Skocz do zawartości

[Czy warto kupić] Rower szosowy Giant Propel Advanced 1 Disc>


Sumo

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć 

Planuje kupić swój pierwszy rower szosowy dotychczas dużo jeżdżę na Gravelu 

Czy ktoś z was ma jakieś doświadczenia z rowerem Giant Propel Advanced 1 Disc

Planuje przejechać na rowerze południową Tajlandie około 1500 km i nie jestem pewien czy ten rower będzie ok czy może lepiej poszukać coś innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej chyba żadna szosa nie jest na długie wycieczki ale nie mam dużego doświadczenia z rowerami szosowymi 

chciałem kupić rower Specjalized ale na ten moment nie mają mojego rozmiaru a o rowerach Giant nic nie wiem i w sumie to chciałem usłyszeć jakąś opinię czy to dobry pomysł kupić ten rower na wyprawę po Tajlandii będę jechał bez dodatkowego obciążenia moja dziewczyna przewiezie wszystko autem 

plan jest jechać od 150 do 180 km dziennie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Sumo napisał:

Raczej chyba żadna szosa nie jest na długie wycieczki ale nie mam dużego doświadczenia z rowerami szosowymi 

Nie masz doświadczenia i nie masz racji. Istnieją szosy, na których teoretycznie pokonywanie dłuższych dystansów jest wygodniejsze (teoretycznie bo w praktyce każdemu wygodnie na czym innym) natomiast propel jest ich całkowitym przeciwieństwem. 

 

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie jest napisane że dziewczyna robi na "suport Car"? A może pojedzie do Hotelu i tam się spotkają?

Serio uważasz że Propel to jest dobry rower dla kogoś, kto nie ma pojęcia o rowerach szosowych? 

Druga sprawa, miejsce. Kto Ci tam wie jakie trasy są w Tajlandii. Ponownie, rower Race to dobry wybór? Chyba nie.

Edytowane przez ChuChu
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plan jest spotkać się z moją dziewczyną 2 razy dziennie na trasie jeżeli będzie potrzeba to więcej