Skocz do zawartości
sandinista

[rower] Author Reflex sx 22"-cross

Rekomendowane odpowiedzi

sandinista

Cześć ,

Sprzedam lekki rower crossowy Author reflex SX. W trakcie użytkowania wymieniłem w nim chyba większość części,tak że z oryginału została rama i amortyzator. Koła na piastach deore, przerzutka tylna także, klamki hamulcowe avid fr-5 ,lekka sztyca,nowe siodło accent i tak dalej. Rower jest bardzo lekki ,a napęd działa z precyzją niemieckiego pistoletu maszynowego ;-) Rama 22 cale ze śladami użytkowania (odpryski) Nowe linki hamulcowe i do przerzutek. Idealny do miasta lub jako budżetowy rower na zimę. Zapraszam do kontakty,więcej zdjęć mogę wysłać na maila. Link do ogłoszenia na olx:https://www.olx.pl/oferta/rower-author-reflex-sx-deore-CID767-IDwWhIH.html

Cena 555 zł. Lokalizacja Kraków,mogę podrzucić w promieniu 50 km

tel  661 118 890

43504637412_ade002b55e_k.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
sandinista

Sprzedany, proszę o usunięcie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

  • Podobna zawartość

    • Uhoman
      Przez Uhoman
      Witam,
      zawiedziony dostępnością, zniesmaczony cenami, zdegustowany konfiguracjami osprzętu, chcąc udowodnić sobie, że potrafię - podjąłem karkołomną decyzję o przeróbce mojego poczciwego crossa na rower typu gravel, ale trochę inaczej. Budżet: ~1.500 zł. Ponieważ wiele osób często pyta czy da się przerobić crossa na rower szosowy/gravelowy i stereotypowa odpowiedź brzmi tak - ale nie warto, spróbuję rzetelnie opisać kolejne kroki takiej przeróbki wraz z kosztami. Każdy będzie mógł wtedy wedle własnego sumienia podjąć decyzję o sensie takiego działania.
      Baza oryginalna: rama Kross Crow Meadow, widelec SR Santour NEX 4110, stery.
      Części nieoryginalne, które jeździły w powyższym rowerze: koła na obręczach Alexrims Ace18 oczkowane, łożyska maszynowe, piasty nie pamiętam, sztyca Accent aluminiowa, korba Acera FC-M361 175mm, wkład suportu Neco (typ do sprawdzenia), siodełko Gyes GS-17.
      Na tą chwilę wpadły: kierownikca Bomtrack Beyond 460mm, mostek Btwin 60mm oversize 6st, klamkomanetki claris tył 8rz. oraz claris przód 2rz., przerzutka tył claris RD -R2000 GS. 
      Wersja "oryginalna":
       

      Ogołocony (stopka i pedała tymczasowe - nie będą zastosowane w wersji docelowej :

      Kiera, kalomkomanetki - na tą chwilę tylko przytwierdzone, bez dopasowania i przerzutka:.

      Na koniec dla wytrwałych podam szczegółowy kosztorys przeróbki.
      A teraz można hejtować :).
      cdn.
       
       
    • pawel.wojcik
      Przez pawel.wojcik
      Cześć. Korzystając z wyprzedaży chciałbym kupić rower, do ok. 1900 zł. Jazda do pracy po mieście, ale też lekki teren bo część trasy jest łąkową ścieżką. Do 20 km dziennie. Rekreacyjnie, nie potrzebuje super sprzętu. Ale nie chcę też kupić sprzętu niskiej jakości, ma starczyć na kilka lat. Waże 85kg, wzrost 190cm. Będą chciał zamocować fotelik Hamax Sleepy.
      Udało mi sie zawęzić wybór do tych modeli:
      1. Romet Orkan 3 2016 (ok. 1450 zł)
      2. Romet Orkan 3 2017 (ok. 1600 zł) Orkan 2016 i 2017 są sprzętowo identyczne, mają tylko inne opony.
      3. Unibike Crossfire 2017 (ok. 1900 zł)
      4. BTwin Riverside 900 (ok. 1800 zł) Nietypowy model i produkcji Decathlon, czy to dobra alternatywa?
      5. Northtec Caledon DB AC (ok. 1800 zł) Czy linki puszczone w rurkach będą problemem w wypadku awarii?
      6. Kellys Cliff 70 (ok. 1700 zł)
      7. Unibike CROSSFIRE DISC GTS (ok. 1911 zł)
      8. Unibike Flash GTS (ok. 1400 zł)
      9. Spartacus Cross 4.0 (ok. 1450 zł) Tu jest spora obniżka, 400zł.
      Czy któraś marka ma problemy z serwisem? Czy poszczególne firmy różnie podchadzą do gwarancji i serwisu czy nie trzeba się tym przejmować?
      Jestem zielony w temacie, poza tym co przeczytałem na forach przez ostatnie 2 tygodnie. Będę bardzo wdzięczny za porady! 
    • Abusv8
      Przez Abusv8
      Witam,
      Szukam roweru (będzie to moj pierwszy poważny rower), do jazdy głownie po mieście czasami po polnych/leśnych ścieżkach. Dodam iż jestem dość wysoki (193cm), więc rama będzie raczej 21cal. Raczej nie planuje jakiś długich wypadów w trasę.
      Mój budżet wynosi do 2000zł, wpadł mi w oko Kands Avangarde 2018. Chętnie posłucham opinii na temat tego modelu, lub może są inne ciekawe propozycje w tej cenie.
       
    • bebus17
      Przez bebus17
      Witam, poszukuje roweru typu cross lub jeżeli nie będzie to możliwe to mtb jestem też w stanie zaakceptować. Rower przeznaczony do jazdy poza miastem. Teren zróżnicowany asfalt, szuter, leśne ścieżki również z grubym szarogłazem. Teren podgórski od 300 -900 m. n.p.m. dlatego pomyślałem o crossie z 2 strony większość trasy poza asfaltem więc mtb na podjazdach i zjazdach miałby przewagę. 
      Problem jest jednak związany z faktem, że wysokość górnej rury tak naprawdę niewiele się zmienia w zależności od rozmiaru , a przekrok mam 72 cm przy wzroście 174 cm. W popularnych modelach o ile udało mi się znaleźć ta daną były dużo większe (patrzyłem 90%- crossy). Oczywiście przy mtb typu enduro taki kross moon nie byłoby kłopotu bo przekrok jest nisko ale cena 3 krotnie przekracza budżet. Może jakieś mniej znane marki niż kross mają górną ramę niżej. Będę wdzięczny za jakieś pomysły tym bardziej ze xx lat rowerem nie jeździłem a kiedyś składami były na porządku dziennym więc z górną rurą nie było problemów.
      Z góry dziękuję za pomoc :-)
    • marcelk
      Przez marcelk
      Hej
      Przymierzałem się do kupna roweru typu cross. Naczytałem się opinii że to typ roweru między rowerem górskim a trekkingowym. Planuje jeździć głównie po mieście, ale też czasem wypady na obrzeża gdzie teren może być trochę gorszy niż mieście(drogi szutrowe, leśne). Spotkałem się z opiniami że crossowe ciężko mają z krawężnikami i z "stanem polskich ulic i dróg" - rowery na scieżki rowerowe, że rowery mtb są lepsze do takich warunków. Z moich obserwacji po mieście to widzę że sporo ludzi jeździ na mtb/góralach tylko czy to brak niewiedzy i złego dobrania roweru do zastosowania czy faktycznie wybór na kiepskie polskie drogi. Czy cross faktycznie może mieć problem z krawężnikami i miejskimi przeszkodami, że rozwala sobie cienkie koło i amortyzator? Nie mam zamiaru skakać przez schody czy na wysokie mury.
×