Skocz do zawartości

mushishi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.biketeam.2x3.pl

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Skąd
    lubuskie

Osiągnięcia użytkownika mushishi

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Wymieniłem kilka części i śrub, poniżej szczegóły. * wymiana śrub na ti w mostku - zysk 16g * wymiana śrub na alu w manetkach - zysk 6g * wymiana śrub na alu w przerzutce przód - zysk 5g * wymiana tarcz i śrub mocujących na ti - zysk 65g * wymiana adaptera i śrub mocujących na ti w przednim hamulcu - zysk 20g * wymiana adaptera i śrub mocujących na ti w tylnim hamulcu - zysk 26g * wyminana śrub na ti w sztycy - zysk 9g * wymiana zacisku sztycy na smud karbon - zysk 20g Bar Ends: (Rogi) con tec 64g Bar Plugs: (Korki do kierownicy) accent 4g Brake (Front): (Hamulec przedni) avid elixir cr 270g klamka alu śruby, śruby ti mocujące zacisk Brake (Rear): (Hamulec tylny) avid elixir cr 284g klamka alu śruby, śruby ti mocujące zacisk i adapter Cables (Front): (Pancerze i linki przód) 24g Cables (Rear): (Pancerze i linki tył) 42g Cassette: (Kaseta) shimano xtr m970 11-32 224g Chain: (Lancuch) shimano cn7701 267g skracany, z spinką sram Crankset: (Korby) shimano XTR m970 75g z BB, koronki race face Derlr (Front): (Przerzutka przednia) shimano xtr m970 122g śruby alu Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) sram 9.0sl carbon 189g Fork: (Widelec) Fox 32 F100 RLC 1536g przycinana rura sterowa Rear Shock: (Damper) Fox RP23 165mm 239 z tulejkami i śrubami ti Frame: (Rama) giant anthem advanced 2181g rozmiar L + miski sterów Grips: (Gripy) accent lite 18g przycinane Handlebar: (Kierownica) KCNC SC Bone scandium 114g skracana Headset: (Stery) fsa 53g wszystko oprócz misek Pedals: (Pedaly) Exustar E-PM25-Ti 214g Rotor (Front): (Tarcza przód) ashima Air Rotor black 180mm 119g tarcza+śruby ti Rotor (Rear): (Tarcza tył) ashima Air Rotor black 160mm 90g tarcza+śruby ti Seat: (Siodlo) tune speedneedle 97g Seatpost: (Sztyca) LUXTECH 144g śruby ti Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) smud karbon 8g śruba ti Shifters (Front): (Manetka przód) sram x-9 gripshift 89g śruba alu w obejmie Shifters (Rear): (Manetka tył) sram x-9 gripshift 94g śruba alu w obejmie Skewers: (Zaciski kol) dartmoor bolt-on 67g Spacers: (Podkladki pod mostek) carbon 8g 2x10mm Starnut: (Gwiazdka) 9g Stem: (Mostek) KCNC FLY RIDE st60 80mm 92g śruby ti Tire (Front): (Opona przednia) schwalbe rocket ron 2,1 390g Tire (Rear): (Opona tylna) schwalbe rocket ron 2,1 385g Top Cap: (Top cap) boplight 5g Tubes (Front): 68g wetylek FRM + mleczko no flats Tubes (Rear): 71g wetylek FRM + mleczko no flats Wheel Front: (Kolo przednie) 630g piasta dt 240s, obręcz ztr alpine, szprychy sapim laser, alu nyple Wheel Rear: (Kolo tylne) 752g piasta dt 240s, obręcz ztr alpine, szprychy sapim laser, alu nyple TOTAL: 9738g
  2. Przejechałem na razie niewiele kilometrów, ale pewne odczucia już mam. Zawieszenie jest bardziej miękkie [co nie znaczy, że bardziej buja], po prostu wybiera mniejsze nierówności. Jeżdżę aktualnie z propedal na 3, w sonix miałem na 2. Na tym ustawieniu na asfalcie z 1mm się ugina, ale to także zależy od przełożenia i kadencji. Przy stawaniu na pedały, bądź przyśpieszaniu usztywnia się i nie buja. Zjeżdżałem jedynie z małych okolicznych górek i wydaje mi się że nie usztywnia się podczas hamowania [jeszcze to dokładniej zweryfikuje]. Kopanie korby, czy szarpanie łańcucha brak [z tym że zjeżdżałem na razie z małych górek].
