Skocz do zawartości
lederfox34

[lekka szosa dla kobiety] pod triatlon

Rekomendowane odpowiedzi

lederfox34
Napisano (edytowane)

Hej,

Szukam dla znajomej szosy sprowadzanej powiedzmy z 'wysp' do kwoty 900/1000 funtów. Nie widzę opcji konkurencji cena- jakość na nasz kraj. Rose za drogie Canyon podobnie. Jakie wymagania? właścicielka ma 165 cm wzrostu, lubi prędkość odpada typ endurance, preferuje też karbon nie aluminium, zamierza zamontować lemondkę więc musi być to dobra pozycja na zawody triatlonowe. Mieszka na terenach Lubelszczyzny, wschodnie 'rubieże' ;)

Podałam jej już kilka linków stron z UK typu https://www.evanscycles.com/bikes/road-bikes_c/carbon-frame_material i www.planetx.co.uk tylko ceny... 

ona znalazla za to coś co bierze pod uwagę

http://www.halfords.com/cycling/bikes/road-bikes/boardman-road-team-carbon-womens-bike-50-53-55-5cm-frames (rozmiar 48) 

czy coś jeszcze warto wrzucić ze stron do pomocy?

Coś się może szanownym kolegom i koleżankom obiło o oczy?

 

pozdrawiam :)

Edytowane przez lederfox34

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
itr

Nie wyszukam nic sensacyjnego, ale robiąc sobie dla żartu kilka startów w triatlonie mam takie obserwacje:

Bardzo dużo ludzi startuje oooo

dzięki temu jest dużo  rowerowych słabiaków, można nadrobić.

sam jestem beznadziejny na rowerze a tragiczny w wodzie a biegam jak Fasola( mały triatlon), zyski z roweru są jednak niczym w porównaniu do strat czasowych w wodzie.

Kobiety, z natury w triatlonie śliczne, są zawzięte, jest ich mniej i bardziej mogą ze sobą powalczyć. Trzeba im dać najlepszy sprzęt... Na Lubelszczyźnie pagóry są więc musi być też lekki.

Bywają kobiety cyborgi i takiej biologii i formie, że zazdrość 300 procent.

Pytanie dla kogo ma być ten rower, dla cyborga, kobiety konia, kolarki MTB, sakwiarki, biegaczki, pływaczki, czy delikatnej arystokratki sportu fitness.

Jeżeli dziewczyna jest już bardzo rowerowa, ma już i mtb i szosę i kilka lat pedałowania za nią to trzeba jej znaleźć maszynę totalnie startową,  liczy się pozycja i opory i nie ma co kombinować tylko trzeba dostać najbardziej aero  z kierownicą czasową.  Jak Bombowiec Niewidzialny Dla Radaru

Tylko obręcze dobrać dość niski profil, bo jak jest boczny wiatr to delikatna dziewczyna wyląduje np w rowie. Pozycja i niskie opory dają fantastyczny rezultat tym będzie lepiej jeśli w planach Iron Men

Ale jeśli to ma być rower taki wielofunkcyjny, trening wokół domu, wyjazdy na wakacje, do ciepłych krajów, na Langi i inne normalne zawody, to można zrezygnować z rodzaju Endurance, ale nie rezygnowałbym z miejsca na oponę 28 czy nawet 32...  Jazda na szerszych gumach da i komfort i poczucie bezpieczeństwa, a na zawody zawsze można założyć jakieś  ultralekkie 23mm. Gdzieś w peletonie wokół Bychawy właśnie przednia opona 28, mimo że mało wyścigowa była Panaceum na nerwowe towarzystwo i można było jechać blisko skrajni drogi, bez ryzyka ze strony innych zawodników, dokładnie tak samo jest gdy wokół jeżdżą samochody. Dlatego w zależności od planowanego używania tej szosówki namawiam do rozważenia pozostawienia miejsca na ciut szersze opony....

 

To tylko dla tego się zalogowałem... Bo kiedyś pod tą Bychawą rozjechałem zupełnie nowe koła ultralekkie na szytkach takie były dziury, że hamulce koło trzymały w ósemce, ale to dawno :) pewnie już załatali :)

Powodzenia...

ps na tri zawodach w Gdyni jedna dobra zawodniczka, taka młodziutka i drobna, miała śliczny rower, chyba z Planet X, był cały różowy,,,, rower musi się podobać !

