Skocz do zawartości

[Rower] Kands Maestro 2013 - test etapowany


Rekomendowane odpowiedzi

cholera a ja caly czas czekam na ten nowy model zeby go zobaczyc a i tak chyba wezme 2013 ze wzgledu na full alivio. moze lepiej nie czekac i od rau zamowic poki jeszcze sa...

 

Myślisz ze mogą włożyć coś gorszego?

 

 

Wysłane z iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszły już chyba Kands 1300 i Lazaro Integral 2014, zmiany będą pewnie takie, jak tam widać.

 

Zmiana rurek z Zoom na UNO, inne chwyty, inne szprychy, manetki alivio > acera. Wszystko można pooglądać na Allegro.

 

Nie znam sie... To zmiany na gorsze? :-)

 

 

Wysłane z iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy od preferencji. Najważniejsze: To nie są duże zmiany :)

 

Manetka spadła z klasy 4 na 3 to nadal bardzo dobrze jak w tej klasie sprzętu.

 

A sztyca siodełka,mostek i kierownica wyglądają bardziej sportowo i potencjalnie może są trochę bardziej wytrzymałe.

 

Tu są zbliżenia na te nowości:

 

http://allegro.pl/2014-king-of-the-road-lazaro-integral-na-alivio-i4073057841.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy od preferencji. Najważniejsze: To nie są duże zmiany :)

 

Manetka spadła z klasy 4 na 3 to nadal bardzo dobrze jak w tej klasie sprzętu.

 

A sztyca siodełka,mostek i kierownica wyglądają bardziej sportowo i potencjalnie może są trochę bardziej wytrzymałe.

 

Tu są zbliżenia na te nowości:

 

http://allegro.pl/2014-king-of-the-road-lazaro-integral-na-alivio-i4073057841.html

 

Dziękuje za pomoc:-)

 

Czyli bardziej zmiany na plus... . Miło gdyby ktoś jeszcze wypowiedział sie na ten temat. Bardzo juz bym chciał mieć ten rower :-)

 

Pozdrawiam,

Tomek

 

 

Wysłane z iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze tylko nie wiadomo jaką będzie cena Kandsa. Jakie będą różnice między Kands a Lazaro modele 2014? Bo cenowo chyba Lazaro korzystniej wypada.

 

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka

 

Edytowane przez dedkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lazaro a potem inne klony typu keller czy scud zawsze byly tansze od kandsa. chlopaki, nie ma co czekac na modele a la 2014, jesli te z zeszlego roku wielkoscia ramy wam pasuja to kupujcie je i kilometry nabijajcie. ja tam jazde uskuteczniam caly rok na modelu z 2011 roku i jest ok, pomimo ze mam tourneya z przodu. 

 

 

pohwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PiotrowskiGD

To zależy od preferencji. Najważniejsze: To nie są duże zmiany :)

 

Manetka spadła z klasy 4 na 3 to nadal bardzo dobrze jak w tej klasie sprzętu.

 

A sztyca siodełka,mostek i kierownica wyglądają bardziej sportowo i potencjalnie może są trochę bardziej wytrzymałe.

 

Tu są zbliżenia na te nowości:

 

http://allegro.pl/2014-king-of-the-road-lazaro-integral-na-alivio-i4073057841.html

 

 

Dla mnie sprawa prosta. zmienili gripy. zmienili szprychy na czarne, uwstecznili klamkomanetki z Alivio na gorsze ACERA i...podniesli cenę o 100 pln.

Rok temu Lazaro Integral kosztował 1049 a z blokadą amortyzatora 1099.

 

A w 2012 kosztował 899....polityka "producentów...stój....montażystów rowerów to jakaś paranoja. Dla mnie przykładem koronnym MEGA marży to MERIDA, nie dość że MERIDY są brzydkie, to ceny są ....bez  komentarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

To zależy od preferencji. Najważniejsze: To nie są duże zmiany :)

 

Manetka spadła z klasy 4 na 3 to nadal bardzo dobrze jak w tej klasie sprzętu.

 

A sztyca siodełka,mostek i kierownica wyglądają bardziej sportowo i potencjalnie może są trochę bardziej wytrzymałe.

 

Tu są zbliżenia na te nowości:

 

http://allegro.pl/2014-king-of-the-road-lazaro-integral-na-alivio-i4073057841.html

 

 

 

Dla mnie sprawa prosta. zmienili gripy. zmienili szprychy na czarne, uwstecznili klamkomanetki z Alivio na gorsze ACERA i...podniesli cenę o 100 pln.

Rok temu Lazaro Integral kosztował 1049 a z blokadą amortyzatora 1099.

 

A w 2012 kosztował 899....polityka "producentów...stój....montażystów rowerów to jakaś paranoja. Dla mnie przykładem koronnym MEGA marży to MERIDA, nie dość że MERIDY są brzydkie, to ceny są ....bez komentarza.

Czy warto zatem Twoim zdaniem dopłacać tą 100 do nowego modelu Kands Maestro?

 

Pozdrawiam

 

 

Wysłane z iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PiotrowskiGD

 

 

 

To zależy od preferencji. Najważniejsze: To nie są duże zmiany :)

 

Manetka spadła z klasy 4 na 3 to nadal bardzo dobrze jak w tej klasie sprzętu.

 

A sztyca siodełka,mostek i kierownica wyglądają bardziej sportowo i potencjalnie może są trochę bardziej wytrzymałe.

 

Tu są zbliżenia na te nowości:

 

http://allegro.pl/2014-king-of-the-road-lazaro-integral-na-alivio-i4073057841.html

 

 

Dla mnie sprawa prosta. zmienili gripy. zmienili szprychy na czarne, uwstecznili klamkomanetki z Alivio na gorsze ACERA i...podniesli cenę o 100 pln.

Rok temu Lazaro Integral kosztował 1049 a z blokadą amortyzatora 1099.

 

A w 2012 kosztował 899....polityka "producentów...stój....montażystów rowerów to jakaś paranoja. Dla mnie przykładem koronnym MEGA marży to MERIDA, nie dość że MERIDY są brzydkie, to ceny są ....bez komentarza.

 

Czy warto zatem Twoim zdaniem dopłacać tą 100 do nowego modelu Kands Maestro?

 

Pozdrawiam

 

 

Wysłane z iPhone przez Tapatalk

 

 

 

Moim zdaniem...?? A zobacz o jakim na razie rowerze na 2014 napisałem. O Lazaro integral v3 jaki został podany wcześniej w linku do aukcji allegro przez @Tadeus.

 

To tylko wolne wnioski bo Kands Maestro na 2014 jeszcze się nie wyprodukował w ani jednej sztuce. Z tego co mi się wydaje - to tylko moja opinia - modeli z 2013 mają jeszcze tyle w magazynach różnych partnerów handlowych, ze jeszcze kombinują z tym co zrobić.

 

Model 2014 lepiej wygląda względem 2013. ale ma gorsze klamkomanetki. czyli poszli w kierunku wizualizacji kosztem nieco "gorszych" klamkomanetek. Przypominam Alivio to klasa wyższa niż ACERA - a te właśnie mają się znaleźć w modelu 2014.

Czemu tak się dzieje?

 

Odpowiedź prosta. Alivio nie robi już napędu na 8 rzędowe kasety, a na 9-cio. Skończyły im się zapasy tych ALIVIO jakie zakupili 1-2 lata temu.

Stąd prawdopodobnie chęć poprawi wizualizacji, poprzez ładniejsze gripy czy ładniejsze malowanie itp..

Zmiana klamkomanetek na 9-cio rzędowe pociągałaby za sobą zmiane kasety na inną i innego łańcucha. Bo same klamkomanetki ALIVIO choć zdecydowanie lepsze od gorszej klasowo ACERA - to w zakupach dla producentów sa one w różnicach sięgających może 3-5 złotych.

 

Problem leży w dostępności całej grupy Alivio. choć sam producent Kands też nieco "oszukuje" mówiąc o pełnej grupie ALIVIO. Korba 311 jest z grupy Acera, podobnie jak kaseta.

 

nie mniej Kands jest tu najbardziej "uczciwy". Bo wielu producentów wkłada np, tylko tylna przerzutkę ALIVIO i reklamuje ze jest na ALIVIO - nie precyzując, że jest jeszcze przednia przerzutka, klamkomanetki, mechanizm korbowy, wkład suportu, piasty kół, kaseta, łańcuch. Dopiero te wszystkie komponenty razem w jednej grupie dają legitymację do reklamowania się jako PEŁNA GRUPA....

 

A wracając do KANDSA - na razie jest to owiane jakąś mgłą tajemnicy...co to będzie z modelem 2014.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PiotrowskiGD

 

Myślę podobnie jak PiotrowskiGD, a co mozna powiedzieć o rocznikach 2014? jak się ukarzą, ale wygląda na to, że te rowery niedługo cenami dogonią konkurencję :)

 

 

 

jak rowery Kands mają doganiać cenowo konkurencje to wiadomo...KANDS umrze śmiercią naturalną. Siłą Kands jest lepszy osprzęt za mniejszą cenę. Jak to się wyrówna to kands ze swoją sprzedażą "tylko w sieci". przestanie działać. każdy kupi w sklepie.

 

 

A co bardziej polecacie kupować w tym momencie Kands z 2013 czy Lazaro z 2014?

 

Moim zdaniem chyba Kands Maestro 2013. Jednakże w magazynach sa tylko te najbrzydsze - czyli czarne z zielonymi malowaniami.

Mi osobiście najbardziej podoba się biały - patrzcie profil np. Piehursona. Wygląda jak prawdziwy rower markowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@

Wiesz jako właściciel Kandsa czarnego z ZIELONYMI wstawkami najchętniej bym ci spuścił teraz bęcki :D

Na przyszłość pisz że twoim zdaniem dany kolor się nie podoba. Dla mnie czarny + zielony oraz czarny + pomarańczowy są seksi.

De gustibus non est disputandum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PiotrowskiGD

@

Wiesz jako właściciel Kandsa czarnego z ZIELONYMI wstawkami najchętniej bym ci spuścił teraz bęcki :D

Na przyszłość pisz że twoim zdaniem dany kolor się nie podoba. Dla mnie czarny + zielony oraz czarny + pomarańczowy są seksi.

De gustibus non est disputandum.

 

 

...że co kolego....?? Chcesz mi spuścić "bęcki"...OK, bardzo prosze - o ile dasz radę to zapraszam do gościnnego Gdańska.

Na przyszłość nie pisz w ten sposób, bo takie groźby podlegają pod konkretne paragrafy.

 

A tak nawiasem, nie bez powodu czarne z zielonym zalegają....i są tylko takie dostępne.

 

Coś w tym jest że większości klientów podobały się właśnie nie te, które są w/g ciebie sexi... :bye2:

Edytowane przez PiotrowskiGD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@

Kolego wrzuć sobie na luz bo swą "groźbę" okrasiłem odpowiednim emotikonem. Jeszcze raz go zaprezentuję - o proszę :D Jakbyś chciał zawiadomić organy ścigania o takowej pogróżce to stróże prawa mieliby pełne gacie... ze śmiechu.

Co do koloru zielonego i jego zalegania - są różne gusty i guściki, do mnie i podejrzewam wielu innych ten kolor przemawia, do ciebie nie przemawia i tyle.

Napisałeś że "zielone najbrzydsze" a ja ci mówię że najbrzydsze dla ciebie :P Dla mnie boskie :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

To tylko wolne wnioski bo Kands Maestro na 2014 jeszcze się nie wyprodukował w ani jednej sztuce. Z tego co mi się wydaje - to tylko moja opinia - modeli z 2013 mają jeszcze tyle w magazynach różnych partnerów handlowych, ze jeszcze kombinują z tym co zrobić.

Kands na 2014 rok może jeszcze nie sprzedał się w ani jednej sztuce, ale wyprodukowany to jest już raczej od dłuższego czasu.

Rowery na dany rok zaczynają być produkowane 1,5 roku - 2 lata przed wejściem na rynek w określonym roczniku.

Cykl produkcyjny to około 2 lata. 


Korzystając z mocy wytwórczych azjatyckich producentów trzeba zaplanować wszystko z bardzo dużym wyprzedzeniem - nie tylko ze względu na własne plany biznesowe ale też możliwości produkcyjne firm wykonujących ramy, komponenty itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PiotrowskiGD

@

Kolego wrzuć sobie na luz bo swą "groźbę" okrasiłem odpowiednim emotikonem. Jeszcze raz go zaprezentuję - o proszę :D Jakbyś chciał zawiadomić organy ścigania o takowej pogróżce to stróże prawa mieliby pełne gacie... ze śmiechu.

 

Kolego @bikerlight - ty raczej wrzuć na luz, bo sam uważasz, że robisz świetne żarty, ale inni to tylko poważnie...

Zaproszenie do Gdańska aktualne - zapraszam. Chętnie zobaczę jaki z ciebie kozak :bye2:

 

Kands na 2014 rok może jeszcze nie sprzedał się w ani jednej sztuce, ale wyprodukowany to jest już raczej od dłuższego czasu.

Rowery na dany rok zaczynają być produkowane 1,5 roku - 2 lata przed wejściem na rynek w określonym roczniku.

Cykl produkcyjny to około 2 lata. 

Korzystając z mocy wytwórczych azjatyckich producentów trzeba zaplanować wszystko z bardzo dużym wyprzedzeniem - nie tylko ze względu na własne plany biznesowe ale też możliwości produkcyjne firm wykonujących ramy, komponenty itd.

@tobo - to o czym piszesz to się tyczy dużych producentów z działami inżynieryjnymi, dzialami marketingu itp dzialami korporacyjnymi.

Z całym szacunkiem dla Kandsa Maestro (w innym dziale namawiam do zakupu grupowego ), ale produkt jest dobry bo ma dobrą cenę nie nadwyrężoną owymi dodatkowymi działami rozwoju, które planują całą kampanię sprzedażową.

Kands (TransRower) to raczej rzemieślnicza manufaktura, bo nawet termin zakład produkcyjny to aż nadto - gdzie indziej masz wyjaśnienia, ktoś osobiście zdawał relację z wizyty u producenta.

Ale właśnie stąd ta cena, ponadto nie ma normalnego kanału dystrtybucji tyylko zakup przez internet - dla obniżenia jeszcze ceny. Stąd cena roweru, który w sklepie stoi za 1.999,99

 

mi najbardziej podokands-energy-1300-v-breake-2013.jpgba sie matowa rama od kandsa, co prawda od E1300 ale i tak jest w cipeczke. jak to mowia tu, we wroclawskich silowniach niewodnych. 

 

 

@Zbyszek....tys pikny, jak mawiają starsi Górole.

 

Ale jak widzę Kandsa @Piehursona, to po prosttu wiem że to najładniejsza kolorystyka.

Ten biały Kands po prostu pachnie jak rower iście markowy.

Sami zobaczcie galerię naszego kolegi forumowego: http://www.forumrowerowe.org/garage/vehicle/3460-kands-maestro/?tab=images

 

Zapraszam jednocześnie do zapoznania się z tym tematem: http://www.forumrowerowe.org/topic/156063-zakup-grupowy-kands-meastro-lazaro-integrall-kross-seto-inne/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@

Ty kolego coś spięty jesteś strasznie - moja rada bądź jak agrafka i rozepnij się :teehee: Zaproszenie do Gdańska fajna rzecz, ale zawsze możesz przyjechać do mnie do Puław -  w pobliżu Nałęczów - sławne uzdrowisko więc w razie czego podkurujesz się :D

Sugeruję przede wszystkim mniejszą ostrość w ocenie welocypedów innych kolegów, tym bardziej że już się przekonałeś że poszczególne kolory mają swoich fanów.

 

Rower kolegi fajny, sam dałem piątaka bo zrobił fotki dokumentujące rozwój bajka, chętnie bym zobaczył jeszcze jak wygląda Majster z mostkiem o niewielkim wzniosie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...