  3. Nowe tarcze są w drodze, przy okazji wymienię kilka śrubek w hamulcach, trochę gram spadnie. Zacisk podsiodłowy podoba mi się karbonowy z strony smud-carbon.eu, napisałem zapytanie -ciekawe czy mi zrobią. Zaciski kół raczej zostaną, dobrze się sprawują.
  4. Wymieniona sztyca na karbonową LUXTECH, rozpiska po zmianach: Bar Ends: (Rogi) con tec 64g Bar Plugs: (Korki do kierownicy) accent 4g Brake (Front): (Hamulec przedni) avid elixir cr 290 klamka alu śruby Brake (Rear): (Hamulec tylny) avid elixir cr 310 klamka alu śruby Cables (Front): (Pancerze i linki przód) 24g Cables (Rear): (Pancerze i linki tył) 42g Cassette: (Kaseta) shimano xtr m970 11-32 224g Chain: (Lancuch) shimano cn7701 267g skracany, z spinką sram Crankset: (Korby) shimano XTR m970 75g z BB, koronki race face Derlr (Front): (Przerzutka przednia) shimano xtr m970 127g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) sram 9.0sl carbon 189g Fork: (Widelec) Fox 32 F100 RLC 1536g przycinana rura sterowa Rear Shock: (Damper) Fox RP23 165mm 239 z tulejkami i śrubami ti Frame: (Rama) giant anthem advanced 2181g rozmiar L + miski sterów Grips: (Gripy) accent lite 18g przycinane Handlebar: (Kierownica) KCNC SC Bone scandium 114g skracana Headset: (Stery) fsa 53g wszystko oprócz misek Pedals: (Pedaly) Exustar E-PM25-Ti 214g Rotor (Front): (Tarcza przód) avid g3 185mm 168g tarcza+śruby Rotor (Rear): (Tarcza tył) accent blade 160mm 109g tarcza+śruby Seat: (Siodlo) tune speedneedle 97g Seatpost: (Sztyca) LUXTECH 155g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) giant 28g Shifters (Front): (Manetka przód) sram x-9 gripshift 92g Shifters (Rear): (Manetka tył) sram x-9 gripshift 97g Skewers: (Zaciski kol) dartmoor bolt-on 67g Spacers: (Podkladki pod mostek) carbon 8g 2x10mm Starnut: (Gwiazdka) 9g Stem: (Mostek) KCNC FLY RIDE st60 80mm 108g Tire (Front): (Opona przednia) schwalbe rocket ron 2,1 390g Tire (Rear): (Opona tylna) schwalbe rocket ron 2,1 385g Top Cap: (Top cap) boplight 5g Tubes (Front): 68g wetylek FRM + mleczko no flats Tubes (Rear): 71g wetylek FRM + mleczko no flats Wheel Front: (Kolo przednie) 630g piasta dt 240s, obręcz ztr alpine, szprychy sapim laser, alu nyple Wheel Rear: (Kolo tylne) 752 piasta dt 240s, obręcz ztr alpine, szprychy sapim laser, alu nyple TOTAL: 9910g Rower jest szybki, trzeba mieć jedynie sił w nogach aby ją utrzymywać. Amortyzator mam tak, bo bliżej dźwignia od propedal. Kierownicę użytkuję od półtora roku, nic dziwnego z nią się nie dzieje. Ścianki ma cieniutkie. Przetrwała poprzedni sezon [w poprzednim rowerze], głównie w bikemaraton i kilka innych imprez. Foto
  5. Nie rozumiem... Dziś poniżej 10kg, dotarła zamówiona sztyca.
  6. Siodełko ma wagę prawidłową, to wersja skórzana , jedynie nazwa przekręcona. Co do kierownicy, użytkuję ją już półtora roku i nie miałem takiego wrażenia. Niecałe 80kg.
  7. Przedstawiam mój rower na ramie giant anthem advanced. Bar Ends: (Rogi) con tec 64g Bar Plugs: (Korki do kierownicy) accent 4g Brake (Front): (Hamulec przedni) avid elixir cr 290g klamka alu śruby Brake (Rear): (Hamulec tylny) avid elixir cr 310g klamka alu śruby Cables (Front): (Pancerze i linki przód) 24g Cables (Rear): (Pancerze i linki tył) 42g Cassette: (Kaseta) shimano xtr m970 11-32 224g Chain: (Lancuch) shimano cn7701 267g skracany, z spinką sram Crankset: (Korby) shimano XTR m970 775g z BB, koronki race face Derlr (Front): (Przerzutka przednia) shimano xtr m970 127g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) sram 9.0sl carbon 189g Fork: (Widelec) Fox 32 F100 RLC 1536g przycinana rura sterowa Rear Shock: (Damper) Fox RP23 165mm 239 z tulejkami i śrubami ti Frame: (Rama) giant anthem advanced 2181g rozmiar L + miski sterów Grips: (Gripy) accent lite 18g przycinane Handlebar: (Kierownica) KCNC SC Bone scandium 114g skracana Headset: (Stery) fsa 53g wszystko oprócz misek Pedals: (Pedaly) Exustar E-PM25-Ti 214g Rotor (Front): (Tarcza przód) avid g3 185mm 168g tarcza+śruby Rotor (Rear): (Tarcza tył) accent blade 160mm 109g tarcza+śruby Seat: (Siodlo) tune speedneedle 97g Seatpost: (Sztyca) pivit 310g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) giant 28g Shifters (Front): (Manetka przód) sram x-9 gripshift 92g Shifters (Rear): (Manetka tył) sram x-9 gripshift 97g Skewers: (Zaciski kol) dartmoor bolt-on 67g Spacers: (Podkladki pod mostek) carbon 8g 2x10mm Starnut: (Gwiazdka) 9g Stem: (Mostek) KCNC FLY RIDE st60 80mm 108g Tire (Front): (Opona przednia) schwalbe rocket ron 2,1 390g Tire (Rear): (Opona tylna) schwalbe rocket ron 2,1 385g Top Cap: (Top cap) boplight 5g Tubes (Front): 68g wetylek FRM + mleczko no flats Tubes (Rear): 71g wetylek FRM + mleczko no flats Wheel Front: (Kolo przednie) 630g piasta dt 240s, obręcz ztr alpine, szprychy sapim laser, alu nyple Wheel Rear: (Kolo tylne) 752 piasta dt 240s, obręcz ztr alpine, szprychy sapim laser, alu nyple TOTAL: 10065g Sztyca jest w zastępstwie, czekam na zamówioną.
  8. Hejka! Mam pytanie głównie do użytkowników schwalbe rocket ron evo. Wracam z maratonu w Szklarskiej Porębie Jakuszycach do Jelenie Góry. Drogi asfaltowe, duże prędkości, bo duża część trasy to zjazdy. Po 20km z średnią 36km/h mam odczucie jakbym miał mniej powietrza w tylnej oponie, co oczywiście jest złudzeniem [ciśnienie powietrza było takie same jak przed startem w maratonie]. Pojechałem trochę wężykiem na asfalcie zerkając na tylną oponę, która wyginała się bardziej niż zazwyczaj. Czasem mam podobne wrażenie podczas dłuższych wycieczek oraz podczas ostatnich startów w maratonach. Czy zauważyliście, podobną sytuacje u siebie? Mój komplet schwalbe rocket ron 2,1 evo ma przejechane około 2300km, używam systemu bezdętkowego. Pozd
  9. Hejka. Wydaje mi się, że masz trochę ciężki amortyzator przedni. Moja Tora z haro ważyła 2159g z gwiazdką, rura sterowa 20,5cm i bieżnią Masz znaki zapytania przy hamulcach, moje avid juicy tree, które miałem w haro miały ważyły: tył -> 334g, przód -> 312g [waga zacisku, klamki, przewodu zalanego płynem, nic nie skracane]
  10. Chciałem pytać o fotki, szybciej wstawiłeś, było robione jedno czy więcej? Co do rowerów [me.wa oraz Kogucik1912] na żywo prezentują się lepiej niż na fotach.
  11. Chciałbym się dowiedzieć jak opony sprawują się w sypkim piasku [w zakrętach, na prostej] przy prędkościach >25km/h bądź >30km/h. Chętnie także poczytam ogólne opinie na temat sprawowania się tych opon.
  12. Ja nabyłem KCNC SC prolite 30,9 400mm, producent podaje wagę bodajże 226g, moja sztuka waży 215g, cena około 300zł Jest jeszcze lżejsza sztyca od kcnc Ti Pro Lite 400mm, waga poniżej 200g, cena chyba także koło 300zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...