 

 

  • +1 pomógł 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Piter233

Zobacz sobie ofertę Saroni/Jagu. W preorderze za taką kwotę były super maszyny, nie wiem czy można się dołączyć, dopytaj się u źródła, mają stronę na fejsie i www też, ale biedną.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
czarnaMAMBA

Jak ma być ładny to może jakiś LIV?
Nie siedzę w szosie i tri zupełnie, ale rowery wizualnie pierwsza klasa.

Współpracuję z tą marką i wiem, że zawsze można liczyć na dobrą cenę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
lederfox34
Napisano (edytowane)
13 godzin temu, itr napisał:

Jeżeli dziewczyna jest już bardzo rowerowa, ma już i mtb i szosę i kilka lat pedałowania za nią to trzeba jej znaleźć maszynę totalnie startową,  liczy się pozycja i opory i nie ma co kombinować tylko trzeba dostać najbardziej aero  z kierownicą czasową.  Jak Bombowiec Niewidzialny Dla Radaru

^_^ ciekawe, chyba nie, nie typ Marit... ale zapalona sportsmenka. Zdecydowanie lekkość, rama, osprzęt dobrze by było coś już z dobrej półki. 

12 godzin temu, Piter233 napisał:

Zobacz sobie ofertę Saroni/Jagu.

rzucałam okiem, niestety na oficjalnej stronie wyswietla mi się ze serwisują się.. ale rowery jak najbardziej, zdecydowanie większość zauważyłam na portalach z drugiej ręki.

9 godzin temu, czarnaMAMBA napisał:

Współpracuję z tą marką i wiem, że zawsze można liczyć na dobrą cenę.

tak wiem, pamietam test w gazecie szosy od nich :)

jedyne co znalazłam 'zjadliwe' to Tiagra na aluminium w cenie do 4tys (3800 bodajże) co mogło stanąc jako delikatna konkurencja dla opcji sprowadzanej. ewentualnie pod 4500/ 4900 na 105 Avail Sl1.2017. Też na alu.

 

póki co na innym temacie przypadkiem złapałam ktosia forumowego co kupił Planet X z misz maszem- Ultegra, Tiagra, Sram, Fsa korby, za 800 funtów.

Pytanie o koła Vision Fsa Team 30 comp, jak 'to' jezdzi?

-chociażby w porównaniu do kół na 'Mavic CXP-Elite 28/32 Hole z piastami formula'  od Boardmana z linku wyżej. 

Edytowane przez lederfox34

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
chudeusz09

Ten misz-masz ciągle wisi na stornie PXa. O kołach trochę czytałem, choć akurat o wersji disc, bo takie były w bajku, który u nich kupiłem. Generalnie jedyne na co narzekano to na wagę tych kółek, ale  zwykle oceniano je i tak wysoko jako solidne treningówki. 

P. S. Taka mała uwaga co do zakupów z PXa. O ile sam sklep jest raczej solidny, to już tego samego o DHL napisać nie można... Pierwsza paczka od nich dotarła z dużym poślizgiem, bo kurierowi nie chciało się do mnie jechać, a druga przesyłka (ta z rowerem) zwyczajnie zaginęła i nikt nie wie gdzie jest. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
lederfox34

o kurcze :huh:

jak antyreklama prawie. Czyli taka loteria z tą dosyłką? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
chudeusz09

Nie obwiniam sklepu w tym przypadku, tylko firmę kurierską. Pewnie znajdą się inni, którzy wiele razy z usług DHL korzystali i nie narzekają. Ja trafiłem jak trafiłem.... Ale sory za taki trochę offtop, bo to generalnie temat o rowerach a nie o kurierach ;).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
lederfox34

ależ skąd, donosiciel- dostarczyciel jest równie wazny. 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
czarnaMAMBA
8 godzin temu, lederfox34 napisał:

 

jedyne co znalazłam 'zjadliwe' to Tiagra na aluminium w cenie do 4tys (3800 bodajże) co mogło stanąc jako delikatna konkurencja dla opcji sprowadzanej. ewentualnie pod 4500/ 4900 na 105 Avail Sl1.2017. Też na alu.

