Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć wszystkim,

 

Szukam roweru fitness flat bar gravel dla osoby o wzroście około 162 cm. Rower będzie używany na co dzień, głównie jazda po asfalcie i trochę po szutrze lub leśnych ścieżkach (około 30% trasy). Obecnie jeżdżę na rowerze trekkingowym, ale chciałabym coś lżejszego i szybszego. Szukam też czegoś w miarę taniego, budżet do 5 tys. zł max. 

 

Nie zależy mi aż tak bardzo na marce, ważniejszy jest dla mnie dobry osprzęt. Może macie jakieś sprawdzone modele, które możecie polecić? Z góry dzięki za pomoc!

Napisano

Jednym z bezkonkurencyjnych rowerów typu fitness vel grawel z prostą kierownicą jest Cube Nulane - sztywne osie, hydrauliczne hamulce, karbonowy widelec, spory prześwit na opony, dobry napęd (chociaż ostatnio ładują do niego Shimano Cues, który nie jest zły ale trochę ciężki i mało finezyjny, co czyni go też trwałym). Podstawowa wersja ONE ma napęd tylko 1x9 ale wyższa wersja Pro ma już 2x10 i jest to bardzo fajne rower. Występują też w wersji damskiej, zwanej Trapeze oraz z wyposażeniem typu błotniki, stopki, bagażnik i oświetlenie, zwanej Fe (od fully equipped)

Napisano

Kellys soot 20 - sam wciągnąłem w zeszłym roku. Rama o bardzo przyjemnej geometrii. W tym roku włożyłem do niego kilka gravelowych gratów i też jest nieźle. Jedyny minus wąskie obręcze - prawdziwego gravela się z tego roweru nie zrobi.

Napisano

Masz koleżanko złe założenie. W rowerze rama jest najważniejsza. Osprzęt zawsze możesz wymienić. 
co do pytania na początku karkołomnie zaproponuję Trek Dual Sport 3 Gen 5 i swap na koła 28”.  

  • 3 tygodnie później...
Napisano

Kross Esker Flatbar 5.0 – około 4400 zł

Specialized Sirrus X 4.0 – około 4500 zł

Marin DSX 2 – około 4300 zł 

Który uwazacie za najbardziej ekonomiczny, zawęzilam poszukiwania do tych 3.Nie biorę pod uwage marek rowerow,na ktorych nie jestem w stanie sie przyjechać.

Napisano

Najbardziej ekonomiczny wydaje się być Kross bo napęd 1x10 Cues będzie najtańszy przy ewentualnych wymianach zużytych elementów. Spec ma za to mikroamortyzaję zwaną futureshock, która zapewni nieco komfortu przy najwęższych w tym zestawieniu oponach. Marin ma napęd o najszerszym zakresie, 1x12 ma zakres taki jak napędy 2xx, ale kasety i łańcuchy są najdroższe w tym zestawieniu i napęd jest dość czuły i wymaga precyzyjnej regulacji (najmniejsze odstępy między zębatkami w kasecie). Tak więc ekonomicznie - Kross, jakościowo (pod względem zakresu napędu) - Marin, prestiżowo ("waga" napisu na ramie) - Specialized

Napisano (edytowane)

Ja bym wybierał między specem a marinem. Przy 1x10 jednak "dziury" w napędzie byłyby dla mnie zdecydowanie za duże. Zwykłe gravele od krossa są w większości przypadków bardzo dobrze wycenione, ale ten flatbar akurat słabiutko.

Edytowane przez hulk14

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...