Skocz do zawartości

bob555

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    278
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika bob555

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka

Ostatnio zdobyte

68

Reputacja

  1. Zacisk sprężynowy bagażnika Bontrager MIK - Trek Bikes (PL) Trek-Diamant MIK Rear Rack - Trek Bikes (PL) Racktime Polo Rear Rack - Trek Bikes (PL) Racktime Polo Snapit Rear Rack with Spring Clip - Trek Bikes (PL)
  2. Ja płaciłem po 23 za czujnik.
  3. Miałem Magene 606 przez chwilę i zwróciłem. Soft mocno niedorobiony. Zmieniłem na IGPsport200. 200 moim zdaniem stabilniej podawał prędkość bez czujnika prędkości. W magene 606 jadąc 25 prędkość skacze od 19 do 25. Poza tym aplikacja mocno niedorobiona. Obecnie mam czujnik prędkości i kadencji, ale wydaje mi się że akurat ten model bez czujnika prędkości całkiem sprawnie mierzy szybkość na podstawie GPS. Nawigacja po kresce ma swoje wady, jadąc w trasę 50 km można raz czy dwa się zgubić, no ale to komputerek za sto kilkadziesiąt PLN a nie kilkaset. Jak za tą cenę to jestem zadowolony: nawiguje po kresce, zlicza dane , wysyła do Stracvy. Moja stara Sigma kosztowała 30% mniej i nic nie potrafiła.
  4. IGPSport 200 (circa 190 PLN ) + 60 PLN na czujnki kadencji i prędkości. U mnie raczej GPS nie jest zakłócany, ale jak się jeździ po lesie czy górach i chcesz mieć stabilniejszy odczyt prędkości, to warto dokupić czujnik kadencji i prędkości . Miałem przez chwilę Magene i jednak soft od tego producenta jest mniej dopracowany. IGPSport to chyba jeden z pierwszych klonów Garminów, który już parę lat na rynku funkcjonuje.
  5. Jak geometria nie pasuje, to można sam mostek zmienić. Kup jakiś regulowany i się pobaw z innymi ustawieniami. Ja zmieniłem 70mm 7 stopni na 45mm/45 stopni czy jakoś tak. Każdy góral albo cross ma na płaskiej kierownicy zamontowane dźwignie przerzutek. Ale jak myślisz żeby zamontować klamkomanetki od kolarzówki na płaskiej kierownicy to ja takim rowerem bym się wstydziła na dzielni pokazać. Można przecież kupić nowy rower ciut tańszy czyli w podobnej specyfikacji jak Giant przed upgradeami, potem poprzekładać te koła karbonowe i czujniki mocy i wtedy go sprzedać. Zmieniając kierownicę geometrii ramy nie zmienisz. Jeśli geometria obecnego roweru nie pasuje, to z punktów zdrowotnych jak i ogólnego komfortu jazdy zmiana roweru ze względu na "kierownicę" ma sens. Nie jesteś pierwszą i ostatnią osobą, która kupiła rower pod wpływem impulsu a potem żałuje.
  6. Pewnie dlatego, że przy planowaniu z punktu G do U trasa idzie po linii prostej a w rzeczywistości, a właściwie dane które odbiera licznik są interpretowane jak jazda po mniejszym lub większym zygzaku. Najlepiej przejechać dokładnie ten sam odcinek, nawet po linii prostej 30 cm od krawężnika. Porónując oba przejazdy slady gpx nigdy się na siebie nie nałożą z takiej wycieczki. Moje serce krwawi, gdy licznik pokaże że mam przejechane 20,1km ze średnią powiedzmy 28km/h a po imporcie do Stravy się okazuje, że jest 19,97 i brakuje 30 metrów do zdobycia kolejnego achiewmentu
  7. Tylko że to jest jakiś olej a nie wosk.
  8. W ustawienia wchodzisz od dupki strony. Poza tym w instrukcji jest napisane jak się to konfiguruje. Każdy licznik tego typu ma 1 albo dwa przyciski + serwisowy od spodu. Wszystkie się podobnie ustawia. Jak Tobie to nie pasuje, to polecam jakiś najprostrzy z GPS, który będzie synchronizował przebiegi z chmurą. Tylko wtedy raz na kilka jazd musisz odpalić telefon i aplikację i co 20-30 godzin naładować licznik
  9. https://allegro.pl/oferta/smar-litowy-orlen-liten-lt-43-400g-tubka-smaru-12677745345?bi_s=ads&bi_m=listing:desktop:product&bi_c=YzNlYzc2YTQtNWMwNS00ZWM4LTk0ZmMtOGIwYThjNTE1MTNjAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=47e23116-b3d8-48e9-bc9b-94526691627a Nie wiem, nie znam się, ale jak za rzadko, to może zapodaj właśnie pastę do butów , One głównie z wosku się składają, łańcuchy się woskuje, to może piasta też na wosku wytrzyma?
  10. Daruj sobie z drukowaniem 3d. Wydruki są słabe. Szybko to popęka. Kawałek blaszki, pilnik, wiertarka i ogień. Do tego szerokie podkładki żeby rozłożyć naprężenia na większą powierzchnię. Ulock waży pewnie z kilogram. Prędzej czy później plastik pęknie. Tu jest coś solidnego. Poszukaj sobie w odpowiednim rozmiarze, ale pewnie bez przerabiania się nie obejdzie: https://allegro.pl/oferta/uchwyt-obejma-pojedynczy-kompletny-do-rur-wezy-przewodow-fi-22mm-17396070994
  11. Zrób test. Jedno kółko z czujnikiem tętna i drugie po tej samej trasie z tą samą prędkością bez czujnika i będzie coś więcej wiadomo.
  12. Tak jak mówiłem, jJa tam patrzę orientacyjnie. Około 500 kcal na 1h lub na 20 km i to sobie przeliczam na batony i banany
  13. Może masz bardziej pofalowany teren. U mnie jest płasko jak naleśnik.
  14. Poniżej kilka moich przykładowych tras: 16,8km - 20 km/h - 447 kcal 40 km - 23,7 km/h - 1004 kcal 44 km - 16 km/h - 690 kcal - niezbyt miarodajny wynik, jeździłem z żoną wolno ale długo. 53,4 km - 21,1 km/h - 1149 kcal Średnio mi wychodzi wg licznika przy mojej jeździe 500 kcal/h lub na 20km. Liczyłem sobie kiedyś opaską i różnymi kalkulatorami i wychodzi podobnie: wg Igo 500kcal/h , według kalkulatorów 550-600 /h lub na 20km/h. Moja obecna waga ok 73kg. Wg kalkulatorów jadąc 19-22 km/h spalam 600 kcal a 26-30 900 kcal: prędkość większa o 1/3 a zapotrzebowanie kaloryczne już o 50%. Opór powietrza rośnie z kwadratem prędkości jak by nie było. Podobno dobrze jest mieć czujnik tętna - wtedy wyniki są najbardziej miarodajne.
  15. Tyle, że w moim przypadku zmieniłem 42mm z ciężkimi dętkami na 44 na mleku. Moim subiektywnym zdaniem różnica jest odczuwalna. no i nie ma obawy, że najadę na szutrze na jakiś kamień czy korzeń. Gdybym zmienił na taki sam model z 42mm na 44 mm i obie na mleku, to pewnie takiej różnicy by nie było.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...