Skocz do zawartości

[Licznik] do współpracy z Polar Vantage M2. a może tylko uchwyt do zegarka?


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie! Niedługo kupuję rower, a do niego także akcesoria. Bez licznika jak bez ręki, więc chciałbym kupić coś, co będzie współpracowało z moim Polarem Vantage M2. Noszę go codziennie i wszystkie dane trzymam w apce Flow, ale nie mam doświadczenia w kwestii jego współpracy z rowerami: nie wiem, czy przy prędkości roweru skutecznie zliczy trasę i prędkość, czy przy zaciśniętej na kierownicy dłoni nie przekłamuje pulsu. Nie sądzę, bo wart jest ponad tysiaka, ale kto wie.

Pytanko więc, czy jest możliwość, że urządzenia będą współpracować i będę mógł łączyć zebrane przez nie dane? A może taki lepsiejszy zegarek już jest przygotowany do zbierania wszystkiego, co potrzeba, bym nie kupował niczego więcej?

Oczywiście takim no-brainerem w tej sytuacji byłby licznik od Polara, ale z tego co widzę, najtańszy jest obecnie po ponad 700zł, przy czym recenzje wcale nie są jakieś zachwycające.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do dokładności pomiaru pulsu, to masz tu mój wątek o Polar Grit X - kosmicznie drogi gadżet. Wcześniej miałem Vantage M, teraz mam Vantage V2. Nie traktuj tych "pomiarów" zbyt serio - jeśli zegarek przekłamuje na tętnie albo ma niesprawny barometr i nie odczytuje poprawnie wysokości, to jaką wartość mają tak zebrane "dane"? A wyliczone na ich podstawie przez algorytm kalorie, poziom zmęczenia itp. itd.... Walczyłem z Polarem i polskim dystrybutorem z Gritem, teraz (z Vantage V2 i czujnikiem H10) z wynikami testów ortostatycznych, bo jakby mi było mało, to sobie dokupiłem czujnik H10 :) i raz na kilka wyników mam co innego w aplikacji www i co innego w telefonie. Aż się centrala z Finlandii zainteresowała i prosili o dostęp do konta. Tu masz zrzut z mojego wątku na Reddit:

CDN media