CzarnyKalafior Napisano wczoraj o 08:23 Napisano wczoraj o 08:23 Czołem, Jestem świeżak jeśli chodzi o rowery, ale zdaję się na osoby ogarnięte w temacie i chciałbym zasięgnąć porady oraz przejrzeć wasze propozycje. Mam 180 cm wzrostu i potrzebuję roweru MTB na wypady do lasu oraz dojazdy do pracy po mieście. Nie podobają mi się gravele ani szosówki — ma być terenowy, bo czasami odklei mi się i pojeżdżę po wzniesieniach i kamieniach. Z rzeczy, które chciałbym mieć w rowerze, na pewno powietrzny amortyzator oraz przerzutki tylko z tyłu, bo nie chcę się bawić w ich regulację. Dobrze byłoby też, gdyby był w miarę lekki. Dodam, że podobają mi się rowery takie jak Trek Marlin 5 czy Ghost Kato 29. Proszę o podesłanie swoich propozycji i krótkie uzasadnienie, dlaczego akurat ten. Dzięki! Cytuj
chudzinki Napisano wczoraj o 08:40 Napisano wczoraj o 08:40 (edytowane) A te Twoje propozycje mają powietrzne amortyzatory?? Sporo wymagań na ten budżet. Poza tym dojazdy do pracy góralem z jednym blatem? Można pod warunkiem, że nie jesteś "niskokadencjowcem" albo znajdziesz takiego żeby zmieściło się co najmniej tyle żeby Ci wystarczyło 🙂. Edytowane wczoraj o 08:48 przez chudzinki Cytuj
CzarnyKalafior Napisano wczoraj o 08:53 Autor Napisano wczoraj o 08:53 No ja propozycji żadnych nie mam dla siebie ale widziałem np za 2600 Focusa 3.9 Cytuj
dragonek Napisano 23 godziny temu Napisano 23 godziny temu Jak na ten budżet to naprawdę spore wymagania...Jedynie ten model w tym sklepie je spełnia - jeśli rozmiar 20 będzie ok. https://biostern.abstore.pl/ramy-rower-mtb-marki-stevens-devil-s-trail,c107,p12850,pl.html 1 Cytuj
cervandes Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu Ale on ma tylko jedną przerzutkę z tyłu a ma mieć PRZERZUTKI Z tańszych rowerów 1x lubiany jest też Rockrider EXPL 540. No ale to kilka stówek więcej, powietrzny amortyzator za to posiada - ale napęd 1x10. Cytuj
Greg1 Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu (edytowane) W dniu 7.11.2025 o 09:23, CzarnyKalafior napisał: Z rzeczy, które chciałbym mieć w rowerze, na pewno powietrzny amortyzator oraz przerzutki tylko z tyłu, bo nie chcę się bawić w ich regulację. A Ty myślisz, że tylnych przerzutek nie trzeba regulować? Edytowane 3 godziny temu przez Greg1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.