Rower przytył, ale można z niego jeszcze spokojnie zbijać wagę
Nowa rozpiska:
Bar Ends: (Rogi) Pro sl 63g
Bar Plugs: (Korki do kierownicy) Pro 4g
Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Zefal 48g
Brake (Front): (Hamulec przedni) Avid Elixir CR 273g
Brake (Rear): (Hamulec tylny) Avid Elixir CR 320g
Brake Rotor-front: (Tarcza hamulcowa-przód) Avid G3 160mm + bolts (12g) 117g
Brake Rotor-rear: (Tarcza hamulcowa-tył) Shimano sm-rt51 160mm + bolts (12g) 163g
Cables: (Pancerze i linki) Shimano 83g
Cassette: (Kaseta) Shimano XT 260g
Chain: (łanńuch) Campagnolo c9 281g
Crankset: (Korby) Shimano LX 897g
Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT 149g
Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram x-9 220g
Fork: (Widelec) Manitou R7 Elite Absolute 1532g
Frame: (Rama) Radon ZR Litening 1555g
Grips: (Gripy) Accent Lite 60mm 8g
Handlebar: (Kierownica) Truvativ Team 143g
Headset: (Stery) Ritchey Pro 83g
Pedals: (Pedały) Crankbrothers Egg Beater C 288g
Seat: (Siodło) Token TK9571 226g
Seatpost: (Sztyca) Ritchey Logic V2 31,6mm x 400mm 310g
Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Pro 21g
Shifters: (Manetki) Sram x-0 172g
Skewers: (Zaciski koł) Novatec 104g
Spacers: (Podkładki pod mostek) 20mm 20g
Starnut: (Gwiazdka) Ritchey
Stem: (Mostek) Truvativ Team 145g
Tire (Front): (Opona przednia) Geax Barro Race///Geax Gato 406g///545
Tire (Rear): (Opona tylna) Geax Barro Race///Geax Gato 404g///557
Top Cap: (Top cap) Ritchey 15g
Tubes: (Dętki) Geax 277g
Wheel Front: (Koło przednie) 715g
-Hub: (Piasta) Novatec NT-D711SB
-Rim: (Obręcz) Sun Rims Equalizer 21 Disc
-Spokes: (Szprychy) DT Revolution
-Nipples: (Nyple) Dartmoor alu - 16x, no name 16x
-Rim tape: (Opaska) Geax
Wheel Rear: (Koło tylne) 838g
-Hub: (Piasta) Novatec NT-D712SB
-Rim: (Obręcz) Sun Rims Equalizer 21 Disc
-Spokes: (Szprychy) DT Revolution
-Nipples: (Nyple) Dartmoor alu - 32x,
-Rim tape: (Opaska) Geax
Suma: 10140///10432
Zmieniłem hamulce, koła, siodło, łańcuch, kasetę, 2 największe zębatki w korbie, oraz opony. W przednim kole są założone dwa rodzaje nypli ponieważ polski dystrybutor nie ma szprych o odpowiedniej długości
W najbliższym czasie zmienię dętki na lżejsze, tarczę shimano, opaski na taśmę izolacyjną.
Ze zmian jestem bardzo zadowolony, hamulce to żylety, a przy tym mają świetną modulację, koła kręcą się lekko, a barro race'y są genialnymi oponami na suchą nawierzchnię, na gato jeszcze nie jeździłem
Foty: