Skocz do zawartości

[Rower trekkingowy] damski Volkswagen - problem z decyzją


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem zainteresowana rowerem z logo volswagena. Proszę o informacje czy warto? 

Rower nie jest z nowej kolekcji ale wyposażenie ma chyba dobre. Do normalnej miejsko-wycieczkowej jazdy.

Czy ktoś może wie kto produkował dla nich te rowery?

Obiło mi się o uszy że Trek. Czy to możliwe?

Rower kosztował 3200 zł około, mam okazję go kupić za 2549 zł.

Proszę o pomoc

 

https://vw-sklep.pl/rower-trekkingowy-damski-28-rama-53-cm

Edytowane przez porzeczka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Do normalnej miejsko-wycieczkowej jazdy

Wycieczkowej, ale raczej po równych nawierzchniach.

Cytat

mam okazję go kupić za 2549 zł

W tej cenie nie jest źle tylko zwróć uwagę na wagę (aczkolwiek to  norma) i przede wszystkim rozmiar, bo to jest 21 cali, czyli tak, na moje oko, od  MINIMUM 186 cm wzrostu.

EDIT:

Chociaż nic nie piszą o hamulcach i "amortyzatorze"...

Edytowane przez chudzinki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, porzeczka napisał:

Jestem zainteresowana rowerem z logo volswagena. Proszę o informacje czy warto? 

Jeśli znaczenie ma logo, jeśli lubisz markę - pewnie w ten sposób można uzasadnić wybór.

Jesli jednak szukasz czegoś sprawdzonego, na rynku na pewno jest wiele lepszych wyborów. Jak wygląda serwis albo gwarancja? W tej chwili ten rower na stronie jest nawet niedostępny, w dodatku... to jedyny model, w ogóle. Czyli bierzesz udział w eksperymencie wizerunkowym marki samochodowej. 

Tego typu inicjatywy to często chęć obudowania marki dobrym, modnym, proekologicznym klimatem, a nie realna wartość dla rowerzysty. 

Lepiej otworzyć stronę dowolnego sprawdzonego sklepu rowerowego i tam dokonać zakupu.

Szy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rowery dla skody robi superior więc biorąc pod uwagę, że zarówno skoda jak i volkswagen to ten sam koncern więc na pewno najłatwiej było żeby takiego trekkinga również ogarnął superior

Zresztą rama niemalże identyczna

superior-nowy-damski-trekking-rower-miej

Edytowane przez Mihau_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam są hamulce hydrauliczne. Trochę się w sklepach naoglądałam rowerów i w tej cenie iw tym osprzęcie nie było nic co by przyciągnęło moją uwagę.

W grę wchodził też Hoprider 500 lub 900, Kros trans 4.0 lub 5.0, .

Nie jestem fanem firmy. Podoba mi się po prostu ten rower. Czyli na pewno nie jest to rower firmy trek?

Mam 175 cm wzrostu - wg ich norm to rower dla mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 cale na 175 cm wzrostu? Hmmm... Skoro mają takie normy, więc z fachowcami kłócił się nie będę 🤣.

Cytat

hamulce hydrauliczne

Hamulce hamulcom nierówne.

Skoro już patrzysz na rowery za 3000 zł i musi to być trekking to popatrz np. na https://www.unibike.pl/expeditionlds.html albo http://kands.pl/portfolio_page/28-kands-elite-pro-alivio-damski/

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłam, że bardzo często oferowany jest rower firmy Unibake - czy to naprawdę dobre rowery?

Czy ten pokazany przeze mnie jest kiepski? Wydawało mi się, że ma dobry osprzęt, hamulce hydrauliczne w tej cenie to też rzadkość.

Rower rozmiar ramy 48cm, waga z całym osprzetem 17,5kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, porzeczka napisał:

Zauważyłam, że bardzo często oferowany jest rower firmy Unibake - czy to naprawdę dobre rowery?

Czy ten pokazany przeze mnie jest kiepski? Wydawało mi się, że ma dobry osprzęt, hamulce hydrauliczne w tej cenie to też rzadkość.

Rower rozmiar ramy 48cm, waga z całym osprzetem 17,5kg.

Jest kiepski i cholernie ciężki. Co do hamulców hydraulicznych to nie ważne czy są tylko jakie. Same hamulce mogą kosztować 150zł a mogą też 2500zl. To samo dotyczy każdego komponentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy, że w linkowanym przeze mnie Unibike są zamontowane chwyty kosztujące ponad 200 zł, a w tym Twoim VW pewnie kosztują z 20 zł. Poza tym wiele elementów, jak nie wszystkie, są lepsze w Unibike.

Wg mnie taka waga to norma w takich rowerach w tej kwocie cenowej. Jak zwiększysz budżet do 5000 zł albo odrzucisz błotniki + bagażnik to będzie dużo lżej. Coś za coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... czyli nie będzie miał żadnej amortyzacji - będzie twardo, będzie bolał tyłek i łapy. Średni pomysł dla amatora 😊

 

@porzeczka, musisz pogodzić się z faktem, że w tej cenie nie będzie roweru, który wzbudzi zachwyt na forum. Kupujesz raczej tani rower, musisz więc iść na kompromis - albo rower nie będzie najpiękniejszy, albo będzie cięższy niż te droższe, albo będzie miał słabsze przerzutki, itp.

Zrób inaczej: wybierz od razu 3-4 podobające Ci się modele w interesującym Cię zakresie cenowym i wklej linki. Nikt za Ciebie nie będzie biegał po sklepach i szukał propozycji. Jeśli dobrze rozumiem, interesują Cię rowery miejskie/trekkingowe - takich szukaj. Szukając w sklepach rowerowych od razu zaznacz w filtrach "dostępny". 

A - możesz też od razu sprawdzić rozmiar ramy dla Ciebie. O rowery jest na tyle niełatwo, że wszystko ma znaczenie.

Szy.

Edytowane przez szy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się ugina miesiąc a później jest tylko ciężkim problemem (luzy, konieczność serwisowania co chwilę, rdza). W tego typu rowerach jeśli ma być amortyzator to minimum sr ncx-e air. W przeciwnym wypadku lepiej sobie odpuścić, oszczędzając 2kg na masie i przyszłych, nieuniknionych problemamach. Poza tym takie coś może zmiękcza 10cm krawężniki ale z kostką brukową sobie kompletnie nie poradzi. Pranie czy autorka będzie jeżdziła przez pierwszy miesiąc po wielu krawężnikach?

Edytowane przez Dokumosa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, wkg napisał:

Tyle. że cieknące.

Co Ci tam w NEX`ie cieknie? 🤔

@Dokumosa, zgadzam się, ale nie całkowicie, bo miałem NEX`a i fakt - jest to namiastka amortyzatora, ale jak od czasu do czasu rozbierzesz, "nawalisz" smaru to jakoś to chodzi. Nie ma żadnej regulacji i możliwości ustawienia pod siebie, ale wszystko zależy kto i jak jeździ. Trudno wymagać żeby w trekkingu za 2500 wkładali powietrzne NCX, bo co by musieli wkładać do trekkingów za 5000? 😀 Zawsze po jakimś czasie jak padnie NEX można iść albo w stronę powietrznego NCX, NRX, Paragona albo nawet Raidona albo przejść na sztywny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@chudzinki, ale może to też działanie osoby, której trudno poruszać się w rowerowej dżungli. Wiesz jak jest. Mi w ruchach porzeczki brakuje zdecydowania czego tak naprawdę chce. Propozycje są tak rozrzucone cenowo i rodzajowo, że nawet nie zaglądam w szczegóły specyfikacji. Sorry, @porzeczka :)

Szy.

Edytowane przez szy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...