Skocz do zawartości

Klosiu

Elita
  • Liczba zawartości

    2 814
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana Klosiu w dniu 28 Listopada 2013

Użytkownicy przyznają Klosiu punkty reputacji!

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://klosiu.bikestats.pl/

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Poznań

Ostatnie wizyty

7 272 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Klosiu

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

220

Reputacja

  1. Tego nie przebijecie - jechałem ci sobie wczoraj szosówką po wiochach i w pewnym momencie wyprzedza mnie tir do transportu żywca. Nie Żywca, tylko świń. I w momencie wyprzedzania poczułem jakby deszczyk, ale o zapachu sugerującym, że jedna z pasażerek ewidentnie nie zapanowała nad pęcherzem. Pierwszy raz w życiu zostałem obsikany przez świnię w czasie jazdy rowerem . Teraz to śmieszne, ale nie ukrywam, że wtedy pewien gniew czułem .
  2. Jak jest dużo komarów, to tak naprawdę lepiej zatrzymać się na siku gdzieś na polu, mnie tam nie przeszkadza jak mnie widzą od tyłu jak sikam, a komarów wtedy raczej nie ma ;). Zresztą narzekacie, a pomyślcie jak się musi dziewczyna czuć, ona nie dość że musi w jakieś krzaki wleźć, to jeszcze cały tyłek podać komarom na tacy :).
  3. Eee tam, to ja po 5 dniach od przelewu miałem rower w domu. Szczena mi opadła, fakt że to było jeszcze przed sezonem .
  4. Klosiu

    [korba] optymalna 2x10 dla 29er

    Oj da się, da . Zużycie nie musi wcale być bardzo widoczne. Generalnie zawsze jak zaciąga, to jest wina zużytej zębarki, i wymiana rozwiązuje problem. Zresztą w dwutarczach niestety szybko blaty padają w ogóle. Jak w zeszłym roku zajechałem 36t Srama w pół sezonu, to myślałem że on taki trefny, ale teraz widzę, że XT który mam też nie wytrzyma do końca, i to na dwóch łańcuchach. Dlatego wzorem prekursora tematu GhOsTawrc jako następny blat założę kutą stal w postaci średniej tarczy do trekkingowej Acery 38t . 50g cięższe, a nie będę miał nerwów że znika w oczach . Na szczęście korba XT ma standardowo rozstawione otwory, bo z tego co słyszałem z SLX jest już problem.
  5. Klosiu

    [korba] optymalna 2x10 dla 29er

    Zaciąga jak zębatki są wyjechane. Młynek 22t zawsze waży tyle samo, niezależnie od grupy i kosztuje od 20zł więc jak dla mnie nie ma najmniejszego problemu zmienić go dwa razy w sezonie, wtedy nie zaciąga.
  6. Klosiu

    [korba] optymalna 2x10 dla 29er

    Ja w ogóle nie rozumiem sensu ładowania młynka 24 i większego. Lepiej założyć 22 i kasetę 11-34 - te same przełożenia co 24 z przodu i 11-36 z tyłu, a waga mniejsza. A przecież są też młynki 26t. Po co? Żeby szybciej jeździć na młynku? Przecież one nie od tego są. Mam teraz blaty 38-24, ale jak będę niedługo zmieniał, to na pewno założę 38-22 i kasetę 11-34.
  7. Jakie ma dawać zdjęcia? Kij wpadł poprzecznie w koło, okręcił się razem z nim i walnął z góry w rurki tylnego widelca. Oczywista sprawa. To nie jest żadna wada czy coś. Takie rzeczy się zdarzają w jeździe terenowej i tyle.
  8. No nie, rama połamana kijem wkręconym w koło na pewno nie nadaje się do reklamacji . Jak kij wali w widełki od góry to nie ma siły żeby tyle rurki wytrzymały, bo nie są do takiego obciążenia robione. Widziałem już identycznie zniszczonego Jamisa, z tym że tam się te rurki faktycznie złamały na dwie części. Na tej samej zasadzie można reklamować przerzutkę która zmieliła się bo wciągnęła kija. Ale fakt, jakąś pulę ram powinni w Canyonie mieć, żeby szybko wymienić w takich przypadkach. Sam zresztą też miałem taką sytuację, z tym że na pancernym aluminiowym Authorze - kij jak się zatrzymał na tylnych widłach to ściął cztery szprychy i wentyl dętki. To są spore siły, a tylne widełki w ramach karbonowych są bardzo cienkie, bo przenoszą obciążenia tylko wzdłużnie. Podejrzewam, że żadna karbonowa rama nie wytrzyma czegoś takiego.
  9. To co robi Canyon to konsekwentny model biznesowy, który mi się podoba. Minimalizacja kosztów. Robienie rowerów na zapas, bo może akurat w tym roku będzie lepsza pogoda i co za tym idzie lepszy popyt równie dobrze może zwiększyć zyski, jak i przynieść stratę, wystarczy że maj będzie deszczowy i popyt się załamie. A przechowywanie rowerów kosztuje, nie mówiąc już o tym, że jak się do końca roku nie sprzedadzą, to przyniosą dużą stratę, bo trzeba je sprzedawać za pół ceny. Trzebaby ją pokryć podnosząć ceny rowerów za następny sezon. A tak może nie ma maksymalnych zysków, bo część ludzi zrezygnuje, ale i nie ma ryzyka strat. Dodatkowo ceny mogą być niższe niż u konkurencji. Ktoś sobie to ładnie przemyślał i konsekwentnie się rozwija bez dużego ryzyka.
  10. Trzeba po prostu dokręcić na chama tylną oś i luz znika. Nie jest to żaden problem, ponad sezon przelatałem na tych kołach i na nic to nie wpływa. Trochę mnie smuci ta popularność Canyona. W zeszłym roku miałem fajny niszowy rower, widziałem może całego jednego innego Canyona przez cały sezon. Teraz na dwóch wyścigach widziałem z pięć, a jeszcze dwóch znajomych się szykuje do zakupu. Edit: no tak, zapomniałem że AL ma tylko szybkozamykacz. Tego się na chama nie domknie .
  11. Oczywiście że nie masz racji. Ja jeżdżę ponad 1000km miesięcznie i jazdę na rowerze traktuję bardzo poważnie. Wyniki też mam niezłe, na poziomie mocnego średniaka. I mam ogromne problemy ze schudnięciem poniżej 20% BF, jest to ściśle uzależnione od tego, ile węglowodanów, a szczególnie cukrów zjadam. Tak może pisać dwudziestolatek, który ma jeszcze nierozwalony nadmiarem węgli metabolizm insuliny. Wtedy faktycznie chudnie się bez większego zachodu. Pogadamy za 10 lat .
  12. Klosiu

    [opony] Jakie do 29er ZTR Crest?

    Dwa razy X-king 2.2 - dość uniwersalny set. Średni bieżnik, ale na 29-erze da radę nawet w Beskidach. Ewentualnie X-king przód Ikon tył, choć może być problem na podjazdach w błocie. Co prawda zimą okazało się że Ikon ma świetną przyczepność na mokrym, aż byłem zdziwiony. No ale w Wlkp nie mamy nawet zbliżonego błota do tego które bywa w Beskidach. Jak pójdziesz w tubeless to odpuść sobie lekkie opony w górach. Więcej się nadenerwujesz przy ciągłych laczkach niż to warte. 550g oponę da się przetrzeć z boku na byle korzeniu czy kamieniu, jak się ma pecha.
  13. Klosiu

    [Galeria] Pokaż Twojego 29era

    Hehe. Czytelnicy wszystko zauważą . Ja w takich przypadkach mam niezawodny sposób - daję do serwisu. Po co ja mam tracić czas, mój czas jest cenny . Dobrze u mnie działa wyciągnięcie linki starą szprychą, ma taki fajny haczykowaty zaczepik .
  14. Klosiu

    [Galeria] Pokaż Twojego 29era

    Gusty to gusty... Mnie na przykład Mondraker Jobby bezkrytycznie się spodobał, wygląda jak byk szykujący się do szarży. Świetny. A Mondraker Nabiala z fabrycznym mostkiem zupełnie nie trafił mi do przekonania. Jak taki szczegół jak mostek może zmienić odbiór roweru .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...