Skocz do zawartości

nctrns

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    621
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana nctrns w dniu 10 Lipca

Użytkownicy przyznają nctrns punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kraków

Ostatnie wizyty

6 102 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika nctrns

Mentor

Mentor (11/13)

  • Conversation Starter
  • Automat Rzadka
  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

1,4tys.

Reputacja

  1. Bo wieczorową porą
  2. Z ciekawości na szybko poszukałem i nie wygląda na to, żeby zlecali produkcję opon jakiejś zewnętrznej firmie. Raczej robią je we własnym zakresie.
  3. Ja ostatnio kupiłem https://www.szumgum.com/torba-pod-rame-roswheel-road-rozne-rozmiary.html Są różne rozmiary, ja kupiłem 2l. Jeszcze nie testowałem, ale na pierwszy rzut oka wykonanie bardzo dobre. Jedyny minus to mocowanie na takie dość sztywne gumki, które ciężko dostać jako zapas.
  4. To powinna być ta sama wkładka
  5. @Eathan https://giantassistance.pl/assistance/max Ale właśnie widzę że kończą program, a ubezpieczenie i tak można było wykupić na rok. Casco na rower oferuje teraz jeszcze PZU i NN. Zastanawiam się nad wykupieniem w NN. Na sam rower, bez NNW i OC (mam gdzie indziej) wychodzi więcej niż to giantowsko-wartowskie, zwłaszcza że po roku od zakupu wjeżdża 20% amortyzacji wartości roweru. Ale cóż, widać że może być przydatne.
  6. Dostanę z ubezpieczenia niecałe 2100 zł. Powinno spokojnie starczyć na naprawę, pod warunkiem że w kole wystarczy sprawdzić/poprawić naciąg szprych. Ale kolega diabełek mnie namawia, żeby się kłócić i chcieć więcej. W wycenie wpisali lakierowanie ramy 370zł, a za tyle to się tego w żaden sposób nie ogarnie. Łańcuch trochę przeorał przy suporcie lakier, ale nie wiem czy się warto w to bawić...
  7. Ja polecam https://www.cannondalebikes.pl/rowery/gravel/gravel/superx/superx-lab71-c17075u https://primal.pl/pl/p/Orbea-TERRA-RACE-M31eLTD-1X/1329
  8. Osobiście często się nie zgadzam z Marvelo, ale tutaj ma rację. A to i reszta tego zdania - brak mi słów.
  9. To ja dorzucę swoje dwa grosze. Od ponad roku jeździłem na Defy ze 105 Di2 i po jego uszkodzeniu wróciłem do roweru na mechanicznej 105 i powiem tak - wszystko ma swoje plusy dodatnie i plusy ujemne Zmiana blatów na Di2 to dla mnie miodzio i największa zaleta elektroniki. Z tyłu... Zmiana na cięższe przełożenia jest moim zdaniem nawet lepsza na mechanice niż Di2, pod warunkiem że zrzucamy jeden bieg. Jak trzeba zrzucić więcej, to elektronika ma przewagę - trzymasz przycisk i jedzie. Na elektronice zmiany są też bardziej "kulturalne", a na mechanice za to jest - przynajmniej dla mnie - satysfakcjonujące "strzelenie" jak bieg wskakuje. Przy zmianie w górę mechanika ma taką zaletę, że można sobie przy odrobinie wyczucia i doświadczenia dźwignią bardzo precyzyjnie regulować to jak bieg wchodzi, no i można na raz zmienić 3 (czy nawet 4) biegi. Może nie jest to szybsze niż przytrzymanie przycisku przy Di2, ale za to bardzo płynne.
  10. No tak, co z tego że danych mnóstwo, jak się nie wie jak je wykorzystać
  11. Bo stara przyjaciółka ratuje w potrzebie
  12. Druga gleba na szosie w ciągu roku. Tym razem koło wpadło mi w uskok (dla krakusów: przedept w stronę mostu nowohuckiego po wschodniej stronie). Rzuciło mnie na barierę jezdni (dobrze że nie przeleciałem), upadłem na bok, jakimś cudem udało mi się wkręcić przerzutkę w koło... Co ciekawe, ubezpieczyłem rower po zakupie, gleba dwa dni przed końcem ubezpieczenia... Sprawa w toku. Ubezpieczenie Giant Protect Max z casco, w Warcie. Dam znać jak się to potoczy.
  13. Możesz wziąć na rok i bodaj na 170 dni zapauzować
  14. Dlatego Polar w to idzie, a Garmin jak wyjmie głowę z tyłka, to też pewnie to zrobi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...