Skocz do zawartości

[+-7000] uniwersalny miasto/las

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

szukam roweru do przejażdżek po mieście, jakieś wypady do lasu/w teren, bez jakichś jazd wyczynowych typu skoki, zjazdy ze stromych gór, raczej rekreacja. Robiłem już jakiś research, spodobał mi się RADON SCART LIGHT 10.0 2021, ale jako, że jestem zielony w temacie rowerów a nie znalazłem jakiegoś testu tego modelu to prosiłbym Was Panowie i Panie o radę :) Mój wzrost to 182cm, waga 94kg,

Napisano

A widziałeś tego Radona w realu , siedziałeś na nim ? Dopasowanie  roweru , właściwy rozmiar ramy jest ważniejszy niż przerzutka klasę w górę czy w dół . Każdy rower za 7 tyś będzie dobry ale nie każdy będzie odpowiedni . Co do rodzaju roweru jestem za , crossówki to bardzo uniwersalne maszyny . Szukaj w realu rowerów znanych i uznanych firm - ( kolejność przypadkowa ) Trek , Scott , Giant , Specialized , Merida , Cube  . W tym przedziale cenowym standardem powinien być powietrzny amor , hydrauliczne tarczówki i zintegrowana korba . Z napędem bym nie szalał 3x10 , 2x10 na poziomie deore w zupełności wystarczy . Zostaw sobie trochę kasy na ew wymianę siodła ( bo to bardzo indywidualna sprawa ) czy mostek o innej długości . 

Moim zdaniem oczywiście .

Napisano

To taki rower w którym niczego nie musisz zmieniać po zakupie. Po prostu wsiadasz, jeździsz i cieszysz się. Jedyną rzeczą do której można się przyczepić to korba. Raczej nie wykorzystasz zębatki 48T. Osobiście wolałbym zamiast tej XT Deore FC-MT500 22/30/40 z kasetą 11-28. No ale taki upgrade możesz sobie kiedyś zrobić bez problemu jak dojdziesz do takiego samego wniosku jak ja.

Napisano

Rower na papierze przynajmniej bardzo dobry i jak na klasycznego crossa, to pełny wypas. Niestety to firma wysyłkowa z Niemiec, nie tak popularna jak Canyon, więc małe szanse, że znajdziesz u nas jakieś recenzje. Prędzej w niemieckim internecie.