Skocz do zawartości

Kogucik1912

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    112
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Brzeg

Osiągnięcia użytkownika Kogucik1912

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. spoko dam znać jak z kingami , może dzisiaj coś pójde pośmigać bo pogoda ładna ,ale najpierw trza ziemniaki obrać No to krótko zwięźle i na temat : opony spisują się super, zarówno w błocie jak i na suchym , nie sprawiają żadnych problemów , przez chwilę myślałem że złapałem kapcia ale po prostu było zamarznięte błoto i opony wybierały sobie droge wraz z zawieszeniem , co do zapychalności jest z nią umiarkowanie tzn da sie je zapchać ale dość szybko się oczyszczają Testowałem je w warunkach miejsckich tj okoliczne parki , błotniste lasy przymiejskie, naprawde polecam chociaż bierzcie poprawke ze względu na subiektywizm mojej wypowiedzi:)
  2. Doszły gore ride on białe(działają jak na masełku ;D ) oraz sztyca po części pomalowana , zdjęcia będą jak dostane jeszcze nowe łożyska do korby bo oczywiście jeszcze nie przyszły <wnerw>
  3. Kumpel używa komponenty firmy smica i bardzo sobie chwali Nie wiem jak ze sztycą , wiadomo waga sie liczy, ja mam u siebie niestety kowadło ale z braku funduszy zamierzam sie pobawić w lakiernika i coś na niej nabazgrolić a do tego ładnie ją pomalować tak żeby nikt takiej nie miał Może mi sie uda w przerwie semestralnej to wykonać
  4. Odnośnie zmian to o ile wszystko pójdzie zgodnie z planem to w niedługim czasie zostaną zamówione gore ride on białe i niebieskie łożyska do korby accenta, jeśli chodzi o kolorystyke to fakt o gustach sie nie dyskutuje a najważniejsze co by właściciela napędzało podczas jazdy Jeśli chodzi o koła to konkretnie mavici miały u mnie po prostu być i koniec!! Pracowałem na nie 6 miechów w rowerowym!! Jedno co chciałbym to mieć takie same kółka z niebieskimi piastami bo były takie ale specjalnie do zeszłorocznego anthema, mavic robił niebieskie crossmaxy slr!!!!!!!!!! ;( i nawet widziałem jak gość który jechał na jakimś tam rowerze miał te koła czyli ktoś je ze swojego anthema sprzedał Jakby ktoś sie chciał wymienić to piszcie bo to nie lada rarytas
  5. Trudno mi mówić o X kingach bo mam je krótko i jakoś pogoda nie nastraja do szaleństwa na tym sprzęcie a jeszcze do wymiany idą łożyska w korbie i tulejki od zawiechy, ale tyle co jeździłem to : bardzo ciche , praktycznie wogóle nie słychać oporów toczenia , ponadto gdzieś tam podjeżdżając w parku po kamyczkach wszystko gładko daje sie podjechać , rozmiar 2.2 jest jak dla mnie przesadzony ale to już polityka conti ja tu widze 2.05-2.1 nie więcej hmm osobiście nie smigałem na rocket ronach ale bieżnik wydaje sie być bardzo podobny , co do przebijalności to sie okaże w trakcie, jak na razie sam widzisz że waga jest całkiem niezła jak na "2.2". Opony nie chwaląc się dostałem do testowania jako jeden z pierwszych w Polsce i to za takie pieniądze że śmiech bierze jeszcze nawet na pudełkach są błędy w druku w języku polskim a co do położenia gripów to nie ma to dla mnie znaczenia i tak nie trzymam rąk na tych przerwach więc jest gitarka, pozdro
  6. Dawno mnie tu nie było toteż aktualizuje swój projekt nareszcie:D, a mianowicie : (zdjęcia poniżej specyfikacji Ps.nie patrzeć na drugi plan!! Bar Ends (rogi) Ritchey WCS SL alu bolts - 60 g Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano Deore XT 09 alu bolts w manetkach, Ti bolts w zacisku - 424g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano Deore XT 09 plus adapter alu bolts w manetkach, Ti bolts w zacisku i adapterze - 456g Rotors: (tarcze) accent blade 160 mm - 185g Cables: (Pancerze + linki) clarks 72g Cassette: (Kaseta) shimano deore xt 2008 11-34 295g Chain: (Lancuch) shimano deore xtr - 277g Crankset: (Korby) shimano deore xt 2008 śruby kcnc - 863gDerlr (Front): (Przerzutka przednia) shimano deore xt 2008 alu bolts - 146g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) shimano deore xt 2008 low normal alu bolt - 245g Fork: (Widelec)Rock Shox SID TEAM 2008 - 1520g z manetką Frame: (Rama) Giant Trance 0 2007r. 18'' - 2740g z miskami sterów Grips: (Gripy) Author pianki - 23 g Handlebar: (Kierownica)Ritchey WCS wet white 31.8 - 158g Headset: (Stery) FSA Orbit (łożyska) - 50g Pedals: (Pedaly) Crank Brothers Egg beater C - 292g Rear Shock(tłumik) FOX RP23 z tulejami - 241g Seat: (Siodlo) Selle Italia SLR TT - 146g Seatpost: (Sztyca) Easton EA50 350mm - 297g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) PACO - 23g Shifters: (Manetki) shimano deore xt 09 dual control incl. Skewers: (Zaciski kol) dartmoor bolt on white - 32g tył mavic crossride - 74g Spacers: (Podkladki pod mostek) kcnc + stożek giant carbon - 17g Stem: (Mostek) Ritchey WCS wet white 110mm Ti bolts - 112g Tire (Front): (Opona przednia) : Continental X-King Race Sport 2.2 - 500g plus 60 g mleczko Tire (Rear): (Opona tylna) Continental X-King Race Sport 2.2 - 498g g plus 60 g mleczko Top Cap: (kapsel)(alu bolt) KCNC - 7g Wheel Front: (Kolo przednie) Mavic Crossmax SLR 2009 - 702g Wheel Rear: (Kolo tylne) Mavic Crossmax SLR 2009 - 856g całkowita waga : 11277g
  7. No kolego ... widze że wreszcie porządna marka zawitała w twojej stajni gratuluje super machinki , kumpel z teamu na takim śmiga tylko nieco innym osprzęcie , zacny oby tak dalej
  8. Daaaaaaaaaawno mnie tu nie było, ale jakoś tak więcej się jeździło niż czytało (przyznaję się bez bicia ) niewiele się zmieniło od tego czasu jak byłem tu ostatnio ale ... są nowe śrubki Ti w mostku i hamplach myśle intensywnie nad całym kompletem dual controli xtr co by to jakoś wszystko grało bo teraz odstaje mi od reszty , najgorsze jest to że kusi też w strone jakieś szosy do treningu albo taniego pudełka co by w góry dojechać no dobra koniec wywodu ... spadek wagi 27 g Bar Ends (rogi) Ritchey WCS SL alu bolts - 60 g Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano Deore LX alu bolts w manetkach, Ti bolts w zacisku - 444g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano Deore LX plus adapter alu bolts w manetkach, Ti bolts w zacisku i adapterze - 485g Rotors: (tarcze) accent blade 160 mm - 185g Cables: (Pancerze + linki) clarks 72g Cassette: (Kaseta) shimano deore xt 2008 11-34 295g Chain: (Lancuch) shimano deore xtr - 277g Crankset: (Korby) shimano deore xt 2008 śruby kcnc - 863gDerlr (Front): (Przerzutka przednia) shimano deore xt 2008 alu bolts - 146g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) shimano deore xt 2008 low normal alu bolt - 245g Fork: (Widelec)Rock Shox SID TEAM 2008 - 1520g z manetką Frame: (Rama) Giant Trance 0 2007r. 18'' - 2740g z miskami sterów Grips: (Gripy) Author pianki - 23 g Handlebar: (Kierownica)Ritchey WCS wet white 31.8 - 158g Headset: (Stery) FSA Orbit (łożyska) - 50g Pedals: (Pedaly) Crank Brothers Egg beater C - 292g Rear Shock(tłumik) FOX RP23 z tulejami - 241g Seat: (Siodlo) Selle Italia SLR TT - 146g Seatpost: (Sztyca) Easton EA50 350mm - 297g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Giant - 31g Shifters: (Manetki) shimano deore lx dual control incl. Skewers: (Zaciski kol) dartmoor bolt on white - 32g tył mavic crossride - 74g Spacers: (Podkladki pod mostek) kcnc + stożek giant carbon - 17g Stem: (Mostek) Ritchey WCS wet white 110mm Ti bolts - 112g Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Nobby Nick 2.1 Tubeless - 683g Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Nobby Nick 2.1 Tubeless - 679g Top Cap: (kapsel)(alu bolt) KCNC - 7g Wheel Front: (Kolo przednie) Mavic Crossmax SLR 2009 - 702g Wheel Rear: (Kolo tylne) Mavic Crossmax SLR 2009 - 856g całkowita waga : 11698 g