 

 

No tak, nie zwróciłam uwagi na budżet. Ale wiesz, katalogowe ceny swoja drogą, a jak pójdziesz osobiście do sklepu to swoją :) tak, 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
chudeusz09

Tak informacyjnie tylko.... chwilkę to trwało, ale sprzęt dotarł cały i zdrowy ;).... Choć to ja musiałem szukać kuriera, a nie on mnie... 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
lederfox34
14 godzin temu, czarnaMAMBA napisał:

No tak, nie zwróciłam uwagi na budżet. Ale wiesz, katalogowe ceny swoja drogą, a jak pójdziesz osobiście do sklepu to swoją :) tak, 

a poczekaj poczekaj, póki co liderem? liderką jest... szosowo triatlonowy Liv Envie na pełnej Ultegrze ;) tylko ze nie PL bo to cena mimo pójścia na negocjacje astronomiczna. I powiem ze wart bo to najlepsza opcja (biorąc pod uwagę Boardmana, X Planet i Gianta)  Mimo że grubszej opony na przyszłość się nie wciśnie- jest moc, widać po co został stworzony. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
lederfox34
Napisano (edytowane)

Pytanie zasadnicze.. Co brać? :huh:

Geo rozmiaru XS i xxs dla 165cm wzrostu noga 78 i brany pod Lemondke więc muszą kąty ciała być zachowane 

Giant envie advance 1. http://www.liv-cycling.com/gb/envie-advanced-1

Dużo zależy czy będzie dany rozmiar :)

  

Edytowane przez lederfox34

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
lederfox34

Dodaje że nie było rozmiarów już... Temat odlozony do wiosny i nowe szukanie. 

Do zamknięcia :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
czarnaMAMBA
Napisano (edytowane)

Nie mogą ściągnąć?

Aaa teraz widzę, że to 2017.

Edytowane przez czarnaMAMBA

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
lederfox34

no niestety.. nawet tam biorąc przelicznik wynagrodzenia a sprzęt dostępny ludzie się wręcz rzucają na te promocje. (coś jak u nas i Koną <_<)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen
W dniu 3 stycznia 2018 o 17:29, lederfox34 napisał:

Hej,

Szukam dla znajomej szosy sprowadzanej powiedzmy z 'wysp' do kwoty 900/1000 funtów. Nie widzę opcji konkurencji cena- jakość na nasz kraj. Rose za drogie Canyon podobnie. Jakie wymagania? właścicielka ma 165 cm wzrostu, lubi prędkość odpada typ endurance, preferuje też karbon nie aluminium, zamierza zamontować lemondkę więc musi być to dobra pozycja na zawody triatlonowe. Mieszka na terenach Lubelszczyzny, wschodnie 'rubieże' ;)

Podałam jej już kilka linków stron z UK typu https://www.evanscycles.com/bikes/road-bikes_c/carbon-frame_material i www.planetx.co.uk tylko ceny... 

ona znalazla za to coś co bierze pod uwagę

http://www.halfords.com/cycling/bikes/road-bikes/boardman-road-team-carbon-womens-bike-50-53-55-5cm-frames (rozmiar 48) 

czy coś jeszcze warto wrzucić ze stron do pomocy?

Coś się może szanownym kolegom i koleżankom obiło o oczy?

 

pozdrawiam :)

https://www.rosebikes.pl/article/rose-carbon-sl-3000-compact-showroom-bike/aid:2703413 

https://www.rosebikes.pl/article/rose-xeon-crs-2000-new-bike-2668343/aid:2703810

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Huhu

Chłopie

Biorąc pod uwagę doświadczenia z moją żoną to kobieta pojedzie na wszystkim we w miarę odpowiednim rozmiarze co się jej podoba. Tym bardziej jak się zaweźmie w sobie (Moja żona debiutowała w tri na dystansie 1/2IM i na 3 miesiące przed startem złamała rękę w łokciu, na rowerze 70 km jechała ze zgiętym hakiem po kolizji).

I w ten sposób roweru bym szukał. Ładny (Ile ja się nasłuchałem, że mój ładniejszy) i dopasowany wielkościowo. Reszta ma drugorzędne znaczenie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
lederfox34

Paulsen:dzięki :)

mówiłam jej o waszych rowerach, jak dla mnie bez zarzutu. Przekażę linki i niech pilnuje tych swoich planów 

 

Co do odpowiedzi kolegi Huhu, cóż, gdyby były minusy to bym go chętnie przyznała za takie sformułowania ,lub dwuznacznie przyklasnela że może to dobrze - a może i nie - że ma takie doświadczenie odnośnie kobiet biorąc pod uwagę własną żonę.  

B)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Huhu

Przede wszystkim przepraszam za pomyłkę odnośnie płci.

A wracając do meritum.

Tu nie chodzi tylko moja żonę.

Znam trochę kobiet uprawiających triathlon. Praktycznie są zawzięte jak mało kto i mało która zwraca wielką uwagę na rower pod względem technicznym. Nawet te robiące czasy ok 5h w 1/2IM potrafią jeździć na kilkuletnich rowerach z dolnej półki.

