Skocz do zawartości

[1000-1400] mtb kellys salamander 2009/ rockrider 5,3/ merida matts 20-v 2013r który wybrać?

karix1

Który wybrać?  

1. 1. który z niżej wymienionych jest najlepszy, który wybralibyście?

• kellys salamander xt deore z 2009 używany
      0
    • rockrider 5,3 z 2013 r.
      0
    • merida matts 20-v z 2013r.
      0
    • merida matts tfs 100-v z 2013r.
      0

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam ok 185 cm wzrostu waga ok 75 kg,  znalazłem takie ogłoszenia:
-http://tablica.pl/oferta/rockrider-5-3-CID767-ID5BH8r.html#7fbc9af924

-http://tablica.pl/oferta/rower-kellys-xt-deore-lublin-CID767-ID5sxHZ.html#8e0dd0f047

-w sklepie stacjonarnym merida matts 20-v 2013

nie znam się za bardzo na rowerach, tym całym osprzęcie. Chciałbym kupić dobry rower żeby nie trzeba było w niego dodatkowo inwestować w przypadku używanych rowerów  ale za niewygórowaną cenę.  Nie mam dużych wymagań, wiem że za tą cenę to trudno coś wybrać bo wszystkie mają zbliżone parametry.

Z wymienionych tylko  meridę testowałem i nawet spodobała mi się, z jednej strony nowy w cenie  ok 1300zł to nie będzie miał dobrego osprzętu (ale to w porównaniu z wyższą półką), z drugiej  to w razie czego są 2 lata gwarancji i pewnie darmowy serwis.  

Gdybym wybrał używany to może coś trzeba będzie naprawiać, a nie chciałbym dodatkowych kosztów. Rowerem jeżdżę głównie po lesie i różnych nieutwardzonych drogach ale i trochę po asfalcie, nie katuję  że miałby mi się szybko zużyć.

Co sądzicie o nich? macie jakieś woje propozycje w tym przedziale cenowym?

Napisano