Najtron Napisano 25 Marca 2014 Napisano 25 Marca 2014 Witam wszystkich serdecznie - to mój pierwszy post na forum, mimo, że wcześniej czasami tu zaglądałem/czytałem. Chciałbym prosić o poradę w doborze opony na tylnie koło. Do tej pory jeździłem na fabrycznych w Unibike Evolution Rapid Rob - co do właściwiości jezdnych tragedii nie było, ale zawsze może być lepiej. Niestety po 2,5k km tylnia wyłysiała kompletnie Poszukiwana charakterystyka: - zróżnicowany teren -> asfalt, szutry, lekkie piaski, błoto, wszystko co może trafić w Kampinosie, poprzednie bardzo słabo radziły sobie w miękkim śniegu, fajnie jakby nowa pozwalała na jazdę na wprost bez ciągłego pilnowania, żeby mnie tył nie wyprzedził. - spore obciążenie: 100kg, do sporadycznie dodatkowo sakwy, około 10-20kg - wolniejsze wycieranie samej opony - zachowanie dotychczasowej niezawodności - zero kapci jak dotąd - cena im niższa tym lepsza, do około 100-120 mogę wydać, na razie planuje wymienić tylko 1 oponę Po dotychczasowych poszukiwaniach myślałem nad Geax Saguaro 26x2,2(drut/zwijana?), ew. Schwalbe Smart Sam Przed zakupem wolałbym się jeszcze doradzić, czy poradzą sobie one bezprzebiciowo przy mojej wadze, czy powinienem poszukać czegoś innego? Z góry dziękuję za wszystkie rady.
jasinski21444 Napisano 25 Marca 2014 Napisano 25 Marca 2014 Bierz Saguaro 2.2 , dobra oponka wolnościerająca się (9000km i jeszcze połowa bieżnika, daje rade dopóki nie ma błota po ośki . Obecnie zajeżdzam trzecią taką gume i nie mam na co narzekać
Najtron Napisano 25 Marca 2014 Autor Napisano 25 Marca 2014 Czy różnica między wersjami drutowaną i zwijaną to niecałe 200g różnicy w wadze, czy ma jakies inne właściwości? Cena jest prawie dwukrotnie wyższa (ok 55pln - min. 110pln) Edit: Zacząłem w swoim szaleństwie rozważać wersję tnt, niewiele większą od zwijanej.. tylko nie wiem, czy one są kompatybilne z moją obręczą - Mach 1 Neo Disc. Niestety w tym wypadku doszedł by też prawdopodobnie koszt wentyla :/
jasinski21444 Napisano 25 Marca 2014 Napisano 25 Marca 2014 Różnica jest jedynie we wadze . Są tak samo wytrzymałe i są tak samo przyczepne .
Najtron Napisano 25 Marca 2014 Autor Napisano 25 Marca 2014 Dzięki za odp. Przekonałeś mnie do tych Geaxów. Zakupiłem 2,2 drutowaną na tył, szybka jazda sprawdzająca, na razie po mokrym asfalcie i.... przy Rapid Robach to istne demony szybkości (lub cały czas z wiatrem jechałem), nie mogę się doczekać testów w lesie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.