Skocz do zawartości

[opony] Kenda Karma 2.0


kusak

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie, cieżko jest znaleźć dobrej kevlar'owej opony za tą cenę.

 

Co do szybkiej jazdy na zakrętach to i tak muszę trochę nad techniką popracować, na zawodach była masakra :) ale ogólnie na treningi jest w sam raz, majątku na nie się nie przepuści.

 

Jeszcze w niej mi się podoba, że ładnie się wspina po korzeniach i ubitych ścieżkach. Myślałem, że na semi slick'ach mi się dobrze podjeżdża dopóki nie założyłem Karm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja kupowałem na allegro u sprzedawcy co się zwie Olikanek i mi zrobil selekjcje. bardzo porzadny sprzedawca i jak widac waga też porządna. wiem, że reklam to zbytnio nie powinno się robić ale gość mimo to, że nie miał własnej wagi to poszedł na poczte i mi poważył. RESTECPA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stałem się również posiadaczem tych oponek, 2.0 Kevlar 60 TPI nie mniej, nie ważyłem ich. Aktualnie testuje je na asfalcie na 5 barach i muszę powiedzieć, że pięknie się rozpędzają, lepiej od standardowo zamontowanych kbix nomad. Nie testowałem jeszcze na mokrym i w terenie tu z pewnością będę musiał zmniejszyć ciśnienie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Timon --> kto pompuje opony MTB do 4 barow?? Przed wyjazdem na maraton pompuje tylna opone do 3,5 barow, przy schodzeniu powietrza z moich kol zostaje na drugi dzien 3 bary. Przednia ma 2,5-3,0 barow. To i tak sa dosc twarde opony, a imho doskonaly kompromis miedzy nieprzebijalnoscia i przyczepnoscia. Na takim cisnieniu snejka zlapalem tylko raz na 12 maratomow na Karmach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Są takie rzeczy na niebie i ziemi... ;) Posiadam drucianki i ich waga wynosi odpowiednio 551 i 553g dlatego też nie zakupiłem kevlarów, bo te musiałbym sprowadzać z okolic alledrogo, a ostatnie sztuki drutów trafiłem na promocji w niedalekim sklepie.

 

PS. Ostatnimi czasy rower służy mi jako dojazdówka do pracy i po przebiegu ok. 1500km (w większości po asfalcie) oponki są w stanie baaardzo zadowalającym.

 

PS2. To ja na miejskie dziury jeżdżę na niewiele ponad 2 bary (ok. 35PSI) i ani śladu dziur... a i dętki nie są najgrubsze (WeltherWeight), i szkła było sporo, i przy krawężnikach nie chce się zadka podnosić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ! Masz ode mnie tego śmiesznego plusika, o ile jeszcze to działa :) No to widzę że bardziej mi się opłaca brać druciaki - współczynnik cena/waga rewelacyjny :(

 

Aj bym zapomniał - mówimy o wersji 30 TPI ? Bo tylko takie znalazłem na alledrogo.

Edytowane przez c1ach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te plusominusy co to się wyświetlają po prawej u dołu? Nie wiem po co to ale dzięki :(

 

Jaką mam gęstość kordu nie wiem, bo nigdzie nie mogę tego info na oponie znaleźć... w każdym razie za 2 sztuki drutu dałem tyle ile za sztukę kevlaru. Taniej nawet niż na allegro, nie mówiąc już o przesyłce. Z tym że nadruk zamiast niebieskiego jest żółty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Zastanawiam sie nad kupnem tych opon, poniewaz tak jak wyzej bylo wymienione dobry stosunek jakosci do ceny. Tylko mam jeszcze pare pytan ;D

Kupic Kenda Kevlar 2.2 czt Kevlar 2.0? Roznica jest w szerokosci czy czyms jeszcze.?

Na szybkie odcinki i zakrety na ubitym jak ona sie zachowuje.?

Czy lepiej kupic Kevlar czy Drut.? 30 czy 60 TPI?

I ostanie, jakie cisnienie do dobrej przyczepnosci i szybkosci.?

Opony chcialem wrzucic do mojego 4x bike ;]

 

 

Rozwazam tez jeszcze opcje kupna Cross Markow Maxxis.

Ktore byscie na moim miejscu kupili.?

Edytowane przez Pablo666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę na karmach, ale ważę swoje i jeżeli chodzi o samą przyczepność to w zasadzie nie mam zastrzeżeń, gorzej jeżeli chodzi o odporność na przebijanie :). Jedno koło łatałem chyba z 6 razy (aż wystrzelił wentyl) przez 3 tyś km po lesie, drugie 2 razy. Za każdym razem dziurę zrobił kolec z jakichś krzewów. Dętki maxiss ultralight.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od kiedy mam Karmy, nie łatałem (ani nie wymieniałem) jeszcze żadnej dętki :P

 

O przepraszam, pierwszego dnia jeździłem mając w obu kołach 1-1,5 bara i złapałem snejka, ale dopiero po kilku większych korzeniach ;)

Edytowane przez Flash3M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obydwie opony się sprawdzą na takie warunki. Ja już kupiłem - karmę i nie żałuje :] Jest tańsza i lżejsza. Mają przejechane 1 tyś km, śladów zużycia nie widać, kapcia nie złapałem. Odkąd na poprzednich ignitorach dwa razy w tygodniu złapałem snejka pompuje po 3,5 atm. Kupiłem ją z allegro, od sprzedawcy olikanek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie obie sa podobne ;] Tylko ze o Karmach wiecej dobrego slyszalem.. ale przeraza mnie to ze duzo osob lapie kapcie;\

A jednak Karma Kevlar lekka i tania. a Cross Marki Kevlarowe sa dosc drogie i jednak ciezsze niz Karma..

 

Ale ogolnie roznie opinie o Kendzie slyszalem a o Maxxis wiecej pozytywow ;]] I teraz wlasnie robi sie problem.. Co wybrac.

Nie stac mnie by kupic dwa komplety opon ;]

 

 

 

 

A detki Maxxis Ultralight bd dobre do Karmy/CrossMarkow.? Albo jakie mozna by kupic fajne, mocne i lekkie detki ;] 20zł sztuka..

Edytowane przez Pablo666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...