Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Luki160

Witam.Mam 165cm wzrostu i zastanawiam się jaki rozmiar ramy będzie dla mnie lepszy.Mianowicie M(19 cali),czy S(17cali).S wydaje mi się mała,ale nie znam się na tyle żeby to ocenić,więc proszę o pomoc.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Pablo59

Jaka długość nogi ?  jaki rozmiar kół ? rama męska ?????  może link do roweru ?

Na pierwszy rzut oka 19" to Himalaje dla ciebie ...

Edytowane przez Pablo59

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• MNK
      Przez MNK
      Tak jak w tytule, czy da się założyć przerzutkę do dartmoor gamer 26?
    • kamil211095
      Przez kamil211095
      Witam, potrzebuję wymienić stery (VP A45AC3 Semi-Integrated) w ramie Kross Soil z 2016 r. Czy ktoś orientuje się, czy stery Dartmoor Astro będą pasowały ewentualnie mógłby polecić coś wartego uwagi w cenie do 200zł?
    • niebieskiczerwony
      Przez niebieskiczerwony
      Cześć,
      piszę tu pierwszy raz. Jeżdżę od bardzo dawna, średnio ostro MTB. Kompletuję nowe koła. Będą na piastach SRAM 9.0 / Mars 9000, obręczach Mavic X517, 26 cali, 36 otworów, V-brake. Rower hardtail. Opony zwykle daję jakieś semi-slick. Jeżdżę z plecakiem i w tym zestawieniu ważę ponad 100 kg.
      Jakie szprychy i nyple do tego? Interesują mnie niecieniowane, raczej 2 mm, mocne, trwałe. Nie mam ścisłego limitu cenowego, ale nie chcę kosmicznych cudów, radykalne zbijanie masy mnie nie interesuje. Ze 2 zł/szt. to realna cena za solidny zestaw? Zaplot na 3 krzyże?
      Dotychczas miałem szprychy, których zdjęcie załączam. Jestem zadowolony, nie pękały, koła się nie krzywiły, ale nie potrafię ich zidentyfikować. Wie ktoś - co to?