Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Luki160

Witam.Mam 165cm wzrostu i zastanawiam się jaki rozmiar ramy będzie dla mnie lepszy.Mianowicie M(19 cali),czy S(17cali).S wydaje mi się mała,ale nie znam się na tyle żeby to ocenić,więc proszę o pomoc.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Pablo59
Napisano (edytowane)

Jaka długość nogi ?  jaki rozmiar kół ? rama męska ?????  może link do roweru ?

Na pierwszy rzut oka 19" to Himalaje dla ciebie ...

Edytowane przez Pablo59

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Pawel20044
      Przez Pawel20044
      Witam ostatnio kupiłem rower a mianowicie dartmoora primala, jeździłem nim wczoraj i dzisiaj a tu nagle zobaczyłem to. Nie co się stało nie wiem czy to ja zrobiłem ale nie skakałem czy to będzie przeszkadzało i czy jest możliwość że pęknie mi rama całkowicie. Oddawać go do sprzedawcy? Czy jeździć tym bo się nic nie stanie? 

• Gość Michał
      Przez Gość Michał
      Dzień dobry,
      Proszę o pomoc w ocenie tego konkretnego roweru;
      https://www.olx.pl/oferta/giant-crs-2-0-sport-series-CID767-IDpBNsW.html
      Jestem po rozmowie ze sprzedawcą, to handlarz używanymi rowerami - można zobaczyć jego ofertę na olx. Z racji tego, że mieszka w mojej okolicy zaoferował przywiezienie roweru do mnie abym przez kilka dni sprawdził, czy mi odpowiada. W cenie proponuje także przegląd zerowy w: https://pl-pl.facebook.com/SportAtelierPL. (raczej uczciwe podchodzi do sprawy)