emski Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu elo, byłem w dość wysokich górach 2x przegrzałem hamulce, smród, tarcze są mocno przebarwione, klocków nie oglądałem jeszcze (P-180 RT66, M7120 z radiatorem, T-160 RT66 m7110). Tarcze są do wymiany? czy do odratowania? płyn hamulcowy do wymiany? Cytuj
Tyfon79 Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu Nic się nie robi. Z czasem powierzchnia robocza tarczy się ponownie "nabłyszczy" i tyle. Olej ma wywalone na temperaturę no chyba, że coś było naprawdę tragicznie i są jakieś objawy mechaniczne na pracy klamki. Cytuj
emski Napisano 3 godziny temu Autor Napisano 3 godziny temu praca klamki bez zmian, ale hamulce odczuwalnie gorzej/słabiej pracują/spowalniają 😕 Cytuj
Turysta05 Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu Tarczom to mogą zaszkodzić głębokie rowki. Klocki mogą być "przypieczone" od gorąca, wtedy przetrzeć okładziny na papierze ściernym aż się pojawi pierwotna struktura (kolor). Cytuj
KSikorski Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu Hamując rowerem nie da się dostarczy tyle energii by cokolwiek uczynić tarczy. Dla przykładu 1H13 (AISI 410) zaczyna się odpuszczać w okolicy 700 stopni Celsjusza. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.