Skocz do zawartości

[Gravel LOCA] prośba o opinie o rowerze


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
nigdzie nie mogę znaleźć rzetelnych opinii o rowerach Loca - chodzi mi o ich rower gravelowy: https://locabikes.pl/kategoria/rowery-gravel/blue-lagoon

Rower mi się zwyczajnie podoba, ale jest przy mojej absolutnie górnej granicy jeśli chodzi o cenę.

Niestety nie znam się na rowerach na tyle, żeby ocenić czy jest w porządku i - w granicach rozsądku - wart swojej ceny, dlatego chciałem zapytać o Wasze zdanie.

Także jeśli chodzi o geometrię, to będzie to mój pierwszy rower z kategorii szosa / przełaj / gravel, więc trudno mi ocenić. Jeździć zamierzam - w miarę możliwości - głównie po leśnych ścieżkach i innych nieprzesadnie ekstremalnych bezdrożach, ale także w mniejszym stopniu po ścieżkach rowerowych i ulicach, od czasu do czasu jakiś bikepacking i turystyka. Bardziej zależy mi na tym, żeby rower był komfortowy na dłuższe (>100km) wyprawy, niż stricte sportowy.

Na plus, że spełnia moje oczekiwania (w każdym razie jeśli o mówimy o rowerze za ~6k): karbonowy widelec, zintegrowane stery, taperowana główka, sztywne osie z przodu i z tyłu, wymienny hak przerzutki (tak wywnioskowałem ze zdjęć), napęd i hamulce Shimano GRX (za dopłatą oczywiście - chwilowo nie da się sprawdzić dokładnej ceny, ale ze strony producenta "wynikałoby", że to będzie 6 tysięcy ileś tam).

Reszta komponentów to dla mnie jedna wielka niewiadoma. Oprócz tego nieco wątpliwości budzi fakt, że nigdzie nie ma żadnych informacji o tych rowerach - jeśli nie liczyć kilku ewidentnie sponsorowanych artykułów i video.

Będę wdzięczny za pomoc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma zbyt wielu informacji, ponieważ są to rowery robione na zamówienie.

Moja siostra wstępnie zastanawiała się nad zakupem u nich, ale czas oczekiwania był zbyt długi, więc ostatecznie na wyprawę rower wypożyczyła. 

Wielu opinii o ich gravelu nie widziałem, ale wszystkie były pozytywne.