Skocz do zawartości
Rav9319

[Amortyzator/Damper] Serwis, jakie uszczelki oraz olej

Rekomendowane odpowiedzi

Rav9319

Witam.

 

Poszukuje informacji na temat swojego amortyzatora oraz dampera, ktore posiadam i chcialbym je wkrotce serwisowac, ale nie mam pojecia jakie uszczelki kupic, jaki olej i rzecz jasna, ile tego oleju do danego amortyzatora. W wiekszosci serwisow odmawiaja ze wzgledu na brak instrukcji obslugi :D

 

-Amortyzator Fox 34 Talas 130-160 FIT CTD Factory Kashima  (2014)

 

-Damper Fox Float CTD DPS BV 200x57 Factory Kashima

 

To wszystko co mam na temat amortyzatorow. Na wiecej nie liczcie, bo to informacje z aukcji na ktorych je kupilem.

Licze na Wasza pomoc forumowicze !!!

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
barbapapa11

To może lepiej odeślij je do autoryzowanego serwisu np. cult-bikes. To topowa półka, więc jeżeli nie masz żadnego doświadczenia w serwisowaniu innych amorków to możesz mieć problemy, szczególnie z pełnym serwisem dampera.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Rav9319

Serwis dampera nie jest trudny z tego co widzialem, ale serwis amortyzatora owszem, lecz chcialbym sie czegos nauczyc i w szczegolnosci nie isc caly czas na latwizne, dlatego zaczynam od zgromadzenia danych na temat jakie uszczelki i jaki olej do amortyzatora i dampera. Co prawda nie mam zamiaru robic tego samemu a pod okiem kogos kto ma o tym pojecie. Prosze o wyrozumialosc i pomoc w znalezieniu takowych informacji. Dziekuje

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
rkopec16

chcesz zrobić podstawowy przegląd czy pełny ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Rav9319

Raczej pelny bo nie wiem kiedy byl robiony.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
maczet190399

Pełny serwis dampera to życzę powodzenia bez doświadczenia. Sporo małych uszczelek, podkładek itp, odwrotnie założysz i będzie już problem. Lepiej oddaj do serwisu. Wichu, Spider (mniej polecany) oraz Expert Rowerowy. Po mimo informacji o zamknięciu na stronie próbuj telefon. Naprawdę warto.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
durnykot

Do pełnego serwisu tłumika potrzeby jest azot, pompka wysokiego ciśnienia, uchwyt do trzpieni, zestaw uszczelek do komory olejowej, olej plus wiedza o głębokości osadzenia tłoka IFP ( tak z grubsza rzecz biorąc).

Serwis amorka to także komplet uszczelek łącznie z uszczelkami kurzowymi, dwa rodzaje oleju,narzędzia

https://www.ridefox.com/help.php?m=bike&id=218

 

IMO przy tej klasie sprzętu ogranicz się do małego serwisu, a pełny serwis zleć fachowcom ( do nich nie zaliczamy Cult-Bikes)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Rav9319

Kogo moge zaliczyc do fachowcow? Potrzebuje namiar na naprawde rzetelnych fachowcow.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • kuba0220
      Przez kuba0220
      Witam, pacjent to Marzocchi Bomber 55 TST2 z 2011 roku, wszystko było okej do pewnego czasu, ze 160mm skoku, działa połowa, co może być przyczyną? Opłaca się naprawiać? Serwis czy są jakieś domowe sposoby? 
    • MateuszBoxxer
      Przez MateuszBoxxer
      Cześć mam zamiar składać rower na ramie Dartmoor Hornet 4X. Rama ma sugerowany skok amortyzatora od 80 do 130mm. Czy będzie problem gdy włożę większy skok np 150, 160mm?
    • gtadwatrzy
      Przez gtadwatrzy
      Czy ten amortyzator na coś się jeszcze nada? Po wstawieniu nowych sprężyn
    • gtadwatrzy
      Przez gtadwatrzy
      Jaki byście polecili amortyzator do roweru Merida cross 5-v do 200zł najlepiej jakby był nie sprężynowy
    • Tabor
      Przez Tabor
      Witam przychodzę do was z pytaniem dostałem od wujka rower stary dh wszystko ładnie ale przedni amortyzator Czyli Hili Works (nie ma napisane dokładnej nazwy) nie działa jest twardy jedyne wejdzie 5cm  do lagów i trzeba go ręcznie wyjąć i czy da się to naprawić lub serwisować. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookies. Możesz dowiedzieć się więcej tutaj: Polityka prywatności, Regulamin.