Skocz do zawartości

[Rower] Pytanie o full suspension


Mesique

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Może zacznijmy od tego, że mam schorzenie w postaci dyskopatii, i jak to ujął jeden z moich rehabilitantów nawet twardy zjazd z krawężnika może mnie uszkodzić na miesiąc czasu, ale roweru nie odradzają. 

Stąd pytanie do posiadaczy full suspension - czy da się wyregulować takowe zawieszenie żeby jak najbardziej "zbierało" nierówności i choćby takie mniejsze krawężniki? Dla mnie dosłownie lepiej by było gdyby ten rower "pływał". Jestem laikiem w tym temacie. Rowery które posiadałem do tej pory miały tylko przednie zawieszenie. A nie chciałbym się decydować w ciemno na zakup. Zwłaszcza że sprzęty z full suspension są po prostu drogie(jak na mój budżet)

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że jak będziesz tak podchodził do jazdy fullem to kiedyś coś nie pyknie i faktycznie się uszkodzisz na miesiąc. Nadal niestety w fullu trzeba pracować nogami. Sporo mniej do takiego turlania ale jednak. Jak ma to być rower "na krawężniki" to cudów nie potrzebujesz. Ofert poniżej 10 tys i grubo poniżej jest jeszcze trochę. Problem jest tylko, że fizycznie nie da się tego na razie kupić bo nie ma. Musisz sam popytać po sklepach na co można liczyć w najbliższym czasie. Albo co już piałem po prostu iść do sklepów bo a nuż się coś trafi. Tutaj możemy ci doradzić czy to ma sens czy nie i tyle. Szukaj czegoś z większym skokiem tylnego zawiasu czyli coś pod enduro. Tylko znowu te rowery mają sporą wadę w postaci pozycji bo nie są projektowane na miasto i krawężniki. Ja bym jednak na początek posadził tyłek na czymś takim i rozeznał się czy to w ogóle ci będzie pasować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach