Skocz do zawartości

[do 3000 do lasu] MTB firmy cube

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam !

jestem początkującym i proszę o pomoc w wyborze roweru. rok temu kupiłem rower GIANT rewel street 5 ale nie spełnił moich oczekiwań wiec kupuje nowy :D Mój budżet to cena do 3000 zł. rodzaj roweru MTB/dirt

wymagania to hamulce tarczowe hydrauliki ,widelec ok 100 mm skoku i w miare solidna rama .

rower bedzie przeznaczony glownie do lasu czasem da dirt i hopki ////

szukałem już długi czas i wpadłem na ten model :

http://sklep.sportprofit.pl/pl/p/Cube-ANALOG-blue-n-white-2013/2948

rower ten fajnie wygląda ale dziwny w nim jest mostek ponieważ wygląda dość słabo jak na górski teren

czy CUBE jest dobrą firmą ??

kupić ten model lub inny czy lepiej opłaca się złożyć rower od podstaw ?? jak jest z jakością części w tym modelu ??

p.s. mój wzrost to ok 183 cm a waga to 60 kilka kg ,wcześniejszy giant był trochę mały (rama rozmiaru S) choć w miarę wygodny więc jak dobrać rozmiar ramy ??

Mile widziane propozycje innych modeli :D

Z góry dziękuje za pomoc .

Napisano

Taki rower nie istnieje. XC to XC, a dirt to dirt. Nie da się tego połączyć.

heheh wiem ze taki nie istnieje i nie chcę konkretnie jezdzić po dirtach ale chodzi o to zeby dobrze radził sobie na niedużych hopkach :D

ogólnie potrzebuje w miare wszechtronnego roweru ktory nie bedzie awaryny i sprawdzi sie na amatorskich torach rowerowych

Napisano

czy CUBE jest dobrą firmą ??

Cube to dobra solidna niemiecka firma. Ma dobry stosunek jakości do ceny. Kupując Cube nie płacisz za firmę tak jak ma to miejsce w takich firmach jak Trek czy Giant.

Oczywiście Giant i Trek także robią świetne rowery.

Napisano

No Cube to jest dość dobra marka składa rowery na dobrym osprzęcie. Jak bym kupywał w tym przedziale cenowym to albo z nowych zwrócił bym uwage na krossy i kubusie a jak nie to używki bo można dobre wyrwać

Napisano