Skocz do zawartości

woland12

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Brak

O woland12

  • Tytuł
    Świeżak

Ostatnie wizyty

90 wyświetleń profilu
  1. Nie chodzi o kase, a o to, że inne z Deca nie lezą mi dobrze na głowie.
  2. No właśnie niektóre niekoniecznie lepsze niż nic. Słyszałem, że w takich najtańszych plastik czy cała konstrukcja może się tak połamać, że jeszcze więcej złego zrobi.. Ten co podałem spełnia podstawową normę, ale chyba nie jest w technologi in-mold. To nie jest problem?
  3. https://www.decathlon.pl/kask-mtb-st-100-id_8578465.html Czy ten kask jest coś wart? Muszę szybko kupić kask, ten dawno temu przymierzałem w sklepie i jako jeden z niewielu mi dobrze leżał na głowie. Z chęcią wydałbym więcej, ale chyba w czasach wirusa średnio z przymierzaniem kasków...
  4. Napęd Deore, opony, hamulce no i oczywiście jeszcze powinienem amortyzator wymienić... Jak napisałem mam kilka stówek i za to chcę kupić kilka rzeczy o ile się da. Jeśli to nic nie zmieni to obejdę się bez tego i będę dalej cieszył się jazdą na tym co mam Po uwagach mam w planie kupić: - przerzutka Deore RD-M591 - podobno się lepiej sprawdza niż Alivio, o którym mówiłem na początku - korba FC-MT300 44x32x22, - suport SM-BB52, czy będzie ok? Jedynie co zmierzyłem to szerokość mufy - 68 mm.
  5. Dziękuje za wyczerpujące wypowiedzi. Nie mam nic przeciwko używanym, ale wydaje mi się, że skompletowanie wszystkiego trochę mi zajmie czasu i przesyłka na każdą rzecz oddzielnie, a jeśli myślę o nowych to jedna przesyłka z jednego sklepu i już mam. Mam obecnie najtańszą z możliwych przerzutek, więc zakładam, że takie Alivio będzie u mnie robiło różnice. Nie chce pakować dużo kasy, bo sam rower jest tani. Jeśli rzeczywiście takie Alivio nic nie daje to po prostu zrezygnuję z ulepszeń. Co do przełożeń z przodu, to mniej więcej 80% czasu spędzam na środkowym blacie, 15% na małym,
  6. Cześć, od jakiegoś czasu zbieram się zmiany napędu w moim rowerze crossowym. Już chyba coś pisałem o tym w temacie zbiorczym, ale ciężko tam utrzymać wątek... Co mam: korba SR SUNTOUR XCC (48x38x28) manetki SHIMANO ST-EF510 EZ-fire Plus przerzutka przód SHIMANO Tourney TY710 (31.8mm) przerzutka tył SHIMANO TX800 kaseta SHIMANO CS-HG200-8 (12-32) Co mi w tym przeszkadza: - tylna przerzutka - daje za małe naprężenie łańcucha, - korba - coś trzeszczy, nie potrzebuję takiego dużego zakresu. Co wymyśliłem: - nowa tylna przerzutka - Alivio RD-M4000. Czy jest ja
  7. Ktoś kojarzy jaka maksymalna szerokość opony wejdzie do wspominanego Treka Domane AL? Na stronie jest tylko napisane: "dodatkowy prześwit na opony".
  8. Myślę o modyfikacji napędu w moim crossie. Mam kilka przemyśleń, może coś pomożecie Co mam: korba SR SUNTOUR XCC (48x38x28) manetki SHIMANO ST-EF510 EZ-fire Plus przerzutka przód SHIMANO Tourney TY710 (31.8mm) przerzutka tył SHIMANO TX800 kaseta SHIMANO CS-HG200-8 (12-32) Co mi w tym przeszkadza: - tylna przerzutka - daje za małe naprężenie łańcucha, - korba - coś trzeszczy, nie potrzebuję takiego dużego zakresu. Co wymyśliłem?; - nowa tylna przerzutka - Alivio RD-M4000. Tu chyba nie powinno być problemów z kompatybilnością. - korba - idealnie byłoby 46-30, n
  9. Chyba opony w zestawie są mało ważne. Kolega napisał, że chce kupić drugi komplet opon. Do Tribana dokupi 36, do Krossa 28. Więc to nie różnica. A jedynym elementem firmy Microshift w modelu RC 500 jest kaseta. Choć myślę, że gdyby miałby to być mój jedyny rower to rzeczywiście wybrałbym gravela, ale Kellysa.
  10. Też szukam szosy, ale z możliwością szerszych opon/gravela. Z tego co patrzyłem większość szosówek w cenie do 3k rzadko daje możliwość założenia szerszych opon (min 32mm). Giant ma fajne modele ale to od 4,5k. Stąd, u mnie faworytem jest Triban RC 500. Jeśli interesuje Cię typowa szosa lub typowy gravel, to rzeczywiście warto popatrzeć na Krossa lub Rometa.
  11. Ja też coś skrobnę, może Ci to pomoże. Ostatnio tez szukałem roweru gdzie dam szersze opony/ opcjonalnie gravel. Choć jeszcze nie kupiłem, bo zastawiam się czy zmieszczę kolejny rower. W mojej opinii lepszy jest Triban RC500. Zalety z mojej perspektywy: - bardziej szosa, niż gravel, powinien być bardziej dynamiczny, Kross może wyglądać śmiesznie z cienkimi oponami - Sora z korbą HT2, osprzęt lepszy niż w Krossie, dość szeroki zakres - nadal dość rekreacyjna geometria - wieczysta gwarancja Deca na ramę, podobno też mniej problemów przy ewentualnych naprawach gwarancyjnych -
  12. Jaki budżet? Nowy czy używany? Przy takich kwotach jak rower z linku, skłaniałbym się do nowych. Do twoich zastosowań celowałbym w rower typu fitness lub cross.
  13. Trochę dziwne, że na początku czepiasz się forumowiczów a następnie pytasz o poradę... No ale ok. Wypowiem się, bo sam kupiłem podobny rower rok temu. Po pierwsze nie ma co porównywać rowerów z 10 lat wstecz, bo ceny się zmieniły. Mam, a właściwie miałem rower z 2009 roku za 600 zł, teraz kupiłem crossa za 1400 zł. Wybór padł na Kellys Cliff 30. Wady: przerzutka tylna do wymiany, bo słabo trzyma łańcuch. korba na kwadrat coś tam strzela - pewnie do rozkręcenia i skręcenia. Zalety/pozytywne zaskoczenia: amortyzator nie jest dla mnie dużą wadą, może rower cięższy przez
  14. lukcim, Rozważ rowery bez amortyzatora przedniego, np Lazaro Aero. Wydaje mi się, że na miasto to byłby dobry wybór. Jeśli chcesz z amortyzatorem przednim to możesz spojrzeć jeszcze Kellys Cliff. Zadaj sobie pytanie czy wolisz teoretycznie lepszą markę z słabszym osprzętem czy słabszą markę z lepszym osprzętem. Jeśli to pierwsze to m.in. wymieniony Kellys, jeśli to drugie to marki typu Lazaro, Kands, Spartacus..
  15. Też ostatnio myślałem nad tym tematem. Czy wszystkie śruby dajemy klejem? Czy są jakieś wyjątki gdzie smar? A co do korby HT2, to widziałem informacje, że się smaruje. Możesz uzasadnić dlaczego sucha?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...