki. orginalnie 151g rower juz ma sezon za soba na giga. rower przygotowany pod starty na giga wersja 2010. http://picasaweb.google.com/101813960535936439451/Merida#
  2. moje SLR TT z 2009r. 120g po odrapaniu skory. jeszce w takiej wersji na nim nie jezdizlem ale wysciolka za gruba nie byla wiec nie powinno byc roznicy...
  3. conti RK 2,0 sa za cienkie w wersji UST. wersja 2,2 ma realna szerokosc 2,0 a wazy 720g. ja wybralem na suche warunki 2x racing ralph UST 637 i 640g. na suchych warunkach czy mleszko w opponach czy opony UST to parktycznie niema roznicy. roznica i jazda na UST sie zaczyna dopiero jak jest błoto niskie cisnienie + sztywne scianki = rzeznia co do python tubelles ready to ma niesety za miekkie scianki boczne moze osoba ktore maja 60kg to nie zrobi roznicy ale od 75 w gore to dosc istotne.
  4. imo kiedys na poczatku produkcji wagi 390g tej opony niebylo zaskoczeniem trafialy sie egzempaze po 38Xg. teraz poytam w sklepach i wagi niskie po selekcji sa to 415g jest poracha schwalbe na calym, froncie.
  5. Beton

    [8828g] Giant XtC by Wax'

    eh co za szkooda i bedziesz teraz wolniejszy o 0,0000000000000000000001 sec na 100kilometrow.
  6. pomysl nad FF w wersji tubelless wagi sa w granicach 420g czyli toroche ciezej niz z duza iloscia mleczka. tylko ani na mtbr ani nigdzie neizlalazlem jak przebijalosc tych opon w tej wersji. mimo iz roro sa przebijalne nawet mleko ma problemy i bele jaki kamien je rozcina to do nich powrocilem genialnie trzymaja idelane na lesne drogi ale na kamienie i gory odpadaja.
  7. wiadome ze RoRo trozeczke maja wieksze opory. RK to opona do scigania a nie zaden semi slick. PS umnie szerokosc RK maja 51mm. tyle samo co maja RoRo z klockami w najszerszym miejscu. duzo zalzy tez od szerokosci obreczy.
  8. ja mam z tylu RK 2,2 w wersji tubeless. realna szerokosc to 2,0. napompowane do 2,7bara na asfalcie male opory powietrza opona bardzo wrazliwa na cisnienia. i genialnie tlumi drgania i wyoje duzo lepiej od RoRo. na przod zdecytowalem sie na Moutian kinga.
  9. Beton

    [8828g] Giant XtC by Wax'

    jezeli easton daje 5 lat gwary to mozna byc spokojnym przynajmniej 85kg wytrzyma. niema rzeczy za lekkich sa zle wykonane konstrukcyjnie ;p.
  10. jakos biednie wygladaja te klamki jakby cos im brakowalo :PPP:P. jezeli sila hamowania bedzie bdb w (ulitimatach jest dostateczna ;p). to jest do dobra konkurecja dla avidow bo cene niewiele wyzsza a sa znacznie lzejsze. tarcze zakupilem alligator aries obadam jak sie spisza;p
  11. o zesz kurde to cza cie gonic :DDDD.ja do 9kg mialem niedaleko. ja teraz mienilem opony na tublessy i doszlo mi ponad 400g ;/
  12. moze ja dorzuce swoje 3 grosze na temat opon. rocket rony sa obre ale na XC a nie na maratony po gorach. ja teraz zmienilem rocket rony na strae nobby nicki. powod 2x w gorach i 2x pocienta opona i mleczko niedalo rady uszczelnic. i nieukonczony boguszow ;/ wlasnie przez roro
  13. linijka w dloń i zmierzyć
  14. zaciski mavicowe bys zostawil. 20g to niewiele a masz samozamykacz i Ti oskę i genialne zaciski. a nie na imbus niepewne cos które nie budzi zaufania ;p
  15. dokladnie jezeli jezdzisz tylko na suchym to RaRa spisuja sie bdb w terenie przy niewielkich oporach oczenia. NN to tylko na bloto
×
×
  • Dodaj nową pozycję...