Skocz do zawartości

roswell

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    576
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Damian
  • Skąd
    Sanok

Osiągnięcia użytkownika roswell

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Witam, pilnie kupię MTB XC, rozmiar ok 19", mam 184 cm Budzet - 2000-3000 zł Jestem z Rzeszowa lub wysyłka Pozdrawiam
  2. roswell

    [rama] wybór rozmiaru 29er

    Gdyby to było takie proste... Identycznego roweru nie znajdę, a przymierzanie się do podobnej w wymiarach ramy, prawdopodobnie jeszcze na kołach 26" w czym może pomóc? Przecież pozycja, chociażby z racji kierownicy 685mm będzie i tak diametralnie różna.
  3. roswell

    [rama] wybór rozmiaru 29er

    No właśnie, 20mm to naprawdę dużo, obawiam się tego. Z kolei wersja 17,5 myślę, że byłaby ok. Rura podsiodłowa jest 20mm niższa niż w Maxari, ale w nim wystarczała sztyca 350mm, więc nie będzie problemu.
  4. roswell

    [rama] wybór rozmiaru 29er

    Byłem posiadaczem ramy Matts Pro, ale w rozm. 20" - było OK. Niestety do 18" nie przymierzałem się. Wersja 19" odpada? Dlaczego? Niestety, tylko ta rama wchodzi w grę.
  5. Witam, stoję przed zamówieniem ramy 29er, chciałbym prosić o pomóc osób doświadczonych w wyborze odpowiedniej dla mnie ramy. Mam 183cm wzrostu, stosunkowo długie nogi i krótki tułów. Rama bedzie użytkowana w zawodach XC/XCM. Wcześniej ścigałem się na 26" MaxAri R Carbon, która była dla mnie idealna przy takich wymiarach: 595 mm - dł. efektywna górnej rury 490mm - rura podsiodłowa C-T 130mm - główka ramy kąty 71/73 Wyniki pomiarów z competitive cyclist: Wyniki pomiarów z wrench science: Geometria ramy, którą chcę zamówić: Z góry bardzo dziękuję!
  6. Jeszcze jedno pytanie - czy do mocowania typu PostMount w ramie da się zastosować tarczę 140mm? Hamulce to Formula R1, tarcza na 6 śrub
  7. Cieszę się, że rozwialiście moje wątpliwości, faktycznie trochę niepoprawnie podałem wymiary w I poście. jaka kierownica i mostek, jaki rozmiar, giecie?
  8. Jest to wartość efektywna (horyzontalna), niestety. Przy 17" musiałbym delikatnie przekroczyć max. wysunięcie przy 400mm, przy 410mm byłoby idealnie. Dalej jednak nie rozumiem, dlaczego ta jest niby za duża...
  9. nabial Dlaczego jestem za mały, pod jakim względem? Mam stosunkowo długie nogi - ok 90cm. Jest jeszcze rozmiar 17, będzie dla mnie lepszy? Obawiam się o rurę podsiodłową - w obecnym 26" mam rurę podsiodłową C-T 480mm i sztyca ok 360mm, wysunięta na max. A – 585 – górna rura C-C B – 432 – rura podsiodłowa C-T C – 100mm – główka ramy D – 74st – kąt podsiodłow E – 72st – kąt widelca F- 445mm – tylny widelec G - 630 mm – odległość od osi widelca do środka suportu
  10. Witam, właśnie otrzymałem klubową ramę 29er - a więc przesiadka jest nieunikniona Oto jej specyfikacja: 19”, suport BSA, mocowanie hamulca PM, stery zintegrowane Tapered,, sztyca 31,6 mm, waga rzeczywista 1170g A – 605mm – górna rura C-C B – 482mm – rura podsiodłowa C-T C – 110mm – główka ramy D – 74st – kąt podsiodłow E – 72st – kąt widelca F- 445mm – tylny widelec Moje parametry: 183cm, waga 67-69 kg, styl jazdy średnio-agresywny Planowane starty: Cyklokarpaty.pl dystans MEGA, Skandia Maraton, lokalne XC - Puchar Tarnowa, Akademickie MP Bardzo proszę Was o poradę w zakresie części jakie do niego założyć. Chciałbym przesiąść sie w miarę niedużym kosztem, ale aby nie ucierpiała na tym