Droga wyboru sprzętu przez kobiety jest bardzo dobra wg. mnie (mam wrażenie, że zostałem nieodpowiednio odebrany, że niby kobiety gorsze), bo tak naprawdę jakiego roweru za 4kzł się nie kupi to będzie jeździł podobnie szybko, w porównaniu do wytrenowania różnice będą marginalne. Więc nie ma co się za dużo zastanawiać tylko brać ładny w odpowiedniej wielkości. Waga w triathlonie też nie jest aż tak istotna bo jeździ się głównie po płaskim.

Na forum panuje dziwna tendencja do porównywania każdego możliwego sprzętu w kategoriach cena/osprzęt, a ten sam nie jeździ. Gdybym kupował rower żonie jeszcze raz, kazałbym bym jej samej wybrać rower i tylko sprawdził, czy to nie jakieś bezsensowne padło. Wybrałem jej rower w danym momencie w moim mniemaniu najlepszy z możliwych i się potem nasłuchałem. Tak samo sama kupowała sobie samochód.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
czarnaMAMBA

@Huhu100% prawdy piszesz.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Mihauok
      Przez Mihauok
      Sprzedam korbę Sram, model XX. Stan techniczny bdb, wizualnie gorzej. Działa, w pełni sprawna, tylko duża zębatka kwalifikuje się do wymiany. Dla forumowiczów suport pressfit gratis. 
      WIęcej info tutaj:
      https://www.olx.pl/oferta/korby-sram-xx-175-2x10-mtb-xc-karbon-enduro-CID767-IDuX47R.html
    • Mihauok
      Przez Mihauok
      Sprzedam rower, złożony na ramie karbonowej 17", lekki zwinny szybki. Wszystko na olxie opisane. 
      https://www.olx.pl/oferta/rower-mtb-xc-rozm-m-karbon-shimano-xt-slx-avid-xx-sram-ritchey-CID767-IDutv4P.html
    • CannodaleRider
      Przez CannodaleRider
      Witam,

      Chciałbym poprosić specjalistów o wycenę old schoolowego Cannondale'a F500 z roku 2007 w wersji CAAD 4.

      Wymienione w nim były hamulce v-brake na hydrauliczne, nowe pedały, nowe koła.

      Specyfikacja i dane techniczne poniżej:

      Rama = Cannondale Advanced CAAD 4 (17")

      Sztyca = Cannondale Expert

      Pedały = Accent

      Hamulce Hydrauliczne = Shimano Deore BR-615m

      Tarcze Hamulcowe (Przód/Tył)= RT-66 180mm/180mm

      Klamki Hamulcowe = Shimano Deore BL-615m

      Manetki = Shimano Deore XT

      Tylnia Przerzutka = Shimano Deore XT

      Przednia Przerzutka = Shimano Deore LX

      Kaseta = Shimano Deore 9s

      Korba = Shimano Deore (mega)

      Amortyzator = HeadShok Si SUPER

      Kierownica = DB T6 AL 2014

      Lampka = SolarStorm X2

      Licznik = SunDing

      Błotnik (przód/tył) = Oryginalny/TRA-DRY X3 SKS

      Siodełko = Specialized

      Opony = Bontrager Connection Trail (26x2.00)

      (Do ceny proszę podliczyć wszelkie akcesorie które na nim widnieją)
      Pivoty pozostałe z hamulców szczękowych już odkręcone

      Stan wizualny oceniam na 9/10

      Stan Techniczny oceniam na 10/10

      Rower w 2007 roku kosztował 7699zł.
       
       
      ZDJĘCIA: https://imgur.com/a/WddsjHK
       
      Z Góry dziękuję
    • Krolmx
      Przez Krolmx
      Witam, przymierzam się do kupna bianchi etanol, i chciałbym się dowiedzieć cokolwiek na ten rowerek, jak z tą wytrzymałością ramy, czy nadaje się do takich cykli mieszanych; jazda po płaskim terenie,  wypad raz na jakiś dłuższy czas w góry itp?
      Bardzo proszę o pomoc. 
    • panpromek
      Przez panpromek
      Serwus.
      Nie wiem czy w dobrym dziale umieściłem pytanie, ale spróbuję.
      Niedawno złożyłem rower na ramie Octane One Kode. Jest to stalówka ze zintegrowanym zaciskiem sztycy podsiodłowej. Wygląda to tak. Czy taki rodzaj zacisku nadaje się do sztycy karbonowej ? Przyznam szczerze, że muszę dość mocno skręcać śrubę, aby sztyca (aluminiowa) nie zjeżdżała w dół. Liczę na Waszą wiedzę i dobre rady
×