  9. Witam bo dość długiej przerwie:) Nadeiszła istotna dla mnie zmiana jaką jest zakup NN tubeless Co prawda waga poszła w góre o 116g ale za cenę wagi mam o wiele lepszą przyczepność na zjazdach( przetestuję na transcarpatii) no i wymieniłem kablową sigme na bezprzewodowego patriotycznego cateye'a Micro CC-MC100W :)Poniżej rozpiska i zdjęcia Bar Ends (rogi) Ritchey WCS SL alu bolts - 60 gBrake (Front): (Hamulec przedni) Shimano Deore LX alu bolts w manetkach - 449g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano Deore LX plus adapter alu bolts w manetkach - 494g Rotors (tarcze) accent blade 160 mm - 185g Cables: (Pancerze + linki) clarks 72g Cassette: (Kaseta) shimano deore xt 2008 11-34 295g Chain: (Lancuch) shimano deore xtr - 277g Crankset: (Korby) shimano deore xt 2008 śruby kcnc - 863gDerlr (Front): (Przerzutka przednia) shimano deore xt 2008 alu bolts - 146g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) shimano deore xt 2008 low normal alu bolt - 245g Fork: (Widelec)Rock Shox SID TEAM 2008 - 1520g z manetką Frame: (Rama) Giant Trance 0 2007r. 18'' - 2740g z miskami sterów Grips: (Gripy) Author pianki - 23 g Handlebar: (Kierownica)Ritchey WCS wet white 31.8 - 158g Headset: (Stery) FSA Orbit (łożyska) - 50g Pedals: (Pedaly) Crank Brothers Egg beater C - 292g Rear Shock(tłumik) FOX RP23 z tulejami - 241g Seat: (Siodlo) Selle Italia SLR TT - 146g Seatpost: (Sztyca) Easton EA50 350mm - 297g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Giant - 31g Shifters: (Manetki) shimano deore lx dual control incl. Skewers: (Zaciski kol) dartmoor bolt on white - 32g tył mavic crossride - 74g Spacers: (Podkladki pod mostek) kcnc + stożek giant carbon - 17g Stem: (Mostek) Ritchey WCS wet white 110mm - 125g Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Nobby Nick 2.1 Tubeless - 683g Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Nobby Nick 2.1 Tubeless - 679g Top Cap: (kapsel)(alu bolt) KCNC - 7g Wheel Front: (Kolo przednie) Mavic Crossmax SLR 2009 - 702g Wheel Rear: (Kolo tylne) Mavic Crossmax SLR 2009 - 856g całkowita waga : 11725g
  10. Nie gadaj tylko że masz licznik cateye micro biało czerwony bo sie załamie bo mam taki sam od jakiegoś czasu
  11. A po co Ci takie szerokie kapcie ?
  12. Radziłbym zapytać producenta czy może mu jakieś nie zostały.. poza tym pisz na gadulca to Ci opowiem pewną syt z którą sie spotkałem w przypadku dystrybutora na Polske i jaki można ew manewr zastosować .ale to za dużo pisania jak na to miejsce Ps. dzięki za "szacun"
  13. same tarcze ani sie nie przegrzewają ani nie gną to też dlatego że waże ok. 60 kilo , co do klocków... żywiczne były coś źle ustawione z przodu poza tym że były miękkie to sie wytarły w 200 m :] ale teraz współpracują z metalicznymi okładzinami i jest jak najbardziej ok a i siła hamowania dużo większa a okładziny to shimanowskie xtry. Co do konkretnego testu to odbędą go na transcarpatii w tym roku o ile uda mi sie ją pojechać
  14. byś dał jakieś foto
  15. hmm co za kółka chcesz sobie sprawić? już Ci crossmaxy nie leżą?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...