Baki91 Napisano 7 godzin temu Autor Napisano 7 godzin temu (edytowane) W dniu 6.12.2025 o 09:51, grzech1991 napisał: MT200 mają stalowe klamki, u mnie 3000km ok ale podobno potrafia całe pordzewieć. Jak już to MT500 / MT501 bo mają servowave, tylko z kolei nie ma i-spec ev. Teraz są dobre promocje na M6100 i M8100 gdzie różnica główna to regulacja narzędziami i klocki na śrubę zamiast spinkę. Szedłbym w promocję na M6100. Duże znaczenie ma też waga, ważę sporo i różnica w hamowaniu pomiędzy 4 tłokami i dużą tarczą 2 tłokami jest ogromna. Cześć mam pytanko czy te klamki MT501 (bo one są na jednego palca) bez problemu zainstaluje z manetka SL M6000 że wskaźnikiem optycznym? I nie będę miał problemu z przerzucaniem biegów palcem wskazującym??? Edytowane 7 godzin temu przez Baki91 Cytuj
Baki91 Napisano 7 godzin temu Autor Napisano 7 godzin temu W dniu 6.12.2025 o 09:51, grzech1991 napisał: MT200 mają stalowe klamki, u mnie 3000km ok ale podobno potrafia całe pordzewieć. Jak już to MT500 / MT501 bo mają servowave, tylko z kolei nie ma i-spec ev. Teraz są dobre promocje na M6100 i M8100 gdzie różnica główna to regulacja narzędziami i klocki na śrubę zamiast spinkę. Szedłbym w promocję na M6100. Duże znaczenie ma też waga, ważę sporo i różnica w hamowaniu pomiędzy 4 tłokami i dużą tarczą 2 tłokami jest ogromna. Jednak nie będą działać bo też w systemie i spec i center lock(a ja mam na zacisk) . Kolego co do br mt420 i ich klamek to klamka w boksie to BL mt401 aluminiowe 😉 też śledziłem temat rdzewiacych klamek myślę że to mi wystarczy 😊tym bardziej że przechodzę od tanich tektro dwutloczkowych Cytuj
cervandes Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu W sumie zabawne, bo mam i chińskie RT76 i japońskie MT800 i pod względem jakości i hamowania bardziej odpowiadają mi chinczyki. MT800 zagrzane zawsze mi dzwonią przez parę sekund po hamowaniu a RT76 nie zawiodły mnie nigdy i w żaden sposób od dnia montażu. Cytuj
grzech1991 Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu 3 godziny temu, Baki91 napisał: Cześć mam pytanko czy te klamki MT501 (bo one są na jednego palca) bez problemu zainstaluje z manetka SL M6000 że wskaźnikiem optycznym? I nie będę miał problemu z przerzucaniem biegów palcem wskazującym??? nowe manetki w ogóle nie mają nawet wskaźnika optycznego, więc nie pomogę. 3 godziny temu, Baki91 napisał: Jednak nie będą działać bo też w systemie i spec i center lock(a ja mam na zacisk) . centerlock to tylko tarcza, i-spec ev możesz mieć na klamce hamulcowej a go nie używać. Chyba, że czegoś nie zrozumiałem. Cytuj
chester_jds Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu 6 godzin temu, Baki91 napisał: Cześć mam pytanko czy te klamki MT501 (bo one są na jednego palca) bez problemu zainstaluje z manetka SL M6000 że wskaźnikiem optycznym? I nie będę miał problemu z przerzucaniem biegów palcem wskazującym??? IMHO tak, mam takie rozwiązanie, chociaż klamki nie MT501, ale po prostu klamki na obejmę razem z manetkami (2x11) ze wskaźnikiem optycznym (przy 11s, dwójka nie potrzebuje). Przednia przerzutka to jest 3x? Bo jeśli 2x, to polecam manetkę z jedną wajchą (SL-M5100-L) Przy okazji, slight offtop, czy ktoś może wie, po co klamki M6100 mają taki element oparcia o kierownicę? Straszliwie to utrudnia ergonomiczny montaż manetki i klamki na kierownicy w sposób dający wygodny dostęp do obu. Cytuj
Maciorra Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu Cytat Przy okazji, slight offtop, czy ktoś może wie, po co klamki M6100 mają taki element oparcia o kierownicę? Dzięki temu są to najsztywniejsze klamki na rynku. A tak naprawdę, to podejrzewam, że po to, żeby ci wepchnąć w gardło czwartą wersję i-speca:) 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.