Skocz do zawartości

[pozegnanie] Dziekuje za wspolprace


anulkaa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

W związku z ostatnimi wydarzeniami na forum postanowiłam zawiesić działalność.

Po tym co przeczytałam w zamkniętym już temacie:

[zła atmosfera wśród administracji forum] iż forum ma się stać częścią bikeworld'u i że jurasek przeszedł do konkurencji, nie widzę dla siebie miejsca.

 

Nie jestem pro, jestem lubiącym jazdę amatorem. Obawiam się, że tacy jak ja już nie znajdą fajnej atmosfery po zmianach. Szczególnie po banie na użytkowniku jurasek.

 

 

Jeżeli ktoś chce ze mną pogadac na jakieś tematy, będę na forum konkurencyjnym. Wczoraj założyłam sobie tam konto na ten sam nick.

 

Pozdrawiam i żegnam,

anulkaa

 

PS. Mam nadzieję, że przez moją działalnośc tutaj, pomogłam paru osobom, jak i również nikogo nie uraziłam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Wam powiem, że to wszystko to mi przypomina konflikt w wirtualnej piaskownicy. Wirtualność naszych znajomości + usilna próba hierarchizacji userów doprowadziła do tego, że nagle wszystko runęło jak domek z kart ("Rację ma ten, który ma /zmieniaczkę/" - dla niewtajemniczonych: jest moderatorem, mój ulubiony od dawna tekst). Niektórzy tutaj przychrzaniają się w imię 'porządku' o takie rzeczy, że śmiech na sali. Z kolei plakietka elita daje userom możliwość jazdy bez trzymanki (przykład: Xsystoff). Nie mówię, że każdy z elity jest zły, ale niektórym ten tytuł wyraźnie bardziej przeszkadza, niż pomaga.

 

Teksty typu "Jurasek przeszedł do konkurencyjnego forum", "pewne sprawy nie powinny trafić na forum publiczne", "przykro mi, odchodzę" rozkładają mnie na łopatki. Rany jakie to wszystko poważne!! Jakie groźne miny widzę na Waszych twarzach oczami wyobraźni! Ludzie wbijajcie na siodło, wyłączcie bikestatsy, wrzućcie na luz i rozluźnijcie poślady! Za bardzo się stresujecie.