Skocz do zawartości

[do 4500]Rower MTB XC bądź enduro

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.
Tak słowem wstępu. Jestem amatorem w dziedzinie rowerów, jednak z zapałem by zostać kimś więcej. W aktualnej chwili mniej więcej znam się co jest lepsze od czego ale jeżeli miałbym porównać jakąś część z tego samego rodzaju to wiadomo...
Kiedyś jeździłem na rowerze MTB, będąc jeszcze w wieku podstawowo/gimnazjalnym. gdzie na jego ramie pisała bodajże nazwa firmy niemieckiej Condor. Po pewnym czasie mój brat go usprawniał i fajnie mi się nim jeździło. Ale żyjemy w Polsce i ktoś go ukradł. Mniejsza o to w jakich okolicznościach. Ale ten rower wzbudził we mnie miłość do tego sportu. Przez lata korciło mnie by wreszcie zacząć się tym interesować jednak zawsze było coś co przeszkadzało. Myślę, że teraz, wreszcie nadszedł ten czas. Liczę, że pomożecie mi w doborze jak najlepszego roweru dla mnie.

Poczytałem dosyć dużo na Waszym forum o rowerach, typach i innych sprawach/rzeczach. Ale, no właśnie, dalej nie jestem zdecydowany do końca jaki rower chciałbym kupić. Budżet jest podany do 4500 zł, jednakże jeżeli będziecie uważać, że rower za 2500 zł będzie dla mnie lepszy niżeli taki za 5000 zł (to jest już górna granica do której wolałbym się jednak nie zblizać z uwagi na żonę) to nie ma problemu. Mój styl jest chyba bardziej sportowy, preferuje bardziej pochyłą sylwetke i stanie na pedałach ale przy lżejszych trasach jak droga to wole sobie posiedzieć czasami. Teren w jaki będę się udawać to przeważnie będzie dojazd do pracy o ile zmienię ją, gdzie możliwość przechowania roweru nie będzie problemem. Drugi typ terenu w jaki będę jeździł to głównie lasy o różnym podłożu i jego pochyłości i wybojach. Lubię przy takich trasach pojechać ostro i poszaleć.