jakość. Najważniejsza dla mnie jest niezawodność, potem waga, trwałość części już nieco mniej. W sprzęcie 29er nie jestem biegły, więc chętnie usłyszę wszelkie opinie. Oto obecny sprzęt, co się da chciałbym przełożyć: Brake (Front): Formula R1 Carbon Red + adapter PM/IS w/ alu bolts 171g + bolts 20g Brake (Rear): Formula R1 Carbon Red + adapter PM/IS w/ alu bolts 191g + bolts 20g Brake rotors: Dartmoor Nano Red 160mm (85g) + 140mm (67g) - 12x TI bolts - 15g -> 167g, Cables: Alligator I-Link + PowerCordz liner 52 Cassette: Shimano XTR CS-M970 11-34, w/ ProBolt Red alu lockring 245g Chain: Shimano XTR CN-7701 106 links 266g Crankset: Shimano XTR FC-M970 – 722g -Crank Arms: Shimano XTR FC-M970 536g -Bottom Bracket: from Shimano XTR FC-M970 + 3 spacers 85g -Outer Ring: Stronglight 41T 104mm 61g -Inner Ring: Stronglight 27T 64mm 28g -Crank Bolts: KCNC Alu Red + Shimano Alu 12g Derlr (Front): Shimano Dura-Ace FD7900 w/alu bolts 75g Derlr (Rear): Sram X.0 20th Anniversary medium w/XTR 980 pulleys 189 g Fork: Rock Shox Sid World Cup ’07 + poplock, 19,5 cm steerer w/ base plate 1349g Frame: NoSaint MaxAri R Carbon 19" w/hanger w/ stickers w/bolts w/Tioga cups 1119g Grips: Author AGR-F136 cut to 70mm 16g Handlebar: BBB BHP-14 FiberTop 560mm 25,4mm 107 g Headset: Tioga NS (semi integrated) w/o cups, base plate 52g Pedals: CrankBrothers 3TI (one cage from CB SL) 201 g Seat: Smud-Carbon.eu 65g Seatpost: KCNC TI Prolite 8000 31,6 x 350 w/TI bolts 157g Seatpost clamp: Woodman DeathGrip Red TI w/ TI bolt 12g Shifters: Sram X.0 w/ alu bolts 170g Skewers: JL Titanium Red bolt-on 43g Spacers: Amoeba 10+5mm 5g Stem: Ritchey WCS 100mm 25,4 w/ TI bolts 97 g Tire (Front): Schwalbe Rocket Ron Evolution 26x2,1" 391 g Tire (Rear): Schwalbe Rocket Ron Evolution 26x2,1" 3PaceStart - 415g Top Cap: KCNC w/alu bolt 7g Tubes: NoTubes sealant 50ml 100g Wheel Front: 582g -Hub: Mack 24h Super Light Front Hybrid Boca Bearings 92g -Rim: NoTubes 355 24h 361g -Spokes: Sapim CX-Ray 105g -Nipples: Pillar Alu Red 12mm 8g -Rim tape: Yellow Tape + valve 16g Wheel Rear: 697g Hub: Mack 28h Super Light Rear 228g Rim: NoTubes Alpine 28h 322g Spokes: Sapim CX-Ray 120g Nipples: Pillar Alu Red 12mm 9g -Rim tape: Yellow Tape + valve 18g Razem: 7705g
  11. Na pewno chodzi o wersje 29"? Waga jest podejrzanie niska, nie ma mowy o pomyłce? tutaj podają rzeczywistą 1760g: http://www.bike-arena.pl/index.php?p1922,rock-shox-reba-rl-29-2011-biala-poplock-stery-cane-creek-zste
  12. Witam! Chciałbym się zwrócić do Was z prośbą o pomóc w odchudzeniu szosy. Celem jest zejście do bariery UCI – satysfakcjonująca mnie waga to 6,8kg. Nie podaję budżetu – odchudzanie szosy traktuję jako proces. Wiem, że nie będzie łatwo Chciałbym uniknąć kilkukrotnej wymiany części – każda zmieniona ma zostać w rowerze, gdy osiągnie on ~6,8kg Najważniejsze dla mnie cechy, w kolejności: 1) Niezawodność 2) Wygoda 3) Trwałość 4) Waga/cena Założenia: Jest to rower TRENINGOWY, jednak planuję kilka startów na szosie jako uzupełnienie ścigania się w MTB. W sezonie robię 8-10 tys km, rower będzie używany w różnych warunkach pogodowych, ale tylko od marca do października - w zimie jest podpięty do trenażera. Ważę 66-68kg, mam 183cm wzrostu. Staram się unikać dziurawych dróg, ale różnie to bywa, czasem jest to nieuniknione, czasem się ich nie ominie, dlatego sprzęt musi być w miarę wytrzymały. Jeżdżę głównie w terenie pagórkowatym, ale