Skocz do zawartości

[Wybór Roweru] jazda po mieście/lesie


arscon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie,

chciałbym zakupić rower, będzie on służył to dojeżdżania do pracy, czasem do pojeżdżenia po mieście, czasem za miasto ale drużkami rowerowymi, coś tam w lesie po utwardzonym podłożu ale rzadko. Wzrost mam 184cm. Upatrzyłem sobie coś takiego, pytanie do was bo kompletnie się nie znam. Jak w opisie jest napisane, jest to składak. Czy jest wart swojej ceny i zainteresowania ? Coś powiecie więcej na jego temat bo jestem zielony?

https://www.olx.pl/oferta/rower-gorski-mtb-29-specialized-s-works-epic-ht-2019-praktycznie-nowy-CID767-IDBjeFt.html#737e832659

Jest to ten rower.

Dziękuje za wyrozumiałość, pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

budżet do 7tyś powiedzmy?

Jakby to powiedzieć, ten z linku wpadł mi po prostu w oko. Chodzi mi też czy jest wart tej ceny, a jeśli nie to ile jest wart według was koledzy? Ile mógłbym zaproponować dla sprzedającego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na czym jeździsz obecnie? Ten rower to sportowa konstrukcja, w dodatku jesteś na granicy rozmiaru. Może się okazać, że będzie Ci mocno niewygodnie z wyciągniętą i pochyloną pozycją, nawet abstrahując od tego, że to model do zupełnie innych zastosowań niż napisałeś. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, some1 napisał:

Na czym jeździsz obecnie? Ten rower to sportowa konstrukcja, w dodatku jesteś na granicy rozmiaru. Może się okazać, że będzie Ci mocno niewygodnie z wyciągniętą i pochyloną pozycją, nawet abstrahując od tego, że to model do zupełnie innych zastosowań niż napisałeś. 

miałem szosówkę ale nie nadawała się do jazdy po mieście tak po prostu, za dużo krawężników, za mało dróżek rowerowych więc sprzedałem. Co masz na myśli na granicy rozmiaru? w szosie miałem ramę 58 o ile dobrze pamiętam. Do jakich zastosowań jest ten rower z linku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach