Skocz do zawartości

[linki i pancerze] Co potrzeba


dawid1110

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Planuje przerobic w moim rowerze przednia przerzutke i system jej sterowania na uklad zamkniety, Tylko wogole nie mam pomyslu jak przewlec pancerz przez przeplot linki w ramie. Poczytalem na necie ale nadal nie kapuje jak to zrobic. Ktos mi wytlumaczy co potrzebuje i tak dalej ?

Chce to zrobic jak najnizszym kosztem

  • 2 miesiące temu...
Napisano

Jedna pociągnięcie pancerza po całości będzie na dłuższa metę pewniejsze. Eliminujesz w ten sposób zakończenia pancerzy, które z czasem ulegają deformacji i skutkują dodatkowym tarciem. Nie zawsze ten objaw występuje, to zależy od klasy pancerza, materiału zakończeń oraz umiejscowienia przelotek w ramie. 

Napisano

Dlatego najlepiej małą wkrętarką i wiertełko 6mm. Też przewierciłem, ale dlatego że miałem gripshifty i po jakimś czasie czuć było zwiększone opory. Teraz mam pełny pancerz po całej długości i działa to długo. No i przy wymianie potrzeba przyciąć tylko jeden odcinek i tyle. Nie trzeba się bawić w jakieś pierdoły z końcówkami.

 

 

Napisano

Kto z Was jeździ na pełnych pancerzach ? Jak Wam się to sprawdza ?

Założyłem swego czasu do hamulca tylnego, ale zrobił się miękki i wróciłem do dzielonego.

Napisano

Ja mam seryjnie w rowerze pełne pancerze i działa to dobrze. Ważne jest takie prowadzenie, by nie robić wielu gięć. Możliwie jak najkrócej i jak najbardziej w linii prostej. Wtedy nie ma miękkiego działania.

Napisano

Kto z Was jeździ na pełnych pancerzach ? Jak Wam się to sprawdza ?

Założyłem swego czasu do hamulca tylnego, ale zrobił się miękki i wróciłem do dzielonego.

 

Ja tak jeżdżę od lat i sprawdza się znakomicie. Jednak moja uwaga dotyczy tylko pancerzy przerzutek, gdyż od 13 lat stosuję hydrauliczne hamulce tarczowe i nie pamiętam już, czy przy V-brakeach miałem pełne pancerze czy nie :)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...