Skocz do zawartości

[Pokrowiec na siodełko] Miękki pokrowiec na siodełko Selle Royal


morrigannn

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

Zbliżają się urodziny mojego Lubego, który uwielbia jeździć rowerem, jednak po dłuższych wycieczkach z obciążeniem (przewożenie ciężkiego plecaka, etc.) zaczął narzekać na twarde siodełko i chciałabym zadbać o jego cztery litery 😉 Jestem totalnie zielona w temacie rowerowym (jeżdżę tylko wypożyczanymi rowerami miejskimi,  pewnie to daje  pewien obraz ;-), więc chciałabym poprosić o porady lub polecenia dobrych pokrowców pod konkretny model siodełka, Selle Royal (załączone zdjęcia, szerokość ok 22cm, długość 25 cm). Moje, troche rozpaczliwe poszukiwania nakierowały mnie na coś takiego:

https://www.rowerowaholandia.pl/p112418-pokrowiec-na-siodelko-selle-royal-memory-l

Ale nie wiem czy jest to optymalny wybór. Bardzo proszę o jakiekolwiek porady, mogłabym przeznaczyć do 150zł na naprawdę dobry pokrowiec.

20220628_100520.jpg

20220628_100510.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem po przeczytaniu czyjegoś problemu człowiek próbuje sobie wyobrazić co inną osobę skłania do takiej a nie innej formy korzystania z roweru albo jak najlepiej odpowiedzieć/wybić z głowy/nakierować na rozwiązanie.... Czasem jest inaczej - wyobrażasz sobie gościa na tym rowerze z ciężkim plecakiem na grzbiecie, który na dodatek to ponoć lubi... i nie ogarniasz :)

Tyle wstępem.

Nie, nic Twojemu lubemu nie pomoże nakładka na siodełko. Nie wiem czemu nie używa sakw -  pewnie rower się do tego średnio nadaje, nie wiem czy używa spodenek z wkładką ale sądząc po tym rowerze pewnie nie... nie wiem co Go skłoniło żeby na siodło wybrać tę jesień średniowiecza ze zdjęcia. Cóż za dużo chyba by trzeba zmieniać w preferencjach i nie za 150zł żeby było naprawdę dobrze i wygodnie na długich wyprawach z dużym bagażem...