również po płaskim. Nie zależy mi na markach, na napisie/logo – chciałbym odchudzić go jak najtaniej, ale pamiętając o niezawodności i trwałości. Mogę kupować części za granicą. Bardzo proszę o wszelkie porady, informacje, propozycję kupna części, opinie. Z góry bardzo dziękuję! Galeria części na wadze: https://picasaweb.google.com/dwojtowicz10/ProjektSzosaAuthor79kg Bar Plugs: Fizik – 6g Bottle Cage: 2x Zefal – 37g+ 38g Brake (Front): Campagnolo Veloce – 183g Brake (Rear): Campagnolo Chorus – 160g Brake Levers: Campagnolo Record QS 10s – 350g Cables: Jagwire – 176g Cassette: Campagnolo (Centaur?) 12-25T 10s – 268g (w/lockring 19g) Chain: Campagnolo C10 – 108 links – 266g Crankset: Campagnolo Centaur Carbon -Crank Arms: Campagnolo Centaur Carbon 175mm – 441g + mounting bolts 35g -Bottom Bracket: Campagnolo – 312g -Outer Ring: Campagnolo 53T 10s Ultra Drive – 86g -Inner Ring: Campagnolo 39T 10s – 36g -Crank Bolts: Campagnolo steel 5pcs – 30g Derlr (Front): Campagnolo Chorus 10s – 31,8 – 94g Derlr (Rear): Campagnolo Chorus Carbon 10s – 205g (w/ pulleys 20g) Fork: Ritchey WCS Carbon Road 22cm steerer tube – 398g (w/ steel base plate) Frame: Author A7704 (COLUMBUS Airplane dural/karbon Aero) – 56cm TopTube – 1490g (w/headset cups) Handlebar: Ritchey WCS Classic 31,8 x 420mm – 250g Handlebar Tape: Fizik Microtex – 69g Headset: Accent Professional Series Cartridge – 52g (w/o base plate, cups) Pedals: Look Keo Sprint – 260g Seat: Selle Italia SLR Gel Flow – 219g / Selle Italia SLR TT 135g white – 152g Seatpost: Easton EC70 seatback 27,2 – 174g (estimated; 350mm – 209g ) Seatpost clamp: Campagnolo 31,8 – 22g Shifters: included in Brake Levers Skewers: J&L Titatnium Red – 30g Spacers: noname 4x5mm – 13g Starnut: noname expander – 45g (included TopCap) Stem: Boplight Race 110mm x 31,8 – 130g Tire (Front): Tufo S3Lite <215g Tubular Tire (Rear): Tufo S3 Special – 251g + Glue 18g Top Cap: integrated w/ Starnut Wheel Front: 653g (913g w/ Tubular Tire, Glue) -Hub: Novatec(82g) -Rim: Matrix ISO-2(387g) -Spokes: DT Revo 292mm x 32./2 krzyże Nipples: mosiężne Sapim Polyax Wheel Rear: 885g (1154g w/Tubular Tire, glue) -Hub: Novatec (282g) -Rim: Matrix ISO-2 (390g) -Spokes: NDS: DT Revolution 296mm x 16szt./3 krzyże / DS: DT Competition 294mm x 16szt./3 krzyże -Nipples: mosiężne Sapim Polyax Overall: 7936 (7869g w SLR TT)
  13. Sorry za odświeżenie tematu, ale też się właśnie biorę za operację obdzierania mojego SLRa 135g, tylko ta tasma/klej znajdująca się pod gąbką strasznie mocno się trzyma. Jak sobie z tym radziliście, jak to sprawnie zedrzeć?
  14. pomirot Dzisiaj się o tym przekonałem. Faktycznie nieprzyjemne uczucie :/ Mocniejszy powiem wiatru i strasznie rzuca na boki, ale coś za coś. Nie omieszkam przetestować piast w różnych warunkach, wtedy będę mógł się wypowiedzieć, na razie wrażenia bardzo pozytywne. 1415chris Pytałem tak czysto teoretycznie, z ciekawości jaką byś widział wizję rozwoju tego sprzętu. Prawdę mówiąc poza wspomnianymi hamplami oraz setem sztyca/siodełko nie przewiduję dalszego odchudzania - ponieważ oznaczałoby to pakowanie się w części manufaktur w stylu Extralite/Tune, części kosmicznie drogich, a do tego nie zawsze odwdzięczają się trwałością i niezawodnością. Zysk wagowy w tym momencie już tak czy inaczej nie będzie znaczny, a mogę stracić na pewności sprzętu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...