Skocz do zawartości

jabol

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    117
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Jacek
  • Skąd
    Lublin

Osiągnięcia użytkownika jabol

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. @Thomass13 Tak, mam ten rozstaw. Na Allegro są też liczne tanie koronki na 9 biegów dostępne, myślisz że robi to dużą różnicę? Zebatka oryginalnie wyglada tak: Ta Shimano z poprzedniego linku wydaje się mieć podobne mocowanie.
  2. Hej, jakie zębatki poza dramatycznie drogimi Truvativa pasują do korby SRAM S1250 36-22? Napęd 2x10, rozstaw 104 BCD, szukam dużej tarczy. Czy podejdzie coś takiego? https://www.centrumrowerowe.pl/tarcza-mechanizmu-korbowego-shimano-deore-fc-m617-pd3239/
  3. Cześć, sprzedaję tani zestaw na początek przygody z SPD/do zimówki. W skład wchodzą używane pedały Shimano M520 i buty Shimano SH-MT32L z blokami. Posiadają wyraźne ślady użytkowania. Lewy pedał ma wyraźne luzy, prawy mniejsze luzy, przez co czasem je słychać. Nie ma żadnych problemów z wpinaniem i wypinaniem - chodzą bardzo dobrze.Istnieje możliwość sprzedaży samych pedałów z blokami lub butów (po 50 zł).Odbiór osobisty we Wrocławiu (ul. Buforowa). Możliwa wysyłka zestawu - 15 zł kurierem.
  4. Semislicki popuje się raczej do wyższych cisnień Ja w karmach mam 4 bary.
  5. Za półtora tysiąca raczej było warto. Wymienisz jeszcze amortyzator na jakiegoś lekkiego powietrznego Suntoura i będzie dobrze.
  6. Witam, dla siebie ramę weź 21", tu na tej aukcji masz za 919 z przesyłką: http://allegro.pl/item1099816172_schwinn_mesa_gs_rama_alu_sram_sx_5_rock_shox_j1.html a dla żony kup 19" tam gdzie masz możliwość. Pytanie tylko do czego ten rower, bo jeśli jeździsz większość po asfalcie, lepiej kupić rower z większymi kołami (crossowy), nptaki: http://allegro.pl/item1094210560_mongoose_crossway_350_2009_shimano_acera_hit_30.html
  7. Nie wierzę. Jakbyś tyle jeździł, na pewno nie pokonywałbyś ich rowerem za 1000 zł, a napęd rozsypałby się po 5k km. Jakie masz opony?
  8. 25-28 tysięcy km tym schwinnem? Na pewno?
  9. hulaszczytrybzycia, niezła recenzja. Dość ostro użytkujesz tego schwinna, u mnie nic się jeszcze nie popsuło. Na liczniku jakieś 2200 km, zmieniłem tylko opony kilkaset km temu na kenda karma DTC. O dziwo, mimo, że ważą 474g sztuka, ani razu nie złapałem na nich kapcia. Jeżdżę dużo po asfaltach i drogach gruntowych, kamyki i szkło im nieobce i niestraszne, w końcu 60 tpi. Dętki mam standardowe albo tanie z decathlonu (już nie pamiętam). Ciśnienie: 4 bar. Dzięki nim waga roweru spadła o ok. 600 g. Siodełko sobie chwalę, jest ciężkawe, ale wygodne i podczas jeżdżenia bez wkładki. Z kierownicą, sztycą i ramą zero problemów. Czasem zżymam się na przednią przerzutkę, która zrzuca mi łańcuch na ramę. Też mam zatrzaski, też zaliczałem popisowe gleby. Każdy tak ma. Najbardziej widowiskowa była na przejściu dla pieszych, gdy miałem pożyczone buty i źle ustawione, słabe pedały authora. Teraz komplet: diadora teamracer i shimano m520 spisuje się nieźle. Amortyzator nie jest czuły na małe nierówności, na większe też niespecjalnie. Jakie masz teraz opony i korbę?
  10. Przyznam, ta korba jest bardzo miękka. Sam w schwinnie myślę o zmianie na deore na zintegrowaną oś.
  11. jabol

