Magdallena Napisano 1 Lutego 2013 Napisano 1 Lutego 2013 Witam, Nie znam się zbyt bardzo na rowerach dlatego prosiłabym o pomoc. Szukam roweru do codziennego poruszania się po mieście i okazjonalnie na wypad za miasto (35 km asfaltówka, krótki odcinek lasem np. Władysławowo-Hel) Jak dotąd używałam górala ale od kiedy mi go ukradli szukam czegoś nowego. Prosiłabym o poradę czy kupować miejski czy może coś na dłuższe dystanse? Szukam czegoś w miarę uniwersalnego do ceny ok 700 zł. Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź.
artex232 Napisano 1 Lutego 2013 Napisano 1 Lutego 2013 http://allegro.pl/exte-cross-racer-s-sport-efektowny-trekking-i2989532313.html
mansua Napisano 1 Lutego 2013 Napisano 1 Lutego 2013 Rower może być używany ?? Podaj swoje wymiary (wzrost i dlugość nogi) to bedzie można jakiś konkret podrzucić. Zdecydowanie fajniejszy bedzie rower w typie Crossowym, chyba że zależy ci na jakimś bagażniku i błotnikach.
krism4a1 Napisano 1 Lutego 2013 Napisano 1 Lutego 2013 Moja żona jeździ crossem Lazaro integral, ze sztywnym widelcem są w granicach twojej ceny.
Piotrek111 Napisano 1 Lutego 2013 Napisano 1 Lutego 2013 EXTE CROSS RACER S SPORT !!! EFEKTOWNY TREKKING !! (2989532313) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Dość duża rama - 21". Jak pisze mansua musimy znać Twoje wymiary tj. długość nogi oraz wzrost.
Magdallena Napisano 3 Lutego 2013 Autor Napisano 3 Lutego 2013 Dość duża rama - 21". Jak pisze mansua musimy znać Twoje wymiary tj. długość nogi oraz wzrost. Dziękuję za odpowiedzi! Na ten moment nie szukam dokładnego modelu tylko raczej pytam jaki typ roweru byłby najlepszy do moich potrzeb. Czyli mam się zastanawiać nad crossami, tak?