JozekPL Napisano 31 Maja 2020 Napisano 31 Maja 2020 Cześć, ostatnio zakupiłem rower, jednak dostałem przerzutki delikatnie inne niż w opisie sklepu. Tył: M593 zamiast M6000 Przód: M618 zamiast M616 Czym te poszczególne modele się od siebie różnią i który jest lepszy? Czy są to aż tak znaczące różnice, że powinienem skontaktować się ze sklepem w tej sprawie? Z góry dzięki za odpowiedź.
Mod Team bogus Napisano 31 Maja 2020 Mod Team Napisano 31 Maja 2020 Tył różni się zdecydowanie. M593 nie ma sprzęgła, a M6000 już tak. Przód to tak naprawdę różnica w mocowaniu direct mount vs. obejma. Ja bym zareklamował.
MikeSkywalker Napisano 31 Maja 2020 Napisano 31 Maja 2020 To nowy rower? Jak tak to dodatkowo "pochwaliłbym" tutaj sklep, który podmienia przerzutki.
JozekPL Napisano 31 Maja 2020 Autor Napisano 31 Maja 2020 Teraz, MikeSkywalker napisał: To nowy rower? Jak tak to dodatkowo "pochwaliłbym" tutaj sklep, który podmienia przerzutki. Rower Indiana X-Pulser 6.7 19" ze sklepu Media Exp***. Ogólnie mają dużo niezgodności w opisie, niektóre jednak na korzyść - np. amortyzator powietrzny zamiast sprężynowego.
JozekPL Napisano 31 Maja 2020 Autor Napisano 31 Maja 2020 Teraz, bogus92 napisał: To co za amortyzator tam siedzi? Rock Shox TK SOLO AIR
Mod Team bogus Napisano 31 Maja 2020 Mod Team Napisano 31 Maja 2020 To w sumie spoko zamiana. Przerzutkę łatwiej zmienić niż amortyzator.
MaxCava Napisano 31 Maja 2020 Napisano 31 Maja 2020 Godzinę temu, JozekPL napisał: Rock Shox TK SOLO AIR To przemilczałbym tą przerzutkę
WaGiant Napisano 31 Maja 2020 Napisano 31 Maja 2020 Nie wiem jak jest w przypadku Media Ex... ale często na stronie sklep czy producent zastrzega sobie zmianę specyfikacji . Ja też uważam że lepiej mieć powietrzny amor niż nieco lepszą przerzutkę .
MikeSkywalker Napisano 31 Maja 2020 Napisano 31 Maja 2020 Też bym się cieszył. Ze specyfikacją tak jest jeśli piszą ją ludzie którzy na co dzień sprzedają pralki i telewizory
cervandes Napisano 31 Maja 2020 Napisano 31 Maja 2020 A ja to bym zrobił borutę, że nie ma sprzęgła a jest to kluczowy element na jakim mi zależało i jeszcze bym wyrabował m6000 na tył.
MaxCava Napisano 31 Maja 2020 Napisano 31 Maja 2020 Zgadza się, gorzej jak wezmą do wymiany na to co w spec wrzucą M6000 a usuną AIR
Blueforce Napisano 31 Maja 2020 Napisano 31 Maja 2020 Może mają rowery w wielu kombinacjach, i zmienią cały rower na taki z m6000 i niewiadomo czy będzie też powietrzny amor, jak w specyfikacji nie było to jego brak nie bedzie już powodem do reklamacji/wymiany itd.
KurczakNorris Napisano 31 Maja 2020 Napisano 31 Maja 2020 Jozekpl, weźże Ty jeździj na tym 593 (o ile się nie mylę, to 9 rzędów jest). Zabezpiecz sobie tylko tylne widełki od strony przerzutki jakąś neoprenką albo patentem z dętki. To jest dobra zmieniarka. Ciesz się, że Ci dobry powietrzny widelec dali.
KurczakNorris Napisano 1 Czerwca 2020 Napisano 1 Czerwca 2020 Więc jeśli masz 10 rzędów z tyłu, zdejmij tę przerzutkę i sprzedaj. Kup nowe Deore RD-M6000 i masz sprzęgło i spokój.
JozekPL Napisano 1 Czerwca 2020 Autor Napisano 1 Czerwca 2020 5 godzin temu, KurczakNorris napisał: Więc jeśli masz 10 rzędów z tyłu, zdejmij tę przerzutkę i sprzedaj. Kup nowe Deore RD-M6000 i masz sprzęgło i spokój. SGS czy GS w takim wypadku?
KurczakNorris Napisano 1 Czerwca 2020 Napisano 1 Czerwca 2020 Wziąłbym chyba SGS ze względu na jej kompatybilność z kasetami 10s 11-42. Chyba, że GS też da sobie radę, ale tu niech ktoś bardziej obeznany jeszcze się wypowie.
Lawstorant Napisano 1 Czerwca 2020 Napisano 1 Czerwca 2020 @KurczakNorris no to jak nie wiesz to po co wprowadzasz w błąd? W deore M6000 GS i SGS mają dwa osobna zastosowania. SGS jest do kaset 11-32 do 11-36 a GS do 11-42 ale max 2x z różnicą 10 zębów przy takiej kasecie. GS zadziała z mniejszymi kasetami (ma piwot na offsecie względem górnego kółka) SGS nie wyrobi na kasecie większej niż 11-36 (chyba że zaczniemy kombinować z przedłużaczami haka).
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.