    [opony] Kenda Karma 2.0

    No tak, ale też trzeba brać pod uwagę to, że droższa wersja ma 2 różne mieszanki gumy, no i gęstszy kord, dzięki czemu powinna być bardziej odporna na przebicia i lepiej trzymać w zakrętach.
  12. Szarpnąłem się na test mojego roweru. Schwinn Mesa GS kupiony w marcu 2009. Przebieg do 25.08.09 - około 1700 km. Rower kupiłem na allegro, w cenie 999 zł + przesyłka. Za przesyłkę roweru w fabrycznym kartonie za pobraniem zapłaciłem 45 zł. Kurier DHL przyjechał na drugi dzień. Schwinn był rozłożony, zdjęte przednie koło, kierownica, siodełko ze sztycą i pedały. Przerzutka tylna niewyregulowana - nie było kilku biegów, ale nie dopłacałem do regulacji przy zakupie. Daty produkcji części są z 2006 roku. Rama. Rama w rozmiarze 17" wygląda ładnie, lakier jest dość dobry. Górna rura opada tak mocno, że wygląda jak 17". Przeszkadza to troszkę przy wkładaniu i wyjmowaniu bidonu, ale znacznie zwiększa przekrok i bezpieczeństwo. Przy główce ramy i przy rurze podsiodłowej wspawane wzmocnienia. Wzór malowania mógłby być ładniejszy. Amortyzator: Tani model Rock Shoxa Judy 1, wyposażony w regulację twardości. Na początku pod wagę 65 kg był za twardy, nawet na najbardziej miękkim ustawieniu. Teraz jest wystarczająco miękki. Chyba udało mi się raz go dobić, gdy mocno uderzyłem przednim kołem w ziemię po nieudanym skoku (to nie jest rower do skakania!!!). Ogólnie działa dość mulasto, nie jest czuły na drobne nierówności. Koła: Wyposażone w tanie, ale uszczelniane piasty i tanie obręcze Jalco. Na razie są dość proste, nie idealnie, ale wystarczająco, pomimo dość mocnych uderzeń w krawężniki. Opony to czołgowe WTB Velociraptor w rozmiarze 2.1, dające dobrą przyczepność w terenie, ale mające spore opory toczenia i wysoką masę (około 800 g). Napęd: Korba to Truvativ X-Flow, niestety bez wymiennych zębatek. Nie jest sztywna i trzeszczy praktycznie od samego początku użytkowania na najmniejszej zębatce. Łańcuch to shimano hg50, nie mam do niego zastrzeżeń. Kaseta to Sram PG-830, tak samo jak łańcuch jest spoko. Manetki to Sram SX4, troszkę plastikowe, ale dobrze działające. Przerzutka przód to Sram 3.0, toporna ale działa poprawnie. Czasem podczas zrucania na najmniejszą tarczę łańcuch spada na ramę, ale to chyba kwestia regulacji. Tylna przerzutka to Sram sx-5. Dobra. Zmiana biegów jest też w miarę dobra. Hamulce i klamki: Hamulce to v-ki tektro, klamki również. Klamki mają potworne luzy, postaram się je wykasować. Hamulce mogłyby być mocniejsze. Inne: Siodełko to WTB Speed V, bardzo wygodne. Do kierownicy, mostka i sztycy nie mam zastrzeżeń, to solidne alumimniowe komponenty udanie komponujące się z rowerem. Seryjne plastikowo - metalowe pedały są słabe, żle trymają stope po tej stronie, gdzie mają mniej ząbków, ale teraz jeżdżę w SPD Shimano M520. Podsumowanie: Jestem bardzo zadowolony z mojego roweru, po ok. 1700 km nie widać śladów zużycia, byłby to rower idealny w swojej klasie cenowej, ma tylko jeden poważny mankament: wagę. Waży około 14,6-14,7 kg bez żadnych dodatków. Do tego ma ciężkie opony. Ale i tak uważam, że za te pieniądze nic lepszego kupić nie mogłem. Lepszę zdjęcia wrzucę później.
  13. Witam, czy to nie chore, zakładać ciut lżejsze opony żeby co parędziesiąt km złapać kapcia? Wymieniać śrubki żeby było parę gram lżej? Co to za zysk, to tylko chodzi o samopoczucie . Chyba więcej można zyskać swoją lepsza formą i treningiem.
  14. Moim zdaniem najlepszym rowerem do ok. 1000 zł jest schwinn mesa gs: http://allegro.pl/item682718893_super_okaz...ox_polecam.html Osprzętem nie odbiega od hexagona v6, a ma lepszą jakość wykonania i jest bez tych beznadziejnych tarczówek. Jest trochę cięższy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...