Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

elo, byłem w dość wysokich górach 2x przegrzałem hamulce, smród, tarcze są mocno przebarwione, klocków nie oglądałem jeszcze (P-180 RT66, M7120 z radiatorem,  T-160 RT66 m7110).

Tarcze są do wymiany? czy do odratowania? płyn hamulcowy do wymiany?   

Napisano

Nic się nie robi. Z czasem powierzchnia robocza tarczy się ponownie "nabłyszczy" i tyle. Olej ma wywalone na temperaturę no chyba, że coś było naprawdę tragicznie i są jakieś objawy mechaniczne na pracy klamki.  

Napisano

Tarczom to mogą zaszkodzić głębokie rowki.  Klocki mogą być "przypieczone" od gorąca, wtedy przetrzeć okładziny na papierze ściernym aż się pojawi pierwotna struktura (kolor).

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...