Skocz do zawartości

[Zestaw narzędzi, chemii] do serwisu rowerów.


Pawelekgit

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Otóż jestem początkującym rowerzystą pasjonatem, więc nie posiadam narzędzi do serwisowania rowerów. Wiedzy teoretycznej nabywam każdego dnia i jednak mimo wszystko chcę sam uczyć się na własnych rowerach serwisowania ich i dbania o ich sprawność. 

Chciałbym poprosić o pomoc w kupnie potrzebnych narzędzi do tego celu. Pierwsze pytanie dosyć ogólne brzmi:

Jakich firm warto kupować chemię do serwisowania i smarowania napędu i jakich firm kupować narzędzia typu klucze, szczotki itp. ?

Jedyne co posiadam to zestaw kluczy samochodowych Yato. Tam pewnie coś jest. 

Ale tak, nie mam nic z chemii rowerowej, nie mam kluczy do suportu, zestawu ciekawych imbusów rowerowych, jakąś solidną pompkę rowerową, pompkę do amortyzatorów powietrznych, jakieś śrubokręty do podważania uszczelek itp., łyżki do ściągania opon i zakładania, chciałbym nabyć rowerowy klucz dynamometryczny, stojak serwisowy(to akurat w tym momencie takie mniej ważne, lecz proszę o jakieś propozycje), centrownicę, przymiar do łańcucha i co tam jeszcze potrzeba. Nie mam nieograniczonego budżetu, ale też nie muszę kupić wszystkiego naraz. Chcę postawić na jakość, ale oczywiście nie chcę kupić najlepszych komercyjnych serwisowych narzędzi. Coś co posłuży mi kilka ładnych lat i nie wyrobi/popsuje się po kilku razach użytkowania. Jeśli wystarczy to wydam na to wszystko 800 zł, jeśli trzeba będzie to wydam 1500zł i więcej. 

Bardzo proszę o pomoc i będę wdzięczny za każdą odpowiedź. 

Pozdrawiam serdecznie wszystkich rowerowych świrów 🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na razie posiadam rower MTB Meridę Big Nine